Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvitaan oikeasti apua..!

Vierailija
20.10.2009 |

Lue täältä ensin perustiedot:

http://mediamaksu.org/



http://www.facebook.com/event.php?eid=181990533437&ref=mf#/group.php?gi…



Tämän jälkeen käy allekirjoittamassa addressi osoitteessa http://www.adressit.com/mediamaksuavastaan



Tule lisäksi mukaan mielenosoitukseen 10.12.2009

http://www.facebook.com/event.php?eid=181990533437&ref=mf



tai seuraavana päivänä 11.12.2009



http://www.facebook.com/topic.php?uid=282001975149&topic=10497#/event.p…



Haluatko sinä luopua esim. lapsesi lämpimistä talvivaatteista sen takia, että isokenkäiset saavat "sushikurssirahaa"? (Siihenhän nuo rahat käytetään!) Ainakaan minun käsittääkseni äitiyspäiväraha ei päätä huimaa..!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tää uus mediamaksu on tosi hyvä! Päästään vapaamatkustajista.. Nii ja äitiys on valinta, samoin kuin urasuuntautuneisuus ja mahdollisesti sellainen asema, että pääsee noille "sushikursseille"..

Vierailija
2/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sitä sen jälkeen helppo nostaa joka vuosi. Siitä kun sen jälkeen ei voi kukaan kieltäytyä



Että sen pohjalta kannattaa jokaisen miettiä oma kantansa tähän mediamaksuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme