Ihmiset eivät ymmärrä mitä ketsuppi tekee elimistölle
Sehän on happamuudeltaan aivan ääripäätä joten tuleeko hyvä olo kun syöt ketsuppia?
Kommentit (14)
Makaroni ilman ketsuppia on kuin pilvinen päivä ilman aitanpolulla astelevaa emäntää.
Hui että ketsuppi oikein! Pahempaa kuin tupakka ja huume?!!!!!! APUVA!
Vierailija kirjoitti:
Makaroni ilman ketsuppia on kuin pilvinen päivä ilman aitanpolulla astelevaa emäntää.
Tai nainen kenellä on miehen peräaukko!
Ketsuppi on terveellistä. Googlatkaa jos ette usko.
Ja paskan latvat vuosia olen joka aamu juonut aamupalaksi mukillisen ketsuppia ja voin ihan hyvin.
Oletko tutustunut ihmisen fysiologiaan, ja esim. happo-olosuhteisiin mahalaukussa?
Ketsupin pH ei ole kummoinenkaan, verrattuna moneen muuhun ruokaan. Syötkö sitrushedelmiä?
Aina tulee näitä yhren laisii höpöttäjii, aiheuttihan tommaatit ruotsalais tutkimuksen mukkaan syöpee 70 luvvulla nyt parantaa ja tommaatit pitäis syyvä nimen ommaan ketsuppina että suapi hyövyn.
höpöttäkkee vua, syön sitä mieli tekköö ehkä jokkiin on jonnain päivänä kohallan.
Parempaa kastiketta ei olekaan kuin ketsuppi.
Voi olla hapanta, mutta mun vatsan neste on vieläkin happamampaa.
Sitähän syödään vain pieniä määriä, muun ruoan seassa. Ei siitä mitään haittaa perusterveelle ihmiselle ole.
Ainoa mistä olisin ketsupin kohdalla huolissani on korkea suola ja sokerimäärä, mutta vähän silloin tällöin nautittuna tuskin on kovinkaan haitallista.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan kuitenkaan syö vatsanestettäsi lenkkimakkaran päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan kuitenkaan syö vatsanestettäsi lenkkimakkaran päällä?
En syö kyllä ketsuppiakaan lenkkimakkarani päällä, sinappi siihen kuuluu. -eri-
Ei vaikuta mun olotilaan mitenkään. En minä sitä purkkitolkulla kerrallaan syö.