mitä tulee mieleen minusta?
pohdiskelin tuota wt-asiaa, ja ajattelin kysyä mitä mieltä olette minusta?
* poltan tupakkaa lastenvaunuja työntäessäni
* käytän yleensä mustia vaatteita
* lapsellani on kuoma-merkkiset talvikengät
* koulutuksena lukio e:n papereilla ja ammattikoulu (ravintola-ala)
* miehelläni on jellona hupparinsa selässä :D
* älykkyysosamääräni on 135 ja olen mensan jäsen
Kommentit (23)
repeilen..
aivan oikein, eximiahan se.
pohdiskelin tuota wt-asiaa, ja ajattelin kysyä mitä mieltä olette minusta?
* poltan tupakkaa lastenvaunuja työntäessäni
* käytän yleensä mustia vaatteita
* lapsellani on kuoma-merkkiset talvikengät
* koulutuksena lukio e:n papereilla ja ammattikoulu (ravintola-ala)
* miehelläni on jellona hupparinsa selässä :D
* älykkyysosamääräni on 135 ja olen mensan jäsen
en katso hyvällä. En etenkään lasten seurassa. Antaa jotenkin sivistymättömän ja saamattoman kuvan..
Pelkkään mustaan ja suomileijona kuoseihin pukeutuminen on mielestäni tyylitöntä, mutta se nyt ei suuremmin elämääni haittaa jos toiset eivät osaa pukeutua.
Ihan hyvä peruskoulutus, mikäs siinä.
Kuomat ovat hyvät kengät.
Kuka sellasta junttia jaksais pitemmän päälle katella?
mutta minusta sillä ei ole mitään väliä miltä näytät.
Ja miksi pitää erikseen mainita että äö on 135 ja on mensan jäsen? Itse olen tavallinen pulliainen ja äö:tä en oo mitannu ja saa ihminen olla ylpeä älykkyydestään mutta miksi sitä pitää mainostaa?
Ja oli äö:si vaikka mitä niin mielestäni typerä olet kun poltat.
tarkoitan älykkyysosamäärää eli äo ei äö
t:edellinen
ei mieheni ole mielestäni juntti.. kai? en oikeen tiedä mitä sillä sanalla tarkoitat. hän työskentelee poliisina ja on erittäin isänmaallinen tapaus. ja juuri sopiva jästipää minun makuuni ;)
ja mitä minun pukeutumiseeni tulee, niin en pidä mustaan pukeutumista mitenkään erityisen huonona asiana, vaatteitahan ne vain ovat! en vain tunne itseäni kotoisaksi muissa väreissä. :)
ja lapset ei ole hyvä yhdistelmä. Muu on ihan normaalia, paitsi tietysti Mensan jäsenyys, se on minusta kadehdittavaa (en tiedä miksi, kun et siitä huolimatta ole esim. ulkoministeri tai fysiikan nobelisti).
En voi sille mitään, että itselleni tulee mieleen Kuomista alempaan luokkaan kuuluva ihminen. Se ei tietysti tarkoita, että kaikki jolla on Kuoma-kengät, kuuluisivat alempaan luokkaan.
Hahahhaa, ihan paras alempan luokkaan kuulumisen peruste ever: "Kuoma -kengät" xD xD
Mut joo, en mäkään tupakoinnista tykkää, varsinkaan lasten lähettyvillä.
Tulee mieleen alempaan luokkaan kuuluva ihminen
Perusteena tupakanpoltto, Kuoma-kengät, ylemmän koulutuksen puuttuminen.
Kuomakengät ovat juntinnäköisiä ja rumia. Muitakin vettäpitäviä talvikenkiä on olemassa, jotka ovat kauniimpia.
itsestäsi koviksen vaikutelman joten todellisuudessa olet aika nössö joka ei yksin uskalla tehdä mitään. Olet sellainen tyyppi joka esittää seurassa kovaäänistä mutta todellisuudessa olet täysin toisten vietävissä oleva myötäilijä tyyppi. Osuiko ja upposiko?:D
Paitsi lopeta se tupikin poltto!
Minua on luultu kaikkea pultsarin ja lestadiolaisäidin väliltä. Itseäni naurattaa, miten ihmiset haksahtaa siihen mitä näkee. Ja minun tapauksessa se riippuu siitä, minkälainen päivä minulla on. Ei ihan jokapäivä uskoisi, että minulla on kolme akateemista tutkintoa ja olen kansainvälisen tutkijaryhmän jäsen.
tuo tupakanpoltto. Kamalan näköistä, kun äiti työntää vaunuja ja polttaa samalla. Yritä lopettaa:)
Hahahhaa, ihan paras alempan luokkaan kuulumisen peruste ever: "Kuoma -kengät" xD xD
Mut joo, en mäkään tupakoinnista tykkää, varsinkaan lasten lähettyvillä.
Tulee mieleen alempaan luokkaan kuuluva ihminen
Perusteena tupakanpoltto, Kuoma-kengät, ylemmän koulutuksen puuttuminen.
..tekee alempaa luokaa olevan ihmisen? Kui ni, perustele?
Täällä Turussa ainakin Kuomat ovat päiväkoti-ikäiselle/alaluokkalaiselle mitä mainioimmat talvijalkineet. Täällä kun sataa vettä ja räntää talvellakin ja joskus myös pakkasta. Ts. Kuomat pitää vettä ja pakkasta, ne voi pestä pesukoneessa ja ovat helppo lapsen itse pukea. Talvisin tarvitaan myös kumisaappaat sekä Viking-tyyppiset talvikengät.
Ainoa huono puoli Kuomissa on kengät tukemattomuus, mikäli lapsen jalka sellaista tarvitsee.
Heh, tulipa Kuoma-puolustuspuhe.
Itse olen ns. keskiluokkaan kuuluva, äo on 138, ja olen graafisella alalla, en fyysikko...
on vähän junttia...Itse olen saanut testeistä arvoja väliltä 128-154, eli todella luotettavia ovat (olevinaan). Jotku mensan äö-testit kertoo tietynlaisesta osaamisesta, eikä niitä voi pitää minään yleismittarina.
Mun on tosi vaikea ymmärtää esimerkiksi kemiaa ja elektroniikan toimintaperiaatteita, vaikka noiden testien mukaan olisin muka jotenkin matemaattisesti lahjakas. Hyvät arvosanat koulussa koen saaneeni koska olen tosi hyvä jauhamaan schaibaa, toisaalta sehän voi olla juuri se mun erityislahja :).
mikä Kuoma-kenkiä ostavasta... ..tekee alempaa luokaa olevan ihmisen? ...Itse olen ns. keskiluokkaan kuuluva, äo on 138, ja olen graafisella alalla, en fyysikko...
Entäs sitten, kun ne Kuomat ahnkkii käytettynä?! Ja mulla on kuitenkin ylin akateeminen tutkinto, ja lisäksi se fyysikon koulutus :D
AP:lle vastauksena: Noista antamistasi piirteistä tulee mieleen älykäs ja akateemisestikin lahjakas, duunarikodista lähtenyt ihminen, jonka päätöksiin ja ajatusmaailmaan on vaikuttanut häntä itseään vähemmän fiksu (siis kouluälykkyydessä ja muussa) kaveripiiri ;).
Porvarillisemmista piireistä ponnistavana "ura" olisi varmaankin ollut korkeakoulutetumpi. Enkä sano, että se olisi ollut jotenkin parempi, onnellisuutta ei voi ennustaa.
- alisuoriutuja
- motivaatio ja elämän tarkoitus ovat kateissa
- itsearvostus ei ole suurempaa
- taustalla duunarikoti
Onko miehesi myös kalju? ;)
Sitten: Ensimmäisestä kohdasta pikkuisen paheksun sinua. Sitten ihmettelin, mitkä ihmeen e:n paperit, mutta sehän on se minun lukioikäni jälkeen tullut eximia, eikös?