Mikä mussa on vikana?
Eli itse ihastun aina niihin miehiin jotka haluaa vain olla kavereita. Ja sitten minuun ihastuu ne miehet joihin en taas saa sitä ihastumis tunnetta.
Mistä tämä johtuu?
Kommentit (8)
kai sitä kaipasi haastetta kun vääränlaisiin miehiin aina ihastui.. tai sitten ongelma oli omien korvien välissä ja huonossa itsetunnossa kun kerta toisensa jälkeen astui samaan p*****n
mutta suosittelen poikkeamaan kaavoistaan ja antaamaan mahdollisuuden myös "helpolle nakille", joskus se kannattaa.
Itse löysin elämänkumppanin sillä tavavalla ja en ole katunut.
Itsetunto on nollassa kyllä ja jos tapaan jonkun ihanan miehen niin ujostelen ihan hirveästi ja sitten en osaa olla rento.Mutta nämä miehet saavat vaan vatsaan perhosia, ja kuitenkin haluavat enempi olla kavereita eikä heillä tunnu samalta. Ääh...=(
suosittelen miettimään noita aikaisempia juttuja, minkälaisiin ihmisiin aina ihastut ja sitä mitä sinä oikeasti ihmisestä ja suhteelta toivot.
siihen "helppoon nakkiin" ei luultavasti sekopäisesti hullaannuta, mutta heistä voi löytää jotain paljon parempaa; luotettavan, turvallisen ihmisen. kuulostaa ehkä tylsältä, mutta siinä tullaan taas siihen kysymykseen että mitä itse haluaa elämältä ja ihmissuhteelta.
2
Ihastus oli aina sellaiseen tyyppiin joka ei sitten ollut musta oikeasti kiinnostunut.
Sitten velloin päivästä toiseen ajatuksissa että mikä mussa on vikana.... :-/
Onneksi sitten tuli maisemanvaihdos ja tyypit jäi ns. sinne vanhaan elämään.
Nyt tuosta on viitisen vuotta aikaa ja siitä ajasta olen nyt neljä vuotta ollut yhdessä nykyisen avomieheni kanssa ja meillä on kohta vuoden ikäinen lapsukainen.
Kumma miten sitä on päätänsä hakannutkin seinään nuorempana.
Eli olen ihan hyvännäköinen ja ihan fiksu, ja nämä ns. minua kiinnostavat miehet ovat alussa olleet minusta todella kiinnostuneita ja kehuneet mutta sitten kiinnostus lopahtaa. Mitäköhän sitten teen väärin, tai sitten johtuu siitä jännityksestä.
oman tasosi ulottumattomissa olevista miehistä.
eikö kellään ole kokemusta?