Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hankalassa tilanteessa.

Vierailija
21.10.2009 |

Eli meillä ollut pitkään miehen kanssa huono suhde jossa olen voinut pahoin, mutta ei ole ollut voimaa lähteä. Sitten uskaltauduin lähtemään baariin ja tapasin siellä miehen jonka kanssa oli kiihkeää ja molemminpuolista kiinnostusta. Nyt olemme kirjoitelleet sähköpostia 2kk ja en tiedä mitä ajattelee minusta. Kehuu kyllä ja pitää minusta, on vain sanonut ettei voisi perhettä rikkoa. Jättää vastaamatta kinkkisiin kysymyksiin ja kuitenkin laittaa sähköpostia jossain vaiheessa jos en itse laita.

Tämä mies on kaikkea mitä olen aina halunnut vaikken tunnekaan häntä.

Minä kerroin miehelleni tästä toisesta että olen ihastunut ja halusin miettiä asioita ja asumuseron.

Nyt en pääse edes käsittelemään omaa mahdollista eroa koska tämä toinen mies pyörii koko ajan mielessäni. Miten siis varmistaa onko hän kiinnostunut minusta kun tuntuu ettei suoraan viitsi sanoa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen ollut pitkään masentunut myös, ja nyt olen syönyt lääkettä 1v ja pikkuhiljaa vähentämässä lääkitystä, koska apua on ollut ja en tiedä onko myös siitä että on saanut hyväksyntää toiselta mieheltä ja ns. ihastuminen auttanut parantumista?

Vierailija
2/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nykyisestä suhteestasi jos siitä ei kerran tule mitään. Sitten puhtaalta pöydältä voit rauhassa tutustua tähän ihastukseesi ja katsoa mitä tulee.

Varsinkin jos teillä ei ole lapsia, niin mikä pidättelee :)

Tsemppiä elämääsi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on että, mies haluaisi yrittää ja jotenkin haluaisin uskoa että voisin rakastua häneen uudelleen, mutta tuntuu tällä hetkellä mahdottomalta koska tulee huono olo kun ajattelenkin asiaa. Meillä 2 pientä lasta ja uusi talo valmistunut mistä pidän.Tämä on elämän haara kysymys minne suuntaan lähteä, tuntuu vaan että en ole tyytyväinen nyk. suhteeseen ja mieheeni mutta enhän voi vaatia häntä muuttumaan mieleisekseni. Tämä on ihan hirveää ja mietin koko ajan mikä on oikein.

ap

Vierailija
4/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä asumme siis nyk. mieheni kanssa eri osoitteissa, mies uudessa talossa ja minä lasten kanssa.

Vierailija
5/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa hankala tilanne. kaikki ulkoisesti hyvin ja ilm. nyk. mies kuitenkin ns. ok. Varoitan vain, että sen uuden ihastuksenkin kanssa voi käydä sama muutaman vuoden kuluttua. toisaalta hän voisi olla se unelmien miehesi ja nyk. miehesi voisi olla loppuelämän sulle pakkopullaa. huoh, en osaa auttaa!

hyvä, että olet puhunut. et kauheasti kerro miten nyk. miehesi suhtautuu, onko valmis tekemään "kaikkensa" saadakseen pitää sut? se olisi merkki että oikeasti välittää. vai onko täysin v..tunut, että sulla on uus, sekin voi olla merkki välittämisestä ja rakastamisesta, on mustasukkainen (ja aihetta onkin!)

Vierailija
6/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sori nyt vaan et sanon suoraan mut tuntuu melkein huonolta vitsiltä, jos tää on totta.

ethän voi mitenkään tietää onko toinen mies "kaikkea mitä oot aina halunnut" jos et edes tunne tätä! jos olet kerran ollut masentunut, se on syy avio-ongelmiisi, ja se että teillä on pieniä lapsia, ja se että olette ilmeisesti rakentaneet talon. elämäsi ei todellakaan tule mitenkään paranemaan miestä vaihtamalla, vieläpä sellaiseen jota et ollenkaan edes tunne!!!

itse olen muuten täysin samassa tilanteessa, meilläkin vastavalmistunut talo ja kaksi pientä lasta, ja miehen kanssa suhde, no, siis ei ole mitään suhdetta. mutta eipä tulis mieleenkään lähteä heti ensimmäisen miehen matkaan joka sattuu huolimaan, viedä lapsilta rakastava isä ja itseltäni turvallinen ja todennäköisesti melko onnellinenkin tulevaisuus ja ihana koti.

kyllä se nyt vaan on niin että kun olet lapset tehnyt niin pitää vähän enemmän jaksaa yrittää varsinkin kun miehesi olisi siihen valmis! pakkaa kimpsut ja kampsut ja vie lapset takas kotiin. jos sulla on ongelmia niin hoida ne. ei kukaan mies tee sinua onnelliseksi, se sun täytyy itse tehdä. sit voit alkaa hoitaa parisuhdettakin.

Vierailija
7/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaan mieheesi uudelleen. pohdi ja muistele niitä aikoja jolloin vasta tapasitte ja perhoset liiteli vatsanpohjassa.

miehen hyviä ja rakastettavia ominaisuuksia.

käsitin ainakin että teillä ei ns sellaisia ongelmia joiden vuoksi ois pakko erota.

annat omalle miehellesi mahdollisuuden, jos sen jälkeenkin tuntuu että suhde ei toimi ni sit uuden kanssa virityksiä..

Vierailija
8/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein käy just noin, että joku kolmas henkilö on se lopullinen liikkeellesaava voima, että saa lähdetyksi. Se ei silti tarkoita, että se uusi mies olisi yhtään parempi tai elämäsi rakkaus.

Tiedän kun itselleni on käynyt noin. Ex-mieheni oli sairaalloisen omistava ja mustasukkainen ja lieviä ongelmia oli alkoholinkin kanssa ja olin jo pitkään kärsinyt suhteessa, vaikka varmaan meidänkin elämä näytti ulkopuolisista täydelliseltä. Sain lopulta muutettua pois kun ihastuin erääseen jonkin aikaa tuntemaani mieheen. Ero oli suunnaton helpotus minulle ja olen tyytyväinen että sain lähdettyä. Uudesta suhteesta ei tullut mitään enkä sitä ehkä realistisesti odottanutkaan. Mutta ilman sitä en ehkä olisi vieläkään päässyt lähtemään pois. Tämä mies osoittautui pitemmän ajan jälkeen aivan erilaiseksi kuin olin alkuun luullut ja olisi ollut kauheaa jos ainoastaan hänen takiaan olisin eronnut. Mutta omalla kohdallani näin ei siis ollut enkä ole eroa katunut koskaan.

Kannattaa harkita hyvin tarkkaan. Missään tapauksessa ei kannata erota pelkästään tuon toisen miehen takia. Pitää olla valmis elämään myös yksin, koska et voi tietää vielä tuleeko suhteesta mitään koskaan.

Vierailija
9/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselläni joskus oli samanlainen suhde.

olimme silloinsen mieheni kanssa kihloissa, asuimme yhdessä, mutta lapsia ei ollut.

suhteemme meni päin peetä lopussa noin vuoden ajan ja minulle kävi myös tällätavalla.

kerroin silloiselle miehelleni ja hän sanoi tekevänsä mitä vaan että voisimme yrittää vielä kerran.

omasta mielestäni tein virheen koska erosin hänestä ja aloin tämän toisen miehen kanssa ja en pystynyt käsittelemään eroani ollenkaan.

tällä hetellä en seurustele tuon toisenkaan miehen kanssa ja todella useasti mietin tätä minun pitkää suhdettani surulla.

siitä on kulunut nyt 4 vuotta kun erosimme enkä ole vieläkään päässyt kyseisestä ihmisestä yli ja tätä "baari ihastusta" en ole ajatellut sen koommin kun suksemme menivät ristiin.

sinuna miettisin kahdesti ja yrittäisin miehesi kanssa uudestaan ja unohtaisit tämän baari ihastuksen. se voi olla alussa vaikeaa mutta uskon että menee menojaan jos ja kun et häneen pidä enää yhteyttä.

itse sinun asemassasi olisin oman mieheni kanssa ja haluaisin pitää perheeni koossa.

Vierailija
10/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta sinun kirjoituksessa oli koko ajan sellainen "henki", että olet valmis tekemään päätöksiä, jos vain saat varmuuden toisen miehen tunteista?

JOs suhde on huno, niin lähde siitä pois, mutta älä kenenkään kolmannen vuoksi. Älä siis elättele mitään yhteistä elämää tämän kolmannen kanssa vaan opettele olemaan yksin. Ihan kuin pelkäisit yksinolemista?

Et kuitenkaan tunne tätä ihatsutsa hyvin ja jos on sanonut, ettei roko perhettään, niin annan asian olla.

Toisaalta teillä on olut todella rankka vaihe miehesi kanssa, jos lapset ovat pieniä ja talonrakennuskin siinä mukana. Anna teidän suhteelle uusi mahdollisuus ja ajattelet tästä eteenpäin niin, että olet itse omasta onnellisuudestasi vastuussa. Ota enemmän omaa aikaa, alal harrastamaan jotakin tms. Ja toki kannattaa käydä miehesi kanssa kunnon keskustelu,, että minkälaisia muutoskai molemmat toivovat, jotta suhde tyydyttäisi molempia.

Älä ainakaan riko perhettä ihastuksen tähden. Kuka tahansa tietää, miten ihanalta tuntuu, kun joku kehu, on kiinnostunut jne. Sehän on yksi maailman ihanimmista tunteista, mutta se ei kestä missään suhteessa ikuisuuksia ja yleensäkin parisuhde vaatii paljon työtä.

Vierailija
11/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän naapuriin rakensi juuri viime vuonna talon yksi pikkulapsiperhe. Just, kun talo oli valmis, nainen lähti lasten kanssa eri katon alle. Nyt mies asuu yksin taloa ja tapaa lapsiaan viikonloppuisin.

Miehen kanssa olen jutellut ja aluksi hän yritti kovasti saada perhettään takaisin. Vaimo kuitenkin oli tyytymätön suhteeseen ja haluaa irti miehestä.

Mietin vain, että taidan tehdä itse aloitteen. Mies on tosi hottis, hyvin toimeentuleva ja kiva keskustelija. Siinä on nainen tehnyt tosi ison virheen, kun on lähtenyt käveleen.

Vierailija
12/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta helppoahan se ei ole, minulla itselläni ollut itsetunto ongelmia jonka takia ihastuin liian nopeasti aikoinaan omaan mieheeni, Sain häneltä hyväksyntää. Nyt olen niitä käsitellyt ja tuntuu että olen jotenkin ainakin hieman itsevarmempi joten oma mies tuntuu nyt aika huonolta vaihtoehdolta. =(

Yksinolo tuntuu kyllä rankalta kun kaksi pientä lasta on. Eli sen perusteella voisi ollakin yhdessä mutta seksiä en voi kuvitellakaan.

Ja vastauksena kysymykseen eli varmaan pelkään yksin olemista ja asumista. En osaa sanoa miksi..olen asunut yksin, mutta silloinkin seurustelin jo nyk. miehen kanssa.

ap

Vierailija
13/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli

-epäsosiaalinen

-ei huolehdi itsestään

-on riippuvainen toisesta

-on äkkipikainen suuttuessaan

-laiska

-nukkuu pitkään, jopa 3 asti vk-loppuisin

Vierailija
14/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut epäsosiaalisen mieheksesi!

Toisesta on ihan hyväkin olla hiukan riippuvainen, sitä se kumppanuuus on.

Itsensä huolehtiminen? Ettei olis masentunut tai alakulonen hänkin?

Suuttua saa ja mököttää niinkuin haluaa, kunhan ei satuta toisia.

Jos nukkuu kolmeen niin menee ehkä nukkumaan myöhään. Jos elämä on vaikeaa kun toinen nukkuu aamut, aamupäivät niin ehkä rytmiä kannattaa vaihtaa. Vai onko miehellä masennusta joka häiritsee unta?

En ymmärrä miksi syytät miestä kaikesta. Varsinkin masentuneena näkee toisen hankalana.

Sinun pitäisi jutella tosta. Ei toista voikaan muuttaa, mutta itseään voi. Ehkä vaaditkin ihan naurettavia. Ei kukaan ole täydellinen. Sinussakin on paljon vikaa, ja silti mies haluaa olla kanssasi.

Itse jäisin vanhaan suhteeseen. En johonkin ihastuksen mukaan, varsinkaan kun tämä ei halua vastata kysymyksiin ja jauhaa vaan ettei halua tulla väliinne. Että ehkä se ei edes halua sitoutua.

Vierailija
15/20 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sulla olla aina joku mies elättämässä? Lähde nyt omillesi ja katso sitten, mitä elämä tuo tullessaan. Ehkä uusi mies jää, ehkä ei.

Kyllähän miehiä maailmassa riittää.

Vierailija
16/20 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies tuo taloon uuden vaimon, lapsillenne äitipuolen. Miltä ajatus maistuisi? Jos ei kirpaise yhtään, niin älä muuta takaisin. Jos haluat kuitenkin mieluummin itse tuohon rooliin, niin kipin kapin takaisin. Kun vielä pääset!

Mä nimittäin vetkuttelin ja jahkailin niin kauan, että mies ei enää jaksanut "odottaa" takaisin ja kun vuoden jälkeen ihastui uuteen, niin maailmani mureni. Liian myöhään tajusin, että se tasaisin tavallinen arki oli juuri se mitä halusin.

Vierailija
17/20 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten lasten ja talon rakentamisen aiheuttamasta yhteisväsystä? Onhan niistä kulunut ainakin pari vuotta? Ettei vaan mene hyvä suhde rakentamispaineiden horjuttamana pilalle?

Jos kuitenkin lähdet, nii lähde tosiaan huonosta suhteesta, älä satunnaisen suhteen perään

Vierailija
18/20 |
22.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen monesti ajatellut että voikun mieheni löytäisi toisen, niin minun ei tarvisi tehdä päätöstä, koska jos lähden niin mies sanoo lapsille että äiti haluaa rikkoa perheen. Sanoi jo niin kun ehdotin asumuseron.

Vierailija
19/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinen mies ei ole kiinnostunut muusta kuin siitä jännityksestä ja kenties satunnaisesta seksistä sun kanssasi. Sen oma parisuhde tuntuu tylsältä ja hakee turvallista jännitystä avioliitossa olevasta naisesta eli sinusta. Sehän on sanonut sulle, ettei voi jättää perhettään, mutta silti pitäöä suhun yhteyttä. Se vaan kokeilee, että kauanko pysyt koukussa, vaikkei tarkoita välttämättä mitään pahaa.

Ratkaise omat ongelmasi kotona ensin. Jos päätät lähteä omasta liitostasi, opettele elämään omillasi. Älä lähde kenenkään matkaan.

Vierailija
20/20 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "toinen" mies on itse sinkku, eli vapaa tekemään mitä haluaa. Ei parisuhteessa.

Olen jo miettinytkin etten rupea mihinkään hänen kanssaan vaan jos eroan teen sen omasta tyytymättämyydestäni suhteeseeni ja omasta halustani en lähtisi suhteeseen heti uudestaan lastenkaan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi