G: Mikä olisi oikea salainen unelma-ammattisi, ja miksi et ole siinä?
Jos kaikki olisi mahdollista, niin mitä tahtoisit oikeasti tahtoisit tehdä? Ja mikä pidättelee sinua nyt?
..Herätellään nukkuvia haaveita..
Kommentit (24)
ja mikä ettei, ois kai se ihan hauska ollut muutama vuosi sellaista työtä tehdä. Kasvojen kauneus ois ehkä jopa riittänyt, muun vartalon sitten ei...
Nykyiseen ammattiini olen kyllä todella tyytyväinen, ei liity muotiin millään lailla.
eli näyttelijä, muusikko, laulaja tms. Syy miksi en näihin ryhtynyt on se, että haluaisin olla TODELLA hyvä ja mulla ei ole lahjoja siihen...
Haluaisin, että mua arvostetaan, maksetaaan hyvää palkkaa ja saisin olla silleen pikkasen julkisuudessa... voisin hyvin kertoa esim. lapsuudestani Me Naisissa, mutta miestäni tai lapsiani en toisi julkisuuteen. Musta olisi ihanaa jos ei tarvitsisi tehdä töitä joka päivä 8-17, vaan että voisin olla kotona "luomassa" ja tehdä töitä sykleittäin eli esim. kiertueita välillä ja välillä levyntekoa...
Haluaisin oman kirppiksen tai jotain sinne suuntaan, ehkä huutonet butiikki missä noutomahdollisuus omassa kaupassani, tms.
Syy miksi en tee sitä, on että siitä ei välttämättä saisi heti kunnon elantoa, jos ollenkaan. Ei ole tarpeeksi uskallusta alkaa yrittäjäksi, tätähän se olisi. Idea on olemassa, mutta uskallus puuttuu.
Mutta heti kun voitan lotossa, pistän sen putiikin pystyyn! :-)