Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisunaiset 19.10

19.10.2009 |

Viime viikolta:

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt (pituus)

Allakka-

94.8 kg, 85.4 kg, ( 62 kg), 87 kg, 0.0 kg, 7.8 kg, 1.6 kg, 5 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 31.6 , 1.66 m

Axelara

73.2 kg, 60.4 kg, ( 56 kg), 62.6 kg, 0.0 kg, 10.6 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 22.7 , 1.66 m

Chicky

91 kg, 90.5 kg, ( 0 kg), 92.5 kg, 0.0 kg, -1.5 kg, 2 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 30.6 , 1.74 m

Körömölli

95 kg, 83.9 kg, ( 68 kg), 86.4 kg, 0.0 kg, 8.6 kg, 2.5 kg, 14 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 31.7 , 1.65 m

Minlee

84.6 kg, 83.5 kg, ( 75 kg), 86.1 kg, 0.0 kg, -1.5 kg, 2.6 kg, 12 vkoa, ( Tammikuu ) , BMI: 27.2 , 1.78 m

Volga

90 kg, 76.8 kg, ( 70 kg), 79 kg, 0.0 kg, 11 kg, 2.2 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , 1.80 m

Skyblue

82 kg, 69.5 kg, ( 60 kg), 73.8 kg, 0.0 kg, 8.2 kg, 4.3 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 24.4 , 1.74 m

Sarapäkki

79.1 kg, 75 kg, ( 57 kg), 80.5 kg, 0.1 kg, -1.4 kg, 5.5 kg, 10 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 27.2 , 1.72 m

nupukka

76 kg, 72.7 kg, ( 66 kg), 76.0 kg, 0.0 kg, 0 kg, 3.3 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 25.7 , 1.72 m

Marge

81.1 kg, 75 kg, ( 64 kg), 76.7 kg, 0.4 kg, 4.4 kg, 1.7 kg, 3 vkoa, ( Marraskuu ) , BMI: 29.6 , 1.61 m

Malva1

Lähtö: 85,8 kg

Tavoite vko 44: 85 kg ?

Lopullinen tavoite: 62 kg

jossuu

Uusi sisunainen

Suurin pudotus viime kerrasta:

Ei pudotuksia : 0 kg

Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 1.11) välitavoitetta

1. sija =>… 2 …vkoa:.. Malva1 (uusi)

2. sija =>… 2 …vkoa:.. jossuu (uusi)

3. sija =>… 3 …vkoa:.. Marge

4. sija =>… 5 …vkoa:.. Allakka-

5. sija =>… 10 …vkoa:.. sarapäkki

6. sija =>… 11 …vkoa:.. Axelara

7. sija =>… 11 …vkoa:.. Chicky

8. sija =>… 11 …vkoa:.. Volga

9. sija =>… 11 …vkoa:.. Skyblue

10. sija =>… 11 …vkoa:.. nupukka

11. sija =>… 12 …vkoa:.. Minlee

12. sija =>… 14 …vkoa:.. Körömölli

Laihduttajia: 12

Painon muutos viime viikosta: + 0.5 kg

Matkaa vkon 44 tavoitteeseen: 113.7 kg

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja puntari siis näytti 68.7 kiloa eli siitä alaspäin siis.

ja eka tavote on päästä 60 kiloon.

pituutta minulla on 168cm painoindeksi on 24.2

sekin olis kiva vaikka 20 saada.

tavoite aika olisko joku vaikka helmikuu niin se 60 saada lukemiin. mut aina käy aikasemmin.

Eilen illalla kävin melkee tuni leni, suurimma osan juoksin, olen juoksun nyt aloittanut. tänään aamulla kävin jo kävelee ja lapset viemää tarhaan.

syömisiä kokeilen alkaa katsoo, muuten liikkuminen mulla nyt ok, kun vaan jättäs liiat herkut pois:) mut ne on niin hyvää

Vierailija
2/5 |
19.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vetelee nimittäin patterit viimeisiään ja tänä aamunakin aarpoi mulle viisi eri lukemaa, joista valitsin noin "keskitason" lukeman tänne imoitettavaksi. Lukemat olivat kaikki kuitenkin kilon sisällä ja pitkin mennyttä viikkoa lukema on ollut laskusuunnassa. Ilmoitan siis lukemakseni 81.6kg. Laskua yli 4kg! :O

Ostan uuden patterin aparaattiin het, kun muistan, joten ensi viikon maanantaina ilmoitan takuuvarmasti oikeat lukemat, mutta siihen asti olkoon voimassa tuo 81.6kg. Olen kyllä jättänyt kaikki karkit pois, kahvipullaa on vielä mennyt, mutta tästä päivästä eteenpäin jätän kaiken makean pois. Yritän korvata makean hedelmillä, rasvattomalla jugurtilla sekä vaikkapa maitorahka-ananasmurska-sörsselillä. :) Ja lenkillekin yritän selvitä - alkuun edes pieniä pyrähdyksiä! Eilen teinkin puolen tunnin lenkin - pidemmäksi aikaa en oikein vielä raski jättää alle kuukauden ikäistä vauvaa. Vaikka isä varmasti osaakin hoitaa, mutta ne on nämä hormoonit, jotka pitää äidin tiukasti kiinni vaavissa vielä. :)

Tästä on mahtava jatkaa - vaikka epäilenkin noita vaakan lukemia kovasti, mutta senpä näkee sitten, kuinka pieleen näytti, kun saan uuden patterin. Tuossa mun vaakassa on semmoinen iso pyöreä nappiparisto, joita ei nyt kaapissa pyöri, eikä niitä tahdo kaikista kaupoistakaan löytyä. Mutta eiköhän jostain isommasta sentään!

Reipasta viikonalkua teille kaikille! Ja jossuulle tsempit "uuteen alkuun"! :) Ollaan yhdessä tiukkoina ilman herkkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

malva1: Aivan mieletön pudotus, neljä kiloa!!! Vaikka vaa'an patteri onkin lopussa eikä tulos välttämättä ole ihan tarkka, varmaa on, että sulla on paino heti alkuun pudonnut oikein kunnolla.

jossuu: Tervetuloa mukaan ja tsemppiä! Kahdeksan kiloa lähtee varmasti kesäksi (tai mitä luultavimmin jo aikaisemminkin!). 8kg ole mikään toivottoman suuri urakka, vaikka herkuista luopuminen ei helppoa olekaan.

Itselläni on takana kohtuullisesti sujunut viikko. En ole syönyt karkkia ja aika vähän muitakin makeita. Olen kuitenkin varmaan liikaa napostellut pähkinöitä, kun tulos ei ole sen kummempi kuin -400g, vaaka näytti tänä aamuna 80,1 kg. Puolisen kiloa viikossahan on se pudotustahti, mitä usein pidetään terveellisenä, mutta kraah, toivottavasti jatkossa tulee suurempiakin pudotuksia tai menee melkoiseksi kitkuttamiseksi!

Minulla läskien ehdoton pääsyy on karkit ja makeat herkut, jotka maistuvat minulle paremmin kuin hyvin. Varmaan tässä lähiaikoina siirryn ihan kokonaan sokerittomalle kuurille. Pitää myös kehittää jotain muuta naposteltavaa kuin pähkinät. Ideoita kellään?

Lenkkeily ei ole lähtenyt käyntiin, kun tuo puolitoistakuinen vauva on ihan mammanpoika. Ei viihdy kuin lyhyitä aikoja muiden kanssa vaikkei olisi nälkäkään ja päiväuniltakin osaa ihmeellisellä tavalla herätä tarkistamaan tilannetta juuri silloin, kun olen pois. En millään viitsi noin pientä huudattaa, joten etenen nyt syömisiä kontrolloimalla ja käynnistelen lenkkeilyä joskus myöhemmin.

Vierailija
4/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan tyytyväinen viikon suoritukseen, huomennahan se nähdää onko mitää tapahtunut..juoksemas olen käyny pari kolme kertaa, tänää viel joku lenkkki enne töihin lähtöä.

olis positiivista edes 100rammaa niin alkais motivaatio kasvaa.

mä kokeilen opettaa reilu 2vuotiasta pois vaipasta ja ei, pissaa lattialle, ei ala potalle. välil kyllä mutta se on niin hankala saada se istuu.

ens viikolla sit pestää koira ja tytön pissoja, on kans pentua jota opettaa;) katostaa kuka ekana

Vierailija
5/5 |
25.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on onneksi vaihteeksi pudonnut, eli kiloja nyt 75,6 kg.

Kiitos Minleelle listojen pidosta!

Marge