Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku lukihäiriöisten kokous meneillään?

Vierailija
20.10.2009 |

hamaskiven poisto!

inflenssa!

kakkalle!

korvike jauheista!

kakkalle pottalle!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväksi havaittuja keinoja hmiksen kanssa? "

Mitä toi tarkoittaa?

Vierailija
2/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi se sikainfluenssa alkoi nyt lapsissa eikä etelässä? "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö ap, että tuo viestisi satuttaa ihan oikeasti!

En mä tarkoittanut loukata. Ihmettelen vaan kun en saa mitään tolkkua näistä avauksista.

Vierailija
4/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku tälkin palstal o näitä nylppyjä

Vierailija
5/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhekieli on ihan ok, mutta hitto että nuo "kuu kuppi" ym alkaa ottaa aivoon.

Vierailija
6/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät mitään kirjoitusvirheitä vaan kirjoitettua murretta. Samalla tavalla kuin mä minän tilalla ei ole mikään kirjoitusvirhe.

Vierailija
7/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkalle ja pottalle ovat murretta. Eivät mitään kirjoitusvirheitä vaan kirjoitettua murretta. Samalla tavalla kuin mä minän tilalla ei ole mikään kirjoitusvirhe.

Aijaa! :O Missä päin Suomen tolleen puhutaan? En ole ikinä kuullutkaan.

Vierailija
8/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt, että tuosta lukihäiriöstä pilkataan edes leikillään.

Meillä on tyttö, jolla on oikeasti lukihäiriö ja on saanut kärsiä siitä paljonkin.

Lapsi, joka ei ole vielä 10v täyttänyt saa kuulla siitä päivittäin koulussa, että on kuulemma lukivammainen ja ei osaa kirjoittaa aina oikein vaikka on jo neljännellä.

Kukaan ei voi lukihäiriölleen mitään ja varmasti sinäkin olet ymmärtänyt kaiken mitä on kirjoitettu vaikka virheitä olisin.

Vierailija
9/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi lukihäiriölleen mitään ja varmasti sinäkin olet ymmärtänyt kaiken mitä on kirjoitettu vaikka virheitä olisin.

Sen verran voi jokainen tehdä, että tsekkaa otsikon ennen kuin painaa "lähetä viesti". Ja mä en kyllä ymmärrä mikä on "hmis".

Vierailija
10/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

röngten säteet!

jogorttia alapäähän!

*lol*

Vierailija
11/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran voi jokainen tehdä, että tsekkaa otsikon ennen kuin painaa "lähetä viesti". Ja mä en kyllä ymmärrä mikä on "hmis".

mutta lukihäiriöinen ei välttämättä huomaa virhettä vaikka kuinka lukisi otsikon monta kertaa... Mullakin on paha lukihäiriö ja sitä sokeutuu omalle tekstilleen niin, ettei huomaa virheitä. Nämä yhdyssanat voivat joskus olla "hepreaa" eikä niitä välttämättä huomaa vaikka lukis monta kertaa. Koko elämän olen tästä kärsinyt vieläkin kun opiskelen yliopistossa tuntuu, että kaikki pitää tehdä moneen kertaa :(

Vierailija
12/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Hämeessä. Aina sanotaan kakkalle, muu on hienostelua. Minä kun en ole täältä kotoisin niin tuo särähtää aina korvaan. Paikalliset eivät varmaan useinkaan edes huomaa tuossa sanassa olevan mitään kummallista. Lapsemme hoitosuunnitelmassakin lukee "kakkalle" (perhepäivähoidon aluejohtajan kirjoittamana).

Vierailija
13/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä Hämeessä. Aina sanotaan kakkalle, muu on hienostelua. Minä kun en ole täältä kotoisin niin tuo särähtää aina korvaan. Paikalliset eivät varmaan useinkaan edes huomaa tuossa sanassa olevan mitään kummallista. Lapsemme hoitosuunnitelmassakin lukee "kakkalle" (perhepäivähoidon aluejohtajan kirjoittamana).

Cool! Taas opin av:ltä uuden asian! :D

Vierailija
14/14 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av rules! MISTÄÄN muualta ei opi näin paljon kuin täältä! Siis kun kakasta on kyse. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän