Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pinseteillä alapään karvat?? Who has the time???!

Vierailija
22.10.2009 |

oikeasti, kuka nyppii yksitellen pinsetillä alapäänsä karvat? Kamalaa kurottelua ja tuskaa tuntien ajan?

Sähköinen miesten parranajokone tekee saman hetkessä, wroom.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nypin pinseteillä yksittäiset karvat, jotka puskevat vahauskertojen välillä esiin. Aikaa menee ehkä vartti, eikä ole yhtä kivuliasta kuin vahaaminen/epilointi.

Vierailija
2/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on tarpeeksi monta vuotta sitä tehnyt niin karvoitus ei koskaan kasva pehkoksi.

Joskus kuumavahalla vedän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskelle jää sellanen vauhtiraita ja sivut nypitään. haittana olen huomannu et ihon sisään kasvavia karvoja tulee jonkun verran. ja tuntuu aika ilkeeltä vaikka yritän samalla katsoa telkkua tai lukea lehteä..

Vierailija
4/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, kuka nyppii yksitellen pinsetillä alapäänsä karvat? Kamalaa kurottelua ja tuskaa tuntien ajan?

Paitsi saksilla siistitty majava. Jos turreni nimittäin olisi miehen parta, se selaisen tyypin, joka joutuu ajamaan 2-3 kertaa päivässä ollakseen sileäposkinen.

Ajellessa karvoista jää tumma "varjo" ja sänki puskee asap ja koska karvat ovat paksuja ja vahvoja, kutittaa puskiessaan niin perkeleesti.

Ratkaisuni on siis pinsetit ja vaha, tunnin parin sessio kerran kahdessa viikossa. Posliinia en edes harkitse. Onneksi se ei myöskään vetoa minun tai paremman puoliskon pelisilmään.

Epilaattoriin en ole uskaltanut tarttua - vielä. Sattuuko se hirveästi? Kärsiikö iho? Nyppiikö se varmasti vai tuleeko katkeilleita? Tuleeko sisäänpäinkasvaneita?

Vierailija
5/17 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti, kuka nyppii yksitellen pinsetillä alapäänsä karvat? Kamalaa kurottelua ja tuskaa tuntien ajan? Sähköinen miesten parranajokone tekee saman hetkessä, wroom.

Paitsi saksilla siistitty majava. Jos turreni nimittäin olisi miehen parta, se selaisen tyypin, joka joutuu ajamaan 2-3 kertaa päivässä ollakseen sileäposkinen. Ajellessa karvoista jää tumma "varjo" ja sänki puskee asap ja koska karvat ovat paksuja ja vahvoja, kutittaa puskiessaan niin perkeleesti. Ratkaisuni on siis pinsetit ja vaha, tunnin parin sessio kerran kahdessa viikossa. Posliinia en edes harkitse. Onneksi se ei myöskään vetoa minun tai paremman puoliskon pelisilmään. Epilaattoriin en ole uskaltanut tarttua - vielä. Sattuuko se hirveästi? Kärsiikö iho? Nyppiikö se varmasti vai tuleeko katkeilleita? Tuleeko sisäänpäinkasvaneita?

siis epilaattorin käyttö myös pimpsakarvoihin. On toiminut mulla n. 10 v. ajan ilman ongelmia. Tiedän tämän tavan yleistyneen, ja vähemmän kirpaisee säärikarvoihin verrattuna.

Vierailija
6/17 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten olen lukenut näitä ketjuja, että vartissa menee, kun kerran viikossa nyppii. Ja sen myötä olen alkanut ymmärtämään, että joillakin ei kasva kuin muutama hassu karva siellä alhaalla, joten helppoko ne hahtuvat on pitää siistinä.

Joten turha mun on alkaa kilpailemaan sellaisten kanssa, jotka painii ihan eri sarjassa.

Vierailija
7/17 |
23.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin nypin pinseteillä yksittäiset karvat, jotka puskevat vahauskertojen välillä esiin. Aikaa menee ehkä vartti, eikä ole yhtä kivuliasta kuin vahaaminen/epilointi.

sängen tuloon kestää 7 päivää, ihan eri asia, kun wrooom-wruuum

Vierailija
8/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa löytyy se 15-20 min. viikossa tähän vartalon kauneudenhoitoon liittyvään asiaan.

Mies usein auttaa, mutta enimmäkseen nypin itse, ja ihan kaikki pois.

Vierailija
9/17 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun on tarpeeksi monta vuotta sitä tehnyt niin karvoitus ei koskaan kasva pehkoksi.

Joskus kuumavahalla vedän

sulla ei taida montaa karvaa olla ;)

MÄ olen vetänyt epilaattorilla 15 vuotta ja edelleen kasvaa pehkoksi jos antaa kasvaa, miksi ei kasvaisi?

Vierailija
10/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä oon kuullu kaiken. Alapäästään mehut dekolteelleen levittävistä naisista pinseteillä vaimojensa alapäässä häärääviin miehiin. Löytyyköhän jostain parisuhteesta molemmat :D Ei sinänsä siis mitään väärää mutta ne mielikuvat, ne mielikuvat..

Vierailija
11/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2009 klo 22:36"]keskelle jää sellanen vauhtiraita ja sivut nypitään. haittana olen huomannu et ihon sisään kasvavia karvoja tulee jonkun verran. ja tuntuu aika ilkeeltä vaikka yritän samalla katsoa telkkua tai lukea lehteä..

[/quote]

No varmaan ilkeelle tuntuukin, jos sohii mihin sattuu. Ei sitä kahta asiaa voi samaan aikaan katsoa, paitsi jos ei nyt silmät ihan pahasti karsasta... ;-)

Vierailija
12/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä ihme joitain naisia vaivaa kun "mies nyppii" tai "mies ajelee" hyi kuvotus! pitäkää huoli itse omista karvoistanne! niin ala-arvoista!

pyyhkiikö miehenne myös perseenne paskan jälkeen??

Vierailija
14/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ikinä kehtaisi sanoa miehelleni että nypi mun pimppi/perskarvat!!!!

Vierailija
15/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jeesus etten tyhmempää hommaa tiedä kuin kurittaa alapäätä nyppimällä! Ja kun siitä on vaan haittaa alapään terveyden kannalta. Ja poistuu kaunis naisellinen kolmiokin jos ei oo karvoja.

Vierailija
16/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2009 klo 22:46"]

Paitsi saksilla siistitty majava. Jos turreni nimittäin olisi miehen parta, se selaisen tyypin, joka joutuu ajamaan 2-3 kertaa päivässä ollakseen sileäposkinen.
Ajellessa karvoista jää tumma "varjo" ja sänki puskee asap ja koska karvat ovat paksuja ja vahvoja, kutittaa puskiessaan niin perkeleesti.

Ratkaisuni on siis pinsetit ja vaha, tunnin parin sessio kerran kahdessa viikossa. Posliinia en edes harkitse. Onneksi se ei myöskään vetoa minun tai paremman puoliskon pelisilmään.

Epilaattoriin en ole uskaltanut tarttua - vielä. Sattuuko se hirveästi? Kärsiikö iho? Nyppiikö se varmasti vai tuleeko katkeilleita? Tuleeko sisäänpäinkasvaneita?

Mullakin oli näin ennen, kuin kokeilin sokerointia. Noin 6. kerran jälkeen huomasi, että karvat olivat selkeästi hennompia ja kasvoivat hitaammin takaisin. Ei enää sänki tuntunut inhottavalta. Alkuun sokerointi sattui ihan älyttömästi, mutta karvojen ohennettua ei enää sattunut. Tosin en ymmärrä logiikkaa miksi sillä tavoin karvat ohentuu, mutta ei ohentunut aiemmin, kun nypin pinseteillä.

Vierailija
17/17 |
25.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2014 klo 07:58"]siis mikä ihme joitain naisia vaivaa kun "mies nyppii" tai "mies ajelee" hyi kuvotus! pitäkää huoli itse omista karvoistanne! niin ala-arvoista!

pyyhkiikö miehenne myös perseenne paskan jälkeen??

[/quote]

Olet höpsö :-D

Meillä mies sheivailee kieli keskellä suuta ja muna pystyssä. Arvaapa huvikses mitä sit tapahtuu :p

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi