Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isyyskuukauden käyttäneet: mitä teit kun isä piti isyyskuukautta?

Vierailija
22.10.2009 |

Piditkö lomaa töistä vai menitkö töihin? Onko äidillä velvollisuus mennä töihin tuona aikana?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isyysvapaa alkaa sopivasti heti joululta ja meinasin tienata sen kuukauden aikana niin paljon kun mahdollista! Ilmoittauduin jo vapaaehtoisena joulunpyhiksi töihin, sitten uusivuosi + loppiaisen pyhät ja teen vielä mahdollisimman paljon ylitöitä. Sitten siihen perään 7,5 viikkoa pitämättömiä lomia ja mahdollisesti viikonlopputöitä, kun mies on vapaalla. Kesäloman jälkeen alkaa kodinhoidontukiaika ja joka ansaittu euro on tarpeen!

Olisihan se kiva olla lomalla miehen kanssa samaan aikaan, mutta rahaa tarvitaan myös ja onhan se kesä sitten yhteistä aikaa!

Vierailija
2/12 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä mies jäikin lasten kanssa kotiin nuorimmaisen ollessa 4kk ja itse menin töihin.

Piditkö lomaa töistä vai menitkö töihin? Onko äidillä velvollisuus mennä töihin tuona aikana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tokasta olin työttömänä.

Vierailija
4/12 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä isä oli yhteen putkeen kotona pidempään kuin vain 1 kk.

Vierailija
5/12 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä jatkaa lapsen kanssa silloin kotona yhteensä 5 kuukautta.

Vierailija
6/12 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kesälomani joulun aikaan, jolloin mies saa valita onko kotona vai meneekö siksi aikaa töihin.

Vierailija
7/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään velvollisuutta mennä töihin tuoksi ajaksi, vaan voi pitää lomaa (kotihoidontukea ei makseta tuolta ajalta).

Vierailija
8/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olitko muuten vain kotona? Olen kuvitellut voivani olla kotona myös sen ajan, mutta asia alkoi kuitenkin vaivaamaan minua, kun tämä on minulle uusi asia.

Vierailija
9/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ope

Vierailija
10/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En musita menikö päivät just tasan, mutta suunnilleen. Ei kai sillä ole väliä. Siis jos sulla on pitämättömiä lomia niin niitä kannattaa ottaa silloin.

Vierailija
11/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistaakseni olin jonkun päivän virkavapaallakin, kun lomapäivät eivät riittäneet.

Vierailija
12/12 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin työtön, kun ei ollut työpaikkaa äitiysloman jälkeen odottamassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän