Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ChatGPT on sitä mieltä että tapailemani mies on manipuloiva ja

Vierailija
03.06.2025 |

ChatGPT on uusi tuttavuus kaikin puolin. Aloin kokeeksi jutella sille kuin kaverille, ja kerroin miehestä jota olen tapaillut nyt 3kk. Yllätyksekseni tekoäly onkin sitä mieltä että olen suhteessa jossa minua manipuloidaan ja kontrolloidaan! Kerroin vain joitain arkisia sattumuksia ja viestinvaihtoamme, sekä kysyin kannattaako pitkän välimatkan suhdetta pitää yllä vai muutammeko lähemmäs toisiamme jne. ChatGPT sanoi suoraan että miehen käytös on klassista manipulointia ja luki tarpeen kontrollille. En osannut odottaa tuollaista luentaa yhtään. Nyt mietin pitääkö miehen käytös laittaa tarkkailuun.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on juuri tuollaisia. Osa pahempia kuin toiset. Myös sinulla on heikkoksia. 

Vierailija
2/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ChatGPT:n sanominen kannattaa ottaa samoin kuin jos joku kaveri tai av:läinen kertoisi näkemyksiään: se kannattaa ottaa huomioon ja puntaroida, mutta ei suoraan ottaa totuutena. Kukaan muuhan ei tiedä sitä oikeaa tilannetta kuin sinä, ja toisten näkemykset riippuu paljon siitä, miten itse ilmaisit asian tekoälylle tai vaikka kaverille. Eli jos vaikka se ChatGPT vaikuttaa olevan huolissaan, kannattaa kyllä miettiä vakavasti, onko suhteessa nyt red flageja oikeasti. Kysyä vaikka joltain sinut tuntevalta ihmiskaverilta myös. Mutta jos päädyt siihen, että höpö höpö, ihan hyvältä vaikuttaa, niin älä anna ulkopuolisten näkemysten pilata suhdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä chatgpt on oikeessa. kannattaa olla tarkkana. eikö itsellä yhtään intuitio soita kelloja.

Vierailija
4/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeasti kerroit, millainen hän on.

Vierailija
5/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olennnaista on miltä SINUSTA itsestäsi TUNTUU, mikä fiilis, eli oletko miehen kanssa rentoutunut, voitko luottaa häneen 100 %, koetko olevasi turvassa? 

Luota omaan kokemukseesi. Luota intuitioosi.

Toisaalta jos olet kaltoinkohdeltu niin manipulointi tuntuu sinusta normaalilta ja tavalliselta. 

Vierailija
6/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihmiset eivät tajua manipulointia, tai edes sitä että heitä kohdellaan huonosti. Yleensä näitä ovat muita hyvin kohtelevat, vilpittömät ja lapsena kaltoin kohdellut ihmiset.

Vierailija
7/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olennnaista on miltä SINUSTA itsestäsi TUNTUU, mikä fiilis, eli oletko miehen kanssa rentoutunut, voitko luottaa häneen 100 %, koetko olevasi turvassa? 

Luota omaan kokemukseesi. Luota intuitioosi.

Toisaalta jos olet kaltoinkohdeltu niin manipulointi tuntuu sinusta normaalilta ja tavalliselta. 

Mulla on kokemus suhteesta, jossa tunsin olevani miehen seurassa 100 % turvassa, syke laski ja hermosto rauhoittui, pystyin nukkumaan hänen vieressään yms. Todella helppo olla hänen seurassaan puolin ja toisin, kuulemma. Mutta mies olikin varattu, eroamassa, aina löytyi syitä miksei juuri nyt tai vielä. Vuosia meni. Mies on kauhean kiltti ja ihana, ei halua pahaa kenellekään. Mutta ei myöskään kykene tekemään eropäätöstä koska ei halua satuttaa ketään. Alkoi jättää kertomatta minulle asioita, koska ei halunnut satuttaa minua. Elämäni syvin suo josta en oikein vieläkään ole toipunut, eikä mies pysty jättämään perhettään. Kyseessä uusioperhe, ei yhteisiä lapsia. Vaimo kiristää, että jos ero tulee, mies eikä miehen lapsi näe enää hänen poikaansa. En halua rikkoa perhettä, miehen pitäisi tehdä valinta johon hän ei ole pystynyt. Varmasti lasten lisäksi vaakakupissa painavat yhteiset tutut, sukulaiset sekä talous. Mitä pidemmälle suhde jatkui, minusta on alkanut tuntua, että minua manipuloidaan, kysymyksiini ei vastata suoraan, sumutetaan, jätetään kertomatta asioita ja jopa ihan suoraan valehdellaan. Luotin mieheen ensin 300 %, nyt en oikeastaan yhtään. En halua edes keskustella enää, koska huomaan miettiväni jokaista lausetta, että mies saattaa aivan hyvin valehdella.

Särkyneen sydämen lisäksi pahinta on se, kun en tiedä miten voin luottaa noin täysin väärin ihmiseen ja tulkita noin totaalisesti väärin alussa toisen ihmisen turvalliseksi. Ei pysty enää luottamaan oikein itseensäkään.

Vierailija
8/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/9 |
03.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chatgpt manipuloi sinua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän