Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoitaa parhaiten tulehtunut korvareikä?

Vierailija
03.08.2009 |

Ottaako koru pois vaiko ei?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappikorun tilalle rengas, joka liikkuu hyvin ja päästää ihoa kuivumaan.

Aluksi voi desinfioida, mutta ei jatkuvasti. Joka päivä huuhtelu fysiologisella suolaliuoksella niin että korua varovasti liikuttelee edestaas.

Jos tulehdus ei helpota, voi laittaa myös bacibactia.

Vierailija
2/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koru pois, Petadineä reikään ja sitte viikko pari ilmakylpyä eli ei korua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen koulukunta sanoo, että koru pois ja toinen, että ei, jotta tulehduserite pääsee pois ihon alta.

Ap

Vierailija
4/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Yazkan pitämästä lävistyspaikasta.

Suolaliuos hoitaa ihoa ja desinfioi. Moni reikä menee umpeen, jos korun ottaa pois, siksi on parempi laittaa paranemista auttava korutyyppi, eli ei siis nappia, jossa se takaosa päästää bakteerit hautomaan.

Kukin tekee tyylillään, mutta Harnessin ohjeisiin itse luotan, kun he tekevät niin paljon reikiä joka paikkaan kehoa.

Vierailija
5/20 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin lapsella, kokemusta on... Pyörittelyä (jos on nappikorvis) ja desinfiointia.

Vierailija
6/20 |
18.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö siis minkätahansalainen korvis, jossa ei ole takaosaa ?

Vierailija
7/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sitä suolaliuosta saa? vai pitääkö se itse tehdä? Jooo o en oikee tiiä näistä jutuista :D:D:D:

Vierailija
8/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä haavanpuhdistus ainetta suihkutettavaa joka ei kirvele. muut ei oikeen auttanu. ja ihan oli se ensikoru siinä nupin kanssa, siinä se ei kyllä tuu nuppi sitä ihoa vasten kun oli erilainen.

ja muista puhtaat kädet ja pyörittelyä. muuten ei saaa räplätä

Vierailija
9/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä aikakaan käytä muuta kuin kultaa

Vierailija
10/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen koru siinä on? Mulla nikkeli ym. korut aiheuttaa tulehdusta, voin pitää vain hopeisia.

Desinfiointia tietty ja kunnon materiaalia olevat korut korviin.

Vierailija
11/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vasemmassa korvalehdessä kolme reikää ja niistä ylin tulehtui. Ei auttanut korun vaihto tai puhdistaminen. Söin antibioottikuurin ja otin korun pois. Tästä on jo kaksi vuotta aikaa ja tänään siitä reiästä tuli mätää eli on taas tulehtunut. Olen Septidinillä puhdistanut... Aika friikkiä kun ei ole parissa vuodessä mennyt umpeen ja taas tulehtui. Kaksi muuta reikää on ihan ok ja niissä nappikorut ja puhdistanut olen säännöllisesti.

Vierailija
12/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tänään vaihdoin tohon kipeeseen ja tulehtuneeseen korvaan kultaisen renkaan. Kun illalla katsoin sitä korvaa puhtailla käsillä niin oli jo parempaan päin, mutta oli tullut rusehtavan-punaista mönjää.. ei haissut millekkään.

Vierailija
13/20 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopea on parempi.

Vierailija
14/20 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on venytys koru ja tulehtunu niin miten sen saa kuntoon ilman että sitä tarttee ottaa pois

Vierailija
15/20 |
13.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina auttanut korun vaihto kultaiseen renkaaseen, jota pystyy pyörittelemään. Hopea ei käy mulle tulehtuneeseen reikään. Ja toi desinfiointi.

Vierailija
16/20 |
10.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

titaaninen/kirurginteräksinen koru tilalle,rengas..ja pari kertaa päivässä suolaliuoksella painelet..sen voi tehdä itse..ei suositella desinfiointiaineita. t:lävistäjä

Vierailija
17/20 |
09.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsella Oli käyty 2korviin reiät muttamolemmilla keroilla tulehtu hän koitti laittaa pientä korvakoru. Rengasta se ratty minä sanoin että koitetaan 5 tai 6 luokkalla,

Vierailija
18/20 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopea on parempi.

Harvempihan nyt kullalle on allerginen, kuin hopealle

Vierailija
19/20 |
19.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well helou

Vierailija
20/20 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon  että harva on allerginen kullalle. Yllättävän monikin. Esim minä. Ainoo joka sopii on titaani. Nyt 2 vkoa sitten titaani rengas lävistyksillä korvaan ja toinen reikä tulehtunut. Ei auttanut suolaliuos vaan nyt tänään bacibackt käyttöön. Toiv menee ohi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi