Millä muilla keskustelupalstoilla käytte?
Mietin vain että täällä on ilmapiiri jotenkin omanlaisensa.
Oletteko toisilla foorumeilla samanlaisia kuin täällä, vai onko av varattu ihan tietynlaisille jutuille?
Kommentit (7)
siellä on vakkareita ja se tekee jutusta mielenkiintoisen. Tosin se on viime aikoina hiljentynyt kun tuli mainoksia sinnekin
Itse en ole kovin aktiivinen netissä mutta kirjoitan perheaiheisia juttuja muuallakin, eikä siellä koskaan kukaan kehtaa/uskalla/halua käsitellä mitään sellaisia aiheita joista jollain voisi olla negatiivisia mielipiteitä. Keskustelunaiheet rajataan yleensä sellaisiin joista voidaan olla samaa mieltä.
Itsekin pidän tätä palstaa usein ihan kamalana, mutta toisaalta tämä on se paikka johon tulisin jos haluaisin raatorehellisen mielipiteen. Muualla helpommin hymisteltäisiin että se mitä minä olen valinnut on tottakai se paras vaihtoehto.
Itse en ole kovin aktiivinen netissä mutta kirjoitan perheaiheisia juttuja muuallakin, eikä siellä koskaan kukaan kehtaa/uskalla/halua käsitellä mitään sellaisia aiheita joista jollain voisi olla negatiivisia mielipiteitä. Keskustelunaiheet rajataan yleensä sellaisiin joista voidaan olla samaa mieltä. Itsekin pidän tätä palstaa usein ihan kamalana, mutta toisaalta tämä on se paikka johon tulisin jos haluaisin raatorehellisen mielipiteen. Muualla helpommin hymisteltäisiin että se mitä minä olen valinnut on tottakai se paras vaihtoehto.
eivät ne raadolliset kommentit ole aina todellisia. Monet niistä ovat pelkkää provokaatiota.
Täällähän vaan vittuillaan koko ajan. Rakentava rehellisyys on täysin eri asia. Av-palstaa lukiessani tulee aina mieleen, että mahtaa olla kovaa olla nainen.
mies
en vaan ole jaksanut omaa mielipidettä kovin moneen asiaan sanoa juuri sen takia kun jotkut alkaa suoraansanottuna "vittuilemaan" vastauksista..
parempi varmaan täälläkin istua hiljaa ja lukea pelkästään kaikki
Olis kiva kirjoitella palstalla, jossa olis parempi ilmapiiri. Täällä saat ihan mihin tahansa kysymykseen todella ilkeän tai vittumaisen vastauksen. Tulee asiallisia vastauksia mutta aina joukossa on joku, joka onnistuu musertamaan. Asioista ei tarvitse olla samaa mieltä mutta tapa jolla ne ilmaistaan...huh huh
Täällä on todella kusipäinen meininki, ja tekisi mieli tappaa jokainen tänne kirjoittava. Se ilmapiiristä.