Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt jotain flunssaa tms. muuta liikkeellä, joka aiheuttaa..

Vierailija
18.10.2009 |

hirmuista VÄSYMYSTÄ?

Mulla oli parisen viikkoa sitten pientä flunssan poikasta, pientä lämmön nousua ja nenä ja poskiontelot täynnä paskaa, jonka sitten sain viho viimein liikkeelle ja olo helpotti.

Viime maanantaina menin harkkoihin (olo oli ollut jo 3 päivää hyvä enkä tuntenut enää itseäni kipeäksi. Otin kuitenkin läysemmin ja lintasin vähän askelissa, mutta harkkojen jälkeen olin todella nuutunut.

Nyt on sitten ollut tiistaista asti todella väsy olo ja sellanen "heikottava" olo, mieli tekisi vaan löhötä sohvalla ja vetää peitto korville. Yleensä nukun yöllä 6 tuntia, nyt tuo ei riitä alkuunkaan vaan nukun 9-10 tuntia yössä. Ja silti väsyttää. Ja tuo väsy ei ole sellaista "mua-ei-huvita-nousta-ylös" väsyä vaan ihan oikeaa väsymystä. Koiran kanssa kun käy puolen tunninkin lenkillä ja kävellään ihan rauhallista vauhtia ja koira jää vähän väliä nuuskuttelemaan, kylkiin pistää ja väsy iskee. Kuivaa yskää on välillä, välillä tuntuu kuin yskisi keuhkot pihalle, kylkiin pistää välillä todella pahasti, ihan kuin puukolla iskettäisi kylkiluiden väliin.

Mitä hittoa tämä on?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väsytti ihan sairaasti.... Mulla oli viime talvena ekan kerran ja kesti kolme viikkoa ja hyvä et jaksoin evääni liikautta vaikka flunssa olikin jo ohi joka sen alunperin aiheutti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän