Lyhin avioliitto jonka tiedät ? Harkinta- aikaa ei lasketa
Ihan turha noita harkinta-aikoja ja kakkosvaiheen kestoa siihen laskea.
Näin laskettuna mulla kesti avioliitto 2kk 27 päivää.
Kommentit (26)
Tuttuni löysi polttareissaan uuden miehen itselleen mutta meni sitten kuitenkin naimisiin...ja reilun viikon päästä ero!
Kuulostaa minun exältäni. Oli unelmamieheni 5kk:ta, sen jälkeen pahin painajainen. Seurusteluaikana teki kaikkensa että olisin hänen pauloissaan. 5kk:ta vihkimisestä jäi kiinni kaksoiselämästä. Olin ollut vain paperivaimo. Itse kyllä olin tosissani.
Meni naimisiin hyvässä uskossa, oli jo yksi 1vee lapsikin vaimon kanssa. Hetimiten häiden jälkeen vaimo lähti toisen miehen matkaan. Jälki käteen kuultiin että oli ollut hyvin rakastunut toiseen jo häissään muttei tohtinut perua häitä. Jätti sitten tämän 1veen aviomiehelleen. Jotenkin tunne-elämältä heikoksi ovat jääneet sekä hylätty mies että lapsi, sääliksi heitä käy. Että kyllä naisetkin osaa
Kyse minusta ja miehestäni.Itse laitoin eron hakuun.Tässä ollaan ja ihmetellään,miten tässä nyt näin kävi.
Kyse minusta ja miehestäni.Itse laitoin eron hakuun.Tässä ollaan ja ihmetellään,miten tässä nyt näin kävi.
tarina ku 8lla...
Avioliitto kesti kuukauden, pari oli seurustellut yli kymmenen vuotta ja naimisiin menon jälkeen piekseminen alko, tätä ennen ei väkivaltaa. Nainen oli rakstunut ja hirmu onnelline ennen häitä!
Tosi kummallista mikä sai miehen muuttumaan väkivaltaseks vasta papin aamenen jälkeen?