12v haluaa rakennekynnet
niin, halunnut jo noin 1v. antaisitko sinä? ja onko ne edes niin kestävät ettei ratsastuksessa ym. "rikki"?
Kommentit (27)
sun kynnet ole kasvaneet vuoteen? Eihän ne siihen uuteen kasvavaan kynteen vaikuta mitenkään.
Mulla meni kynnet todella huonoon kuntoon rakennekynsien jälkeen, eikä ole edelleenkään palautunut normiksi vaikkei ole vuoteen niitä ollut!.
Mun tädillä tehty jollain toisella menetelmällä. Hienoa väriä ja kidettä kynsien päällä ja se kynsi jotenkin vahvistetaan, ei siis ole rakennekynnet. Paljon paremman näköiset.
En tiedä menetelmän nimeä, on uutta.
aikuisen tehtävä on huolehtia siitä, että lapsi saa olla lapsi. Miksi hiivatissa pienten lapsien pitää näyttää pissiksiltä? Ja ap:n tyttö näyttää jo muutenkin 15 v:lta...
sun kynnet ole kasvaneet vuoteen? Eihän ne siihen uuteen kasvavaan kynteen vaikuta mitenkään.
Mulla meni kynnet todella huonoon kuntoon rakennekynsien jälkeen, eikä ole edelleenkään palautunut normiksi vaikkei ole vuoteen niitä ollut!.
Ennen rakennekynsiä oli omat kynnet hyvät.. haksahdin siis "muotijuttuun" ja kadun sitä edelleen!
Ennen rakennekynsiä oli omat kynnet hyvät.. haksahdin siis "muotijuttuun" ja kadun sitä edelleen!
eihän rakennekynnet voi pilata sitä kasvamatonta kynttä. Kyllä mäkin saan joskus ihan jatkuvalla lakkaamisella ja kynsilakanpoistoaineella kynsistä kellertävät ja pinnasta rosoiset, mutta tottakai se uusi kasvava kynsi on ihan kunnossa.
mulla kyllä rakennekynnet vaikuta millään tavalla uuteen kasvavaan kynteen! Millaisilla aineilla sulle on ne tehty jos ne uuden kynnenkin pilaa?
Mulla meni kynnet todella huonoon kuntoon rakennekynsien jälkeen, eikä ole edelleenkään palautunut normiksi vaikkei ole vuoteen niitä ollut!
HALOOOOOO kakstoista vee.. Millanen äiti edes harkitsee asiaa..
Ei tää voi oikeesti olla totta..