Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diskatut isovanhemmat

Vierailija
20.10.2009 |

Niin iloinen ja onnellinen asia kuin lapsen syntymä onkin, tuli siitä suuri murheen kryyni, kun lapsen äiti ei aiokaan ikinä näyttää lasta miehensä isovanhemmille eikä suvulle. Mikä tuollaisen aiheuttaa tuoreelle äidille? Psykoosi?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin lapsivuodepsykoosi.

Vierailija
22/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ei anna lasta miehelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äiti siis soittanut ja ilmoittanut että hän ei ikinä, missään tapauksessa suostu lasta teille näyttämään?

Vai onko kyseessä jokin sellainen tapaus kuten, että te asutte kaukana ja äiti ei halua vielä (ehkä synnytyksestä heikkona) lähteä vauvan kanssa pitkälle matkalle tai ottaa omaan kotiinsa vieraita passattavaksi?

Itse olen melko varma että jos kyseessä ei ole aivan täysi sekopää, äiti ajattelee tuon kakkosvaihtoehdon mukaisesti. Ja siinäkin tapauksessa että äiti todella on soittanut teille ja selkeästi ilmoittanut kantansa, suosittelen vilkaisemista myös omaan peiliin.

Vierailija
24/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kaivelee muistin kätköjä ja miettii, mitä on mahtanut sanoa tai tehdä tai vihjailla tai juoruilla... Jane.

Vierailija
25/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko synnytykestä kuinka kauan? Itse kuin sain kaksosemme, en tosiaankaan kyennyt muutamaan kuukauteen harkitsemaankaan lähtemistä mihinkään. Parin kk:n jälkeen otin mielelläni vieraita vastaan täälllä meillä kotona. Ei kannata isovanhempienkaan olla liian innokkaita, vaikka ymmärrän kyllä että lapsenlapsi on elämän tähtijuttuja.

Vierailija
26/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeät appivanhemmat vaikka.

Vierailija
27/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi pian vuoden vanha. Ei itse ollut sanojaksi, laittoi miehen asialle. Mitään ei ole tapahtunut, mikä oikeuttaisi kyseiseen käytökseen!

Vierailija
28/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole sanonut, kukaan ei ole tehnyt, eikä käyttäytynyt epäkorrektisti ja tämän takia asia on hälyyttävä, koska diskaus koskee koko sukua ja sisaruksiakin.

Vierailija
29/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaisiahan ne ovat. Ja tietenkään appi ja anoppi ei ikinä tee mitään...

Vierailija
30/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu tuollaiset asiattomat viestit!

Kukaan ei ole aiheuttanut diskausta!

Vierailija
31/37 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieskään ei syystä tai toisesta halua olla sukunsa kanssa tekemisissä, niin miksi sitä täällä täytyy pohtia?? Ihmisiä ja elämäntilanteita on monenlaisia. Ei ikinä voi tietää, millaisia psykopaatteja koko miehen suku on - tai pedofiilejä tms.

Vierailija
32/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on olemassa syy jota et vain tiedä ja joka ei päälepäin näy. Isovanhemmat ovat voineet vaikka käyttää miestä hyväksi ja äiti on päättänyt suojella lastaan.

Jos mies on tuon kertonut suvulleen niin kai hän asian ainakin hiljaisesti hyväksyy.

Vierailija
33/37 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on joku syy. Ja syy on isovanhempien (suvun)käytöksessä ja asenteessa luultavasti.

Minulla on appivanhemmat, jotka ovat olleet tosi ilkeitä alusta asti. Jos joskus sanoisin, niin eivät varmasti tunnistaisi mitään vikaa itsessään.

Siksipä meillä ei paljon pidetä yhteyksiä miehen sukuun. Ei todella tee mieli tulla loukatuksi vähän väliä.

Vierailija
34/37 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsenlastaan niin mistäs ne tietävät mitä siellä kotona tapahtuu? Ts etteikö isä saa "pitää" lastaan? Mitä tällä "pitämisellä" muuten oikein tarkoitetaan? Asuuko siis samassa taloudessa lapsen kanssa edes...?

Onko kirjoittaja itse ko isovahempi vai naapuri? Jos on isovanhempi niin puhukoon oman poikansa kanssa asian selväksi. Jos ei poika suostu ja pysyy itsekin kannassaan niin ehkä on parempi ettei mummo (?) tiedä koko totuutta. Kyseessä saattaa olla niin vakava asia että voi sillä (=puhumattomuudella)suojella vähän äitiään,

Vierailija
35/37 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on tämän miehen äiti? Ja hänen poikansakaan ei saa tavata omaa lastaan?

Onko lapsen äiti ja isä kauan seurustelleet tai asuneet koskaan yhdessä? Olisko mahdollista, että lapsen äiti on nin loukkaantunut miehelle ja vain siksi ei halua olla missään tekemisissä muunkaan suvun kanssa?

Minusta lapsella on kuitenkin oikeus molempiin vanhempiin ja oikeus tutustua moelmpiin isovanhempiin ja molempien sukuun.

Jos olet tämän lapsen isän äiti, niin tue poikaasi ja auta tätä käymään taistelua lapsestaan. Isällä on ehdottomasti oikeus tavata omaa lastaan. Onko tunnustanut lapsen? Isän pitää ottaa lastenvalvojaan yhteyttä ja saada asia sitä kautta eteenpäin.

Silloin kun lapsi on isällään, nin silloinhan isä päättää siitä, että saako lapsi tavata myös hänen sukuaan.

Ainahan on mahdollista, että äidilla ei ole kaikki hyvin tai sitten vain todella huonot välit lapsen isän kanssa.

Vierailija
36/37 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisivat meidän elää rauhassa:(. Anoppi tulee jopa liki tissille kun imetän, perkele. Ja mulle tulee aina tunne että yrittävät omia mun lasta...Ja mä annan kyllä hoitaa lasta, ei oo siitä kiinni, mutta kun mikään ei riitä!

Vierailija
37/37 |
21.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään syytä!

Lapsen isäkään ei saa hoitaa vauvaa, eikä pitää lastaan!

Siis mitä tarkalleen ottaen lapsen isä on kertonut? Kai hän jotenkin selitti tilanteen? Ja jos hän ei saa "pitää lastaan", asuvatko erossa? Silloin vaan tapaamisoikeutta viranomaisilta hakemaan... vai kuinka olosuhteet oikein nyt ovat? Hiukan vaikea saada selvää siitä, onko isä itse vanhemmilleen puhuessaan ollut onneton ja kaivannut lastaan, vai mistä on kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi