Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan vaihtaa nuorempaan

Vierailija
20.10.2009 |

Muija täytti 30 ja on päästäny ittensä muutenkin plösähtään. Pillukin on löysä parin synnytyksen jäljiltä.

Musta tuntuu, että on parempi vaihtoehto maksaa suosiolla elatusmaksuja ja nussia tiukempia nuorempia kuin tuhlata aikaa nykyiseen.

-M32-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mutta en uskalla kun oma on alhaalta vielä niin tiukka, ettei vaihtamisella menis kun huonompaan suuntaan.

... sen verran olen koeajanut, että voin olla varma asiasta. Eli täytyy ottaa tuo rungon plösähtäminen varmaan vain ominaisuutena.

- ajellaan nyt pääsääntöisesti tällä nykyisellä

Vierailija
2/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex äijä oli plössähtänyt, pöhöttynyt, kaavoihinsa kangistunut nelikymppinen sohvaperuna, seksiä kyllä vonkaamassa oli sitten hiprakassa tai pöhnässä...

Nykyinen on häntä seitsemän vuotta nuorempi, toimelias, komea ja saan "selvää" ja muutenkin paljon parempaa seksiä päivittäin!

-ihanaa olla nainen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette varmaan itse nuorempia kuin tuo 30 ja ei kolmikymppisen mahakumpuakaan vielä näy? Luuletteko että kelpaatte nuoremmille? Usein miehet kuvittelee olevansa ikuisesti kakskymppisiä vaikka olisivat kuinka plösähtäneitä ukkoja.

Vierailija
4/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun näin miehenä ei tarvi olla niin kauheen komia paksu lompakko riittää vallan mainiosti =)

Vierailija
5/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi menin naimisiin miehen kanssa sisäisten ominaisuuksien, en ulkomuodon tai rahan takia..! Minä olen meistä se rikkaampi osapuoli ja aika helvetin rumakin. En tosin ollut rikas suhteen alkaessa joten tuskinpa mies rahojani nai :P.

Vierailija
6/6 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun näin miehenä ei tarvi olla niin kauheen komia paksu lompakko riittää vallan mainiosti =)