Minkä hintaisia synttärilahjoja ostatte omille lapsillenne?
Kommentit (16)
20-30 euroa tai jos sattuu jotain oikein kivaa löytymään niin 50e on maksimi.. Ja lisäksi muutamia pikkupaketteja, musta on kiva kun kuusen alla on paljon paketteja ja lapset tykkää niitä availla... =)
viimeksi polkupyörä ja joskus ei ole annettu itse mitään kun paketteja on tullut muutenkin riittävästi
Tietysti riippuu siitä, mitä toivovat. Mutta periaattessa sellainen satasen lahja.
He ovat pyytäneet Nintendo Wiitä ja se on luvattu. Kokonaisuudessaan maksanee 350 € luokkaa kun pitäähän siihen jotain pelejäkin olla.
Viime vuonna saivat ihan pienet lahjat meiltä, koska pidettiin megaisot synttäripippalot, ohjelmana pelletaikurin vierailu. Tänä vuonna on vain sukulaisten kakkukahvit ilman ohjelmaa, koska toi Wii maksaa niin paljon.
Sai kyllä lahjoja vierailta.
5-vuotiaan synttärit lähestyvät pian. Emme ole oikein koskaan käyneet lelukaupoissa, joten ajattelimme, että nyt saisi itse valita synttärilahjansa lelukaupasta. Todennäköisesti valitsee jonkin eläinhahmon tai dinojuttuja. Saapa nähdä!
Meillä vältetään turhaa ostamista. Rahasta tai sen puutteesta ei ole kysymys. Emme vain halua opettaa lapsiamme shoppailijoiksi.
olen ostanut kaksosille lahjaksi mm. 2 euron kylpylelut ja viimevuonna Bilteman 50 euron junaratapaketin jaoin osiin niin että siitä tuli yhteensä neljä lahjaa, molemmille sekä joulu- että synttärilahjat. meillä hintavammat lahjat tulevat erittäin hyvin toimeentulevilta isovanhemmilta.
Saa kyllä leluja muutenkin usein.
Joskus polkupyörä tai kännykkä maksaa pari sataa, joskus kirpparikirjoja tai muuta alle kympin juttua. Riippuu tarpeesta sillä hetkellä.
tehdä, koska talous on aika tiukilla.
Onneksi lapset ovat vielä niin pieniä (3v. ja 1v.x2), että ovat iloisia pienistä ja edullisista lahjoista.
Viime jouluna ostettiin kaikille lapsille yhteinen joululahja (keittiö), jonka arvo oli 59 euroa.
3-vuotiaalle ostettiin synttärilahjaksi kirpputorilta Muumitalo hahmoineen ja varusteineen (15 euroa). Voi kumpa muumitalon myyjä tietäisi, miten onnellinen minä olen tästä edullisesta löydöstä ja 3-vuotias se vasta on onnellinen ollut :)
Isovanhemmat meillä yleensä ostavat kallimmat hankinnat, kuten polkupyörän, synttäri-tai joululahjaksi.
Joskus löytyy kiva lahja 25 eurolla ja joskus ostetaan esim. kännykkä, sukset tai muuta tarpeellista joka maksaa enemmän. Keskimäärin 50 euron luokkaa.
Viimeeksi ostin 5v:lle reilun kympin lahjan kun löytyi niin sopiva. Ajattelen että 30-50e alkaa olla maksimi kyllä. Yleensä ei olla ostettu lapsille juuri mitään. Synttäreille jotain pientä mutta jouluna ei olla ostettu mitään koska lahjoja tulee kuitenkin mummoilta yms.
Sai kyllä lahjoja vierailta.
5-vuotiaan synttärit lähestyvät pian. Emme ole oikein koskaan käyneet lelukaupoissa, joten ajattelimme, että nyt saisi itse valita synttärilahjansa lelukaupasta. Todennäköisesti valitsee jonkin eläinhahmon tai dinojuttuja. Saapa nähdä!
Meillä vältetään turhaa ostamista. Rahasta tai sen puutteesta ei ole kysymys. Emme vain halua opettaa lapsiamme shoppailijoiksi.
Vältämme kulutushysteriaa. Lahjamme ovat usein ei-materialistisia: teatteri- tai konserttilippu, vesopuistokäynti tms.
Sai kyllä lahjoja vierailta. 5-vuotiaan synttärit lähestyvät pian. Emme ole oikein koskaan käyneet lelukaupoissa, joten ajattelimme, että nyt saisi itse valita synttärilahjansa lelukaupasta. Todennäköisesti valitsee jonkin eläinhahmon tai dinojuttuja. Saapa nähdä! Meillä vältetään turhaa ostamista. Rahasta tai sen puutteesta ei ole kysymys. Emme vain halua opettaa lapsiamme shoppailijoiksi.
Vältämme kulutushysteriaa. Lahjamme ovat usein ei-materialistisia: teatteri- tai konserttilippu, vesopuistokäynti tms.