Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Olisitko tehnyt lapsen / lapsia yksin, jos et olisi ajoissa löytänyt miestä?

Vierailija
21.10.2009 |

Minä itse olisin varmasti, koska halu tulla äidiksi on aina ollut vahva.

Onneksi löytyi jo nuorena se hyvä mies : )

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jostain kumman syystä en sitä miestä enää haluakaan meidän riesoiksi :D

Vierailija
2/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin väärissä avoliitoissa kaks kertaa. Sitten päätin että elän yksin, hommasin talon ja koiran. Ja kappasvaan, kun oli asenne että nyt oon ikisinkku ja sillä simppeli, tuli mies, joka olikin just se oikea! Esikoinen putkahti 36-vuotiaana ja nyt on toinen suunnitteilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi myöskään tehnyt lapsia, jollei mies olisi halunnut. minulla on aina ollut muutakin elämää ja saan elämän sisältöä myös kodin ulkopuolelta.

Vierailija
4/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi myöskään tehnyt lapsia, jollei mies olisi halunnut. minulla on aina ollut muutakin elämää ja saan elämän sisältöä myös kodin ulkopuolelta.

haluavilla naisilla ei ole elämää kodin ulkopuolella tai muuta sisältöä elämässään kuin lapset.

Eiväthän ne ole toisiaan poissulkevia asioita.

Voi olla muutakin elämää ja muitakin mielenkiinnonkohteita kuin lapset, vaikka lapsia haluaakin.

Teitkö sinä lapsesi sitten ulkopuolisen painostuksen vuoksi, kun koet tarvetta korostaa sitä ettet heitä VÄLTTÄMÄTTÄ halunnut?

Tai vielä pahempaa, hankitko lapsia miehesi "jatkeeksi", eli siksi että juuri se Sinun Miehesi on Ainoa Oikea isä lapsille ja plää plää.. ; )

Vierailija
5/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ja kodin ulkopuolinen elämä eivät sulje toisiaan pois. Av:lla tämä ei pidä paikkaansa. Olen siis vain todella kyrsiintynyt tähän palstaan, jossa joku kauhisteli toisessa ketjussa, "etteihän kukaan äiti voi tuntea vihaa lastaan kohtaan!". Ärsyttää tämä kiiltokuvamaisuus.

haluavilla naisilla ei ole elämää kodin ulkopuolella tai muuta sisältöä elämässään kuin lapset. Eiväthän ne ole toisiaan poissulkevia asioita. Voi olla muutakin elämää ja muitakin mielenkiinnonkohteita kuin lapset, vaikka lapsia haluaakin. Teitkö sinä lapsesi sitten ulkopuolisen painostuksen vuoksi, kun koet tarvetta korostaa sitä ettet heitä VÄLTTÄMÄTTÄ halunnut? Tai vielä pahempaa, hankitko lapsia miehesi "jatkeeksi", eli siksi että juuri se Sinun Miehesi on Ainoa Oikea isä lapsille ja plää plää.. ; )

Vierailija
6/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan varsinaisesti haaveillut lapsista mutta voi olla että olisin halunnut sitäkin jossain vaiheessa kokeilla. Ystäväni hankkiutui raskaaksi hoidoilla yksinään ja ainakin häntä seúratessa olisi varmaan omakin vauvakuume herännyt.

Vierailija
7/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en toisaalta koskaan ole tuntenut tässä ketjussa aiemmin mainittua "vahvaa tarvetta tulla äidiksi".

Luulen, että olisi ollut elämääni ihan yhtä tyytyväinen vaikka se olisi mennyt aivan toisin. Sitähän en toki koskaan saa tietää kun tämä nyt on mennyt näin ja lapsiakin on kolme. Nyt he toki ovat ääettömän rakkaita enkä voisi kuvitellakaan elämää ilman heitä.

Vierailija
8/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tätä pohtinut, mutta varmasti olisin jos tilanne olisi ollut sellainen, että aikani olisin yksin ollut.

Arvostan ja ihailen suuresti naisia, äitejä jotka yksin kasvattavat lapsensa. (Ja myös siis miehiäkin, isiä, heitäkin on paljon mutten yhtäkään henkilökohtaisesti tunne.)

Vierailija
9/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi löysin, nyt vasta tajuan että yksin lapsen kanssa olisi ollut monella tavoin rankkaa

Vierailija
10/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten 30 v tajusin, etten ehdointahdoin halua lasta yksin. Lapsella on oikeus myös isään. Tajusin sen itsekkyyden. Tapasin sittem mieheni ja lapsi syntyi, kun olin 39 v.

Vierailija
11/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vanhanaikainen olen!

Vierailija
12/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia tehdä ilman miestä? joten en. En tosin ole vielä tehnykään, kun olin 10v väärässä suhteessa (seurustelun siis aloitin 'lapsena' eli 15vuotiaana, .. )

Vierailija
13/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyvä isä ja ihminen. Meillä on nyt kolme lasta ja olen hyvin onnellinen heistä.

Vierailija
14/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin kyllä tietoisesti yh:ksi alkamassa.

Poikakaverini jätti minut yllättäin ja kuukautiseni jäivätkin sitten vielä tulematta eli vahinkoraskaus, pillerit petti.

Ehdin jo suunnitella eläväni lapsen kanssa kaksin, ilman että lapsen isä lapsestaan edes kuulee kun sain sitten keskenmenon.

Vierailija
15/15 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen, etten edes kaivannut lapsia elämääni. Elämä kuitenkin yllätti ja tapasin ihanan miehen ja tulin -oikeasti- vahingossa raskaaksi. Nyt olen mitä onnellisin kahden lapsen äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi