farkkujesi tuumakoko ja painosi ja pituutesi?
Kommentit (42)
pituus 178cm ja paino 73kg
farkut ovat 31-32/34-36
En kuitenkaan ole varma koska noi tuumakoot ei oo mulle tuttuja
26-27/34 (riippuu merkistä) ja pituuteni 163 ja paino 48kg
sairaan lyhyt selkä?
No ei ole kyllä lyhyt selkä,pitkät jalat kylläkin ja toi 34 on housujen pituus:)
sairaan lyhyt selkä?
No ei ole kyllä lyhyt selkä,pitkät jalat kylläkin ja toi 34 on housujen pituus:)
Joo kyllä;)...olen kullut usein pitkistä jaloistani,kehuja kylläkin!!
-se 34 pituus
Onhan nuo mittataulukot olemassa, vaikka elloksen sivuilla.
J
ensimmäistä kertaa elämässäni olen löytänyt sopivia farkkuja nyt kun on tää pillifarkku/kapealahkeinen muoti.
mulla on kapea lantio, paksut reidet ja ohuet pohkeet ja tavalliset, suoralahkeiset farkut on isot vyötäröstä, kiristää reisistä ja säärien ympärillä liehuu purjemainen kangasmöykky.
ostan ehkä nykyisiä farkkuja säilöön koko loppuelämäkseni :)
58 kg ja 168 cm. Kapea lantio, pitkät raajat ja lyhyt selkä.
168 cm, 64 kg
Lihaksikas vartalo, kapea lantio ja vyötärö
En ole hirveesti farkkuja käyttänyt, kun tykkään mekoista ja hameista. Mutta jos veikkaan, niin on näin:
30/32, 155cm ja 65kg. Mulla on aika kurvikas vartalo, paljon painoa rinnoissa ja hanurissa. :) Mut hyvä näin. :D Vähän voisin kyllä ottaa rengasta pois vyötäröltä, mutta kun oon ihan tyytyväinen kaikkeen, niin on vaikea viitsiä. :D
Ei toi sun pituutes muuten voi pitää paikaansa:) Jos on kerran pitkät jalat niin selän on oltava lyhyt...jos siis pää keikkuu jossain "vain" 163 cm:n korkeudessa...etkös itse sitä tajua?:O
ja pituus 166 cm, painoa n. 54 kiloa
Riippuu vähän farkkujen vyötärön korkeudesta ja miten valmistajat ilmoittavat sen koon.
Pituus 165, paino noin 54 kg.
olen n.166,5 cm pitkä ja painan 45kg yleensä farkut reisistä isot..=(