kyllä taas teki pahaa prisman hesessä...
sellainen hoikka, mutta "löllö" muija oli siellä vauvan kanssa. kun se kumarui katsomaaan lasta, pullataikinmainen maha valahti supertiukkojen ja supermatalien, rajusti valkaistujen farkkujen yli ja kylkiläskit pullisteli. paitakin nousi melkein korviin ... ja sitten se eukko mokeltaa suu täynnä hampurilaista, puoli naamaa majoneesissa " kohta mennään kulta, kohta mennään"... jippii ja hyvää ruokahalua. teki mieli kyllä vaihtaa pöytää !!
Kommentit (19)
Voi olla että mun kanssani samassa Hesessä tai missälie voi olla vaikka kuinka rumia ihmisiä, mutta en mä jää niitä katselemaan. Ei yksinkertaisesti kiinnosta.
Mä en tajua ap;n kaltaisia idiootteja taas...t.Yksi sektiolla ISON vauvan saanut löllömaha, jolla kaikenlisäksi paljon raskausarpia( joo, eiks oo kauheeta!)
onko toi outoa jos on vähän "löllö", kun kuitenkin oli vauvan kanssa liikkeellä? ehkä jäänyt raskauskiloja. Eipä maha ainakaan yleensä heti timmissä kunnossa ole vaikka muuten hoikka olisikin. Eri asia sitten tuo vaatetus
suu täynnä hampurilaista. Vai miksi muuten sinne menit kun syömään?
siinä on kahviokin samassa ja rosso. join kahvia ja odotin pitsoja mukaan. ymmärrän vauvakilot kyllä mutten asua... "ap"
ettei katsettaan voinut kääntää. Piti painaa yksityiskohdat mieleen, jotta pystyi tulla tänne kirjottelemaan :D Aika hauska oot.
siinä on kahviokin samassa ja rosso. join kahvia ja odotin pitsoja mukaan. ymmärrän vauvakilot kyllä mutten asua... "ap"
mitä päälleen laittaa... vaikka oliski "löllö", niin voi pukeutua kauniisti, oman kokoisiin vaatteisiin eikä ahtautua liian pieniin miss sixtyihin.
Mullakin jäänyt vauvasta aikamoinen kengurunpussi, vaikka lihakset ovatkin palautuneet paikoilleen ja painoa nyt vähemmän kuin ennen raskautta. Pääseekö siitä 36 vuotiaana enää eroon? Vaikken pääsisikään, en aio pahoittaa mieltäni sun takia. En kylläkään esittele vauvanpussiani muualla kuin uimarannalla.
Mulla ei ainakaan moneen kuukauteen vauvan syntymän jälkeen istunu vanhat housut kunnolla, eli supertiukkoja ne oli kaikki mulle. Ja löllö on vieläkin jäljellä näin puolen vuoden jälkeen.
Mä en tajua ap;n kaltaisia idiootteja taas...t.Yksi sektiolla ISON vauvan saanut löllömaha, jolla kaikenlisäksi paljon raskausarpia( joo, eiks oo kauheeta!)
ihmisriepuja rangaistaan kaikenmaailman löllyröillä. Hups, justiin löllähti housunkauluksien yli, opsantui...Onneksi ei kukaan nähnyt...Paitsi ne kaikki kanssamammat, jotka silmät kiiluen vaanivat toisten löllyröitä, täysin sokeina omille löllyröilleen. Löllyröitsemisiin, löllyräsiskot!
Raskauden jälkeen löllö maha, joka ei meinaa housuihin mahtua. Pitäiskö mun nyt uusia koko vaatekaappi siksi aikaa kunnes saan taas kropan entisiin mittoihin? Ja pidän toki pidempiä paitoja, jotta ne läskit ei sieltä kaikkien silmille pompi, mutta juuri kuvailemasi kaltaisessa kumartelutilanteessa saatta jenkkakahvat vilahtaa. Sori jos järkytän herkkää mieltäsi. By the way, pizza ei ole mitään terveyssapuskaa sekään ;D
Ap on niin ällöttävä, että meinaa oksu tulla näppikselle.
Toivottavasti se sai edes hyvät kiksit tuosta tuijottamisesta. Mulkosilmät ainakin tuli ja menolippu helvettiin tuosta pahanusuopuudesta.
t: se hoikka mutta "löllö" muija.
Mulla ei ainakaan moneen kuukauteen vauvan syntymän jälkeen istunu vanhat housut kunnolla, eli supertiukkoja ne oli kaikki mulle.
mutta miksi ihmeessä te käytätte liian pieniä vaatteita?
on hese ja rosso vieressä. ainakin lahdessa on tällanen kun viikko sitten siellä käytiin. en siis asu siellä kun asumme pk-seudulla.
mikä on prisman hese?
Eikä halua tuhlata vähiä rahojaan juuri nyt sopiviin, vaan ei enää kolmen kuukauden kuluttua sopiviin, housuihin. Arvaapa vaan, millanen huuto ja valitus täällä palstalla olisi, jos sinne pahamaineiseen Heseen menisi verkkarit jalassa, ne kun on useimmiten sopivat raskauskilojenkin kanssa?
Huolehtikaa ihmiset omista asioistanne, älkää muiden vaatetuksesta.
Mulla ei ainakaan moneen kuukauteen vauvan syntymän jälkeen istunu vanhat housut kunnolla, eli supertiukkoja ne oli kaikki mulle.
mutta miksi ihmeessä te käytätte liian pieniä vaatteita?
Huolehtikaa ihmiset omista asioistanne, älkää muiden vaatetuksesta.
Ihmettelen vaan ääneen. Minusta vaan liian pienet vaatteet, etenkin farkut on ihan sairaan inhottavat päällä. Kai niistä saa jotain masokistista nautintoa, en muuten ymmärrä.
Kirpparilta saa eurollakin housuja, sieltä minä ainakin hain näitä välimallin vaatteita.
aidon WT-mamman!