Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkistä hiusksista haaveilevat tai sellaisten omistajat

Vierailija
19.10.2009 |

Miten hoidatte hiuksianne ja minkä pituisista hiuksista haaveilette? Olen itse 27 vuotta juuri täyttänyt ja omistan olkapäille ulottuvat hiukset. Haaveena on vyötärölle tai pepun yläpuolelle ulottuvat hiukset. Värjäsin ennen paljon hiuksia,mutta nyt päätin että väreihin en enään koske vaikka hiukset maantienharmaat onkin. Nyt tällä hetkellä hiukset ovat vihdoin monien mutkien jälkeen oman väriset ja todella terveet. Tasoitan hiuksia muutaman kerran vuodessa. Pesen hiuksia erittäin hieno suomalainen sahmpoolla ja hoitoaineella joka toinen päivä. Olen käsittänyt että se on ihan hyvä shampoo ja hoitoaine. Hiukset ovat nyt paljon paksummat kuin värjätessäni niitä ja outoa on että en enään edes himoitse ostaa värejä.Olen pienestä asti haaveillut pitkistä hiuksista. Nyt mietin että millaisetkohan hiukseni ovat 5 vuoden päästä.Pienenä minulla pidettiin aina poikatukkaa tai korkeintaan olkapäille ulottuvaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paksut oman väriset hiukset. Reilusti lapaluiden alle. Lopetin värjäilyt ja leikkaukset kun olin 19 v ja nyt 10 v myöhemmin hiukset ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin aina.

Pesen hiukset 1-2 kertaa viikossa, käytän joko luonnonmukaisia "ole hyvä" pesuaineita ja Dr Hauschkaa tai Paul Mitcheliä.

Harjaan hiukset joka toinen tai kolmas päivä (harjattavaa on paljon). PIdän ponnareita, nutturoita ja auki.

En föönaa enkä käytä mitään tuotteita.

Ei tiukkoja rutiineja. Luomutuotteet ja pesu harvakseltaan on olleet kai mun juttu.

Vierailija
22/25 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tällä hetkellä lapaluiden alle hiukset. Joskus nuorena olen muutaman kerran sävyttänyt hiuksia, sen jälkeen en ole väriä laittanut. Oma värini on erikoinen; tumman ruskea, jossa punapigmenttiä. Hiukseni ovat todella paksut, lasimaiset ja piikkisuorat. En käytä juurikaan lakkaa, hiustenkuivaajaa, suoristusrautaa tms.. joka toinen päivä pesen hiukset marketin shampoilla, millon milläkin. Hiukseni ovat niin liukkaat, että hiuspompulat/pinnit tms pysyvät huonosti, joten useimmiten ovat auki. Kampaajallakin oli työ saada kiharat pysymään aikoinaan vanhojen tasseihin, kun niin liukas hius. Hiustenhoito vinkkini on että pesu 2-3 kertaa viikossa ja mahdollisimman vähän hiusta rasittavia tuotteita. Ja suosittelen luonnonharjas harjaa!!! Ei revi hiuksia :) Minulla kasvaa hiukset tosi nopeasti. n. 15-20cm vuodessa. Lapseni ristiäisissä vuosi sitten minulla oli leukaan asti hiukset, nyt siis lapaluiden alle. Itse en ole huomannut mitään eroja shampoissa. Kokeilin tuossa kampaamonkin tuotteita ja en huomannut mitään eroa markettien tuotteisiin. Oikeestaan ne halvimmat shampoot on parhaimmat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaalentanut niitä jo kymmenisen vuotta mutta pysyvät hyväkuntoisina, hiuslaatu on kihartuva mutta tässä pituudessa hius ei minulla enää jaksa kihartua. Hoidan hiuksia huolella, pesu 3xvko, shampoo, hoitoaine ja jätettävä hoitosuihke. Kerran viikossa syväpuhdistava shampoo ja tehohoito. Eri kampaamotuotteita vaihdellen. Saunassa pidän aina pyyhettä päässä, föönaan välillä mutta vain viileällä ilmalla enkä koskaan ihan kuiviksi asti. Harjaan aamuisin ja leikkaan 2-4x vuodessa. Värjään välillä kampaajalla, välillä itse ja vain tyven. Vielä hiukan pidemmät tahtoisin mutta hiukset eivät tunnu kasvavan enää pituutta, 3 peräkkäistä raskautta ja imetystä ovat myös ohentaneet tukkaa, nyt onneksi näkyy taas uutta tulevan..

Vierailija
24/25 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajat on sanoneet että föönin,raudan käytösätä ei ole MITÄÄN haittaa kunhan laittaa alle suojasuihkeen tai voiteen. teke hiuksista terveen näköisen kun vetää suoristus raudalla,sekä kiiltävän.

Vierailija
25/25 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

värjyskään ei te pahaa koska se on se tyvi mikä vaan värjätään ei latovoja jos haluttu tulos on jo saavutettu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä