Kokemuksia Ora Oiva, Ora Jovi Air, Haberkorn-tms.yhdistelmistä?
Kaikki hyvät ja huonot puolet tervetulleita. Tietämätön yrittää vertailla...
Kommentit (5)
huonona puolena sanoisin että vievät paljon tilaa kasattuina. Mutta esim volvon perään mahtuu ilman et renkaita pitää irrottaa, muihin autihin melkein pitää renkaat irrottaa.
Melko painavat, mut silti hyvät työntää.
ostettiin. Hyvät on ja mahtuu hyvin auton peräkontiin kasattuna, ei tarvi renkaita irrottaa. Ainoa mitä pidän ihan oienenä miinuksena on ettei siinä ole heittoaisaa, mutta helposti voi lapsen kulkusuuntaa muuttaa, vaihtamalla istuinosa toisinpäin...
vaan en ole kaivannutkaan. Mun mielestä tärkeempi ominaisuus on säädettävä työntöaisa, siis sillai et sen saa nappeja painamalla käännettyä eriasentoihin, ei teleskooppi aisa.
Jos kovin eripituset työtäjät niin kummallekkin löytyy hyvä työntä korkeus ja itse olen lyhyt, näin kun aisa käännetään alemmas niin jalat ei potki tavarakoria kävellessä. Teleskooppiaisalla matalalle säädettäessä kävelee itse liian lähellä ja jalat ottaa kiinni tavarakoriin.
(kirjoitinkohan oikein..) ovat olleet hyvät. Vähän nitisevät kun heijaa eestaas paikoillaan. Ovat kapeat joten mahtuvat ahtaaseen hissiin ja bussiinkin hyvin:) renkaat tyhjeni aika nopeasti,muutamassa kuukaudessa,niihin käytiin pumppaamassa lisää ilmaa ja ovat olleet nyt 3kk hyvät,pitäisi taas pikkuhiljaa käydä laittaa huoltsikalla. uskon että ovt tälevllakin hyvät leveiden renkaiden ansiosta,saa nähdä tulevana talvena. mutta ovat hyvät perus yhdistelmät. heittoaisa on kätevä ja kuoman päällä oleva kurkistus luukku sekä tasku kuoman takana,saa sade suojan. Kori kestää painavat kauppakassit vaikka onkin vain neppareilla kiinni.
mutta mä itse päädyin ora saagaan. Jovi air tuntu jotenki "halvalta" versiolta saagaan verrattuna.
On suomalaisin markkinoilta saatava tuote.
Oikein hyvät ja toimivat yhdistelmät on olleet. Kova koppa tilava ja tukeva kantaa.
paksut pestävät kankaat. Tilava tavarakori johon mahtuu kauppakassit yms.