Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapurissa romani

Vierailija
21.10.2009 |

onko ollut harmia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nytkin heitä asuu naapurissa.

Vierailija
2/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli naapurina romani perhe, eikä ollut mitään ongelmia ikinä. Niiden tyttö kävi meilläkin leikkimässä.

Ja appiukon naapurissa asuu myös nuori romani perhe ja ei mitään ongelmia heistäkään, päin vastoin pitävät huolta appiukosta, käyvät tälle kaupassa jne.. ja juu kuitit ja rahat tulee aina oikein takaisin. Mukavia ihmisiä ainakin nämä tapaukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikin aina lasten kanssa ja kävin heillä pyhäkoulussa. Oli mukava perhe, ja edelleen jutellaan kun törmätään kaupungilla.

Vierailija
4/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut samassa asunnossakin aikoinaan romani, eikä siitäkään ollut harmia.

Joskus tosin asui naapuritalossa perhe, jonka lapsia ei vahdittu yhtään ja tekivät sitten joskus pahojaan, esim. naarmuttivat naapureiden autoja. Sitä ja muuta vastaavaa teki kyllä myös valtaväestön lapsistakin osa sillä alueella

Vierailija
5/5 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkoivat mun autonrenkaan leipäveitsellä. Tappelivat siis keskenään ja niillä ämmillä oli samanlainen auto kuin mulla, ja tuli virhe, äijä erehtyi autosta ja rikko mun auton renkaan. Muutenkin oli vaikeaa kun ne leikki puukkohippaa keskenään ulkona. Kauheita tappeluita ja muutakin häiriöö. Lisäksi ne tuhos sen kämpän ja sai häädön.