Lue keskustelun säännöt.
Mulla on rv36 menossa ja
19.10.2009 |
multa tulee keltasta tahmeeta valkovuotoa tosi runsaasti. Perjantaina oli lääkäri ja siellä sanottiin, ettei ainakaan oo tulehdusta.
Oisko tää nyt mahodollisesti limatulppa?
Kommentit (3)
ihan limatulpalta. Mulla oli sellasta kellertävän oranssia ja muutama veriviiru oli seassa. Sitä lorahti pari kertaa kunnolla. Kahden päivän päästä tyttö syntyi :)
Toivottavasti ei sulla ihan vielä synny, mutta jos näin käy, niin onnea matkaan! :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
hiiva ei siis oireillu muuten kuin tuli keltaista valkovuotoa..lähti sitten hiivalääkkeellä pois. Sairaalassa olivat testanneet tulehdukset eikä mitään löytynyt, eivät hiivaa näköjään tutki.
Kun kohdunsuu pehmenee niin kai sieltä on jotain tultava pois... Mä olen ainakin ajatellut että juuri tuo keltainen lima on sitä joka pitää kohdunsuun napakkana, kun se lima tulee pois niin 'paikat pehmenee'
Mulla tollasta limaa on tullu aina supistelujen jälkeen, mitä enemmän supisteluja, sitä enemmän limaa. Sit kun lääkäri on tutkinu tilanteen on todettu just tuota pehmenemistä...
En tiedä siis onko tää totta, vaan olen päätelly itse tämän yhteyden.
Tässä raskaudessa mulla on ollu kans supisteluja, mut limaa ei oo tullu eikä kohdunsuulla sit oo tapahtunutkaan mitään.
t. 7 raskautta takana ja yksi kesken =)