Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi ja ystäväsi tykkäisivät, jos yhtäkkiä hankkisit

Vierailija
20.10.2009 |

hampaiden valkaisun, hiuslisäkkeet, rakennekynnet, suihkurusketuksen ja irtoripset?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mitään näistä...

Hampaat on valkoiset, hiukset ovat vahvat ja pitkät, kynnetkin ovat pitkät ja omat, ihokin oli jo syntyessä valmiiksi kullanruskeahko ja ripsetkaan ei muutu vaikka ripsiväriä laittaisin.

Eli periaatteessa voisin sanoa, että jos hankkisin nuo kaikki niin mies ei varmaan erottaisi muuten kuin laskusta ;)

Vierailija
2/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu, mä en usko et kukaan huomais edes.

Hiuslisäkkeet... No mies sanois et miksi sä tollasiin turhaa tuhlsit hirveesti rahaa.

Rakennekynnet... Olisivat hiukan tiellä että luulisivat et oon tullu hulluksi.

Suihkurusketuksen...No mies tietty pitäis taas höperönä...

Irtoripset... Huhhuh, enpä sellasia koskaan laittais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako irtoripsiä jotka pysyvät paikallaan kauemmin kuin yhden päivän?

Saa, ne on niinkuin hiuslisäkkeet, liimataan kiinni.

Tää on hassu keskustelu. Itte saattaisin ehkä ottaa noi kaikki. :D Rakennekynsistä en kyllä tykänny, mulla on pari kertaa ollu. Mies ei niistä varmaan tykkäis. Hiuslisäkkeet olis ihanat, jos olisin tosi varakas ja jos mulla olis aikaa istua kampaajalla niin pitkiä aikoja, niin voisin tahtoa semmoiset. Omat hiukset kun on suomalaisen ohuet. rusketus mulla oli viimeksi kesällä purkista, talvella en jaksa säätää. hampaita en oo valkaissu, mut jos uskaltaisin niin tekisin sen. Ja voi ne ripset.. kaverilla oli semmoiset viimevuonna pitkään, ja ne oli tosi kauniit ja aidon näköiset.

Mut mitä ihmeen väliä on mitä muut siitä miettii, jos ite niin tahtoo tehhä. En laittais niitä silleen silmiinpistävästi.

Vierailija
4/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miltä lopputulos näyttäisi. Luultavasti pitäisivät erittäin turhamaisena ja pinnallisena. Ehkä myös epäilisivät jotain ikäkriisiä. Nyt tosin kotiäitinä voisi olla aika outoa.

Rakennekynnet, suihkurusketus ja irtoripset on joskus ollutkin. Hampaiden valkaisua ei varmaan kukaan huomais ja hiuslisäkkeestä olen haaveillut. Ehkä kaikki kerralla voisi herättää huomiota.

Vierailija
5/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi mä vielä olen sellanen tavallinen supisuomalainen nainen, jolla luonnolliset ripset on kyllä aika pitkät, mutta värittömät, hiukset samanlaiset. Kynnet ei edes kasva kovin pitkiksi ennenkuin alkavat luonnostaan katkeilla, rusketusta en edes saisi kuin suihkurusketuksella - auringossa vaan palan, ja olen sitten taas se sama lakananvalkoinen nainen kuin ennenkin.

Mut silti, vaikka tekisin kaiken tuon ja vielä paljon muutakin, kukaan tuskin huomaisi, siis lähipiirissäni. Naapuri saattaisikin huomata, mies nyt ei ehdottomasti. Ai mistäkö tiedän? Värjäsin viime keväänä ihan kokeilun vuoksi hiukseni violetiksi, eikä sitä huomannut kukaan (tai jos huomasi, kukaan ei sanonut mitään). Mieskin huomasi sen vasta sitten, kun kylppäriin ilmestyi pesukoneen päälle värinpoistopaketti.

Vierailija
6/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävät ajattelisin et nyt se on lopullisesti seonnut;)..

Kynnet on ollut ja siihen saakin jäädä..

Vierailija
7/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka maksoi kaiken!

Vierailija
8/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakennekynnet ja irtoripset

ei nuo kauheesti ihmettelis, vaikka rusketuksenkin ottaisin

Vierailija
9/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmaan luulisi, että olen saanut aivotärähdyksen tai ollut aineissa. Ainakin jos esim. rakennekynnet, hiuslisäkkeet ja irtoripset olisi todella yliampuvat.

Jos olisi hallittu muutos (=tyylitelty), niin voisi jopa tykätä.

Vierailija
10/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisivat varma että nyt on jotain pahasti vinksahtanut päässä. Ja olisivat oikeassa.

Vierailija
11/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet olleet monta vuotta.

Ripset laitatin viime kesänä ja ovat kyllä ehdoton juttu kesäisin. Suosittelen :)

Vierailija
12/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiustenpidennys oli kevällä ja kovasti tykkäsin, joten senkin laitan vielä joskus uudelleen, rakennekynsiäkin olen kokeillut, irtoripsiä en tarvitse ja rusketuksen haen ulkomailta :)

Vierailija
13/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvelin että olen seonnu täysin ja haaskaannu rahaa turhaan.

Siistit, lyhyet kynnet menis, ripsetkin koska mies ei oikein erota oikeinta ja feikkejä (!) EHKÄ joku normaalinnäköinen hiuslisäke, mutta mieheni INHOAA oransseja naisia, se laittas mut pesuun ja pesis niin pitkään kun väri lähtis pois.. heh noh, olis enemmänkin häpeissään kaveriseurassa kun noin feikkinainen sillä.

Vierailija
14/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli saanu töitä, tekisin ton kaiken jos vain olisi varaa. Mies varmasti tykkäisi

Vierailija
15/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaivihkaa takavasemmalle

Vierailija
16/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako irtoripsiä jotka pysyvät paikallaan kauemmin kuin yhden päivän?

Vierailija
17/17 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja pyytäisi ystävällisesti palaamaan alkuperäiseen ulkonäköön. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi