Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crescent vaunut, onko kokemuksia?

20.10.2009 |

Onko kellään käyttökokemusta Crescent-merkkisistä lastenvaunuista/yhdistelmärattaista? Näyttävät aika kivoille ja laadukkaillekin. Ovatko hyvät ja kestävät käytössä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytössä Crescent classic-yhdistelmät hiekan värisenä ja olen erittäin tyytyväinen!

Minusta helppo laittaa kasaan ja avata, mukavat työnnellä ja kulkevat hyvin hiekkateillä kuin asfaltillakin.

Ratasosassa kankaat selkänojassa ja pyllyn alla, pitäis olla jotain hyvin hengittävää.

Miinuksena sanoisin ehkä kohtalaisen pienen ja kapean kopan, meidän neiti nyt n. 60cm pitkä, mahtuu kyllä vielä oikein hyvin koppaan nukkumaan, mutta kevät talvella ei välttämättä jos kasvaa yhtä vauhdilla kuin tähän asti.

Lisäksi vaunut ovat suht suuret kokoontaitettuna. sopivat silti hyvin pikku farkkuun, sedan-mallisista autoista en tiedä.. meillä kulkee välillä audin A4:sessa vaunut ja kaksi pientä metsästyskoiraa =D

Suosittelen!

Vierailija
2/4 |
13.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko Crescenteihin välttämättä ostaa erillinen sadesuoja (eli se vaununpäällinen), vai onko kangas sateenkestävää..?

Hieman itseänikin tuo vaunukopan pieni koko epäilytti jossain vaiheessa, mutta toisaalta "täydellisiä" vaunuja ei olekaan, ja ainakin kokeiltaessa ovat Classicit tuntuneet varsin helppokäyttöisiltä ja keveiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on käytössä erillinen sadesuoja. Vaunujen kankaat kestävät tihkua, mutta eivät ole 100% vedenpitävät.

Olen tarkka ihanista vaunuistani ja käytän pienelläkin tihkusateella sadesuojaa =)

Vierailija
4/4 |
31.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta, Alissa! :) Vaikka sitä tietää, etteivät tuollaiset vaunukankaat yleinsä vedenpitäviä ole, niin silti jostain syystä erillisen sadesuojan ostaminen jäi mietityttämään.

Sen kyllä olen huomannut, ettei erillisiä rengassuojia löydy Crescentin tuotevalikoimasta, mutta jospa sitten mitkä tahansa rengaiden kokoon sopivat suojat käyvät..?