Milloin olet viimeksi ollut humalassa ja kuinka paljon silloin joit?
Kommentit (32)
aika paljon join.En nyt osaa tarkempaa sanoa:)
ja join PALJON. Oli niin kamala krapula pari päivää sen jälkeen, että vannoin etten milloinkaan ole enää juovuksissa eikä ole tarvetta/halua tullut. Ikää nyt 37v.
olin viimeksi kännissä. Ei mitään käsitystä kuinka paljon join. Aamulla heikotti, vaikkei kunnon krapulaa ollut. Sen jälkeen oon juonut yhteensä ehkä 5 siideriä enkä syksyn 2005 jälkeen yhtään mitään. Ei vaan maistu... enää.
Juon kyllä usein viikonloppuisin lasin punaviiniä, mutta lipitän sitä pitkin iltaa niin ettei se ehdi nousta päähän. Olisikohan edelliskerta humalassa ollut joskus keväällä. Silloin tuttavapariskunta oli kylässä ja join noin 3 lasia punaviiniä ja tuntui kyllä päässä. Aamulla oli kyllä ihan normaali olo.
kaverin kanssa reissussa. Join paljon, en tiedä kuinka paljon. Sen jälkeen ei ole oikein maittanut.
Tuhannen päissään olin, niinkuin asiaan kuuluu, ja jestas että oli hauskaa! :)
eli muisti ei siis pätki kännin takia, vaan siksi, että siitä on kauan. Useampi vuosi kuitenkin.
En laskenut paljonko join mutta olin sopivassa humalassa ja kivaa oli.
olin hiukan huppelissa, join pari olutta.
tuli otettua 1 lasi viiniä ja 3 kaljaa. Humalaanhan siitä tuli :)
15 kesäisenä. Join liikaa ja vannoin, että ei enää ikinä eikä vielä ole tullut tarvetta kännäämiseen.
työmatkalla Istanbulissa. 4 päivää tuli tissuteltua.
pari-kolme lasillista kuohuviiniä ja samanverran punaviiniä. Olin sopivasti pikku hönössä :)
Tekis joskus mieli ottaa illalla lasi viiniä tai hyvää olutta, mutta kun vielä imetän ja mieskään ei mitään juo, niin on sitten jäänyt sekin vähä...
ja join varmaan muutaman siiderin
join noin pullon valkkaria ja yhden tequilan. : P Oli kivaa ja tanssin kaksi tuntia putkeen. Krapulaa kesti kaksi päivää, mutta loistobileet oli!
19.9. ja sillon taisin juoda 4 siideriä. Humalassa olin heinäkuun viimenen vkl, ja sillon join kymmenkunta alkoholiannosta (siideriä ja skumppaa)
viime la laivalla, join noin 11 annosta. ei liian kova känni vaan mukava. jos juon kunnon persiit juon keposeen noin 15 olutta.. :((
Hanoin konsertissa Tavastialla. Kamala olo seuraavana päivänä ja päätin never again.
Oli eka känni lähes vuoteen, vappuna raskaaksi, poika syntyi helmikuussa. Eli hirveesti ei pitänyt juoda, mutta liikaa kuitenkin.