Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä olisi oikea salainen unelma-ammattisi, ja miksi et ole siinä?

Vierailija
17.10.2009 |

Jos kaikki olisi mahdollista, niin mitä tahtoisit oikeasti tahtoisit tehdä? Ja mikä pidättelee sinua nyt?

..Herätellään nukkuvia haaveita..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta haave mikä ei toteudu on poliisi.

Ratsupoliisi:)

Liian huono näkö ja miljoona muuta syytä miks musta ei koskaan tule ratsupoliisia:)

Vierailija
2/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska muutama vuosi sitten siitä tuli oikea ammattini :-)

oikeastaan vähän hassua, kun ei enää ole tuollaista haavetta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma-ammattia. Olen 32v. ja ajautunut minne milloinkin, sen kummempia suunnittelematta. Nykyisestä työstäni tykkään tosi paljon mutta sitä en voisi ikinä sanoa unelma-ammatiksi.

Vierailija
4/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin kouluaikoina kaikkia luonnontieteellisiä aineita, joten en lukenut niitä. Siitä syystä en voi enää ruveta lääkäriksi.

Vierailija
5/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pää tai aika antaa myöden opiskeluihin.

Vierailija
6/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hengentuotoksiaan jossain eräkämpässä.

Ja miksikö ei sitten tullut sellaista. No hei, realismia vähän.. pitäis varmaan saada se toimeentulokin työstään??!

Vierailija
7/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka käsikirjoitus odottaa tuomiotaan kustantamossa. Ehkä se ura tästä urkenee ;-) Tekstin ja kielen parissa kyllä työskentelen.

Vierailija
8/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nainen, pienikokoinen, enkä tykkää ahtaista paikoista...

Vierailija
9/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole valitettavasti lahjoja kumpaisenkaan :(

Vierailija
10/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-arkeologi

-tanssija

Ajattelen olevani liian vanha hankkiakseni uuden ammatin

N31

Vierailija
11/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuremmat luokan julkkis stylisti, kampaaja tai sisustussuunnittelija ulkomailla (ks. James Brown salon, London), ja se miksi en ole on et en ole tarpeeks kunnianhimoinen ja oma-aloitteinen sekä en yhtään taiteellinen, kuten noissa töissä kuuluu olla. tyydyn siis sisustamaan omaa asuntoa :)

Vierailija
12/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-arkeologi

-tanssija

Ajattelen olevani liian vanha hankkiakseni uuden ammatin

N31

Höpsö!! jos oot 31 niin et todellakaan ole vanha, ehkä tanssijaksi joo, mut tohon toiseen et..? kumma jos niin luulet..

t.30

Vierailija
13/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vielä tulee päivä kun neljä lastamme elävät omillaan ja miehellä on palkka jolla elättää kaksi ihmistä.. Sitten mulla on varaa heittäytyä opiskelijaksi ja sen jälkeen ammattiin, jonka vaatima osaaminen ja tietämys ei 1400e:n kuukausittaisessa BRUTTOpalkassa näy pätkän vertaa.

Raha on siis käytännössä ainoa syy siihen että möllötän toimistossa pyörittelemässä numeroita ja papereita enkä möyri ihanien eläinten veressä, sonnassa ja oksennuksessa :D

Vierailija
14/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En soittanut lapsena a) tarpeeksi aikaisin enkä b) tarpeeksi pitkään

Vierailija
15/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaisi kokonaan vaihtaa alaa.

Vierailija
16/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakkuutta. Olen sairaanhoitaja ja viihdyn hyvin tässä omassakin ammatissani.

Vierailija
17/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on vaateputiikin pitäjä, nettikauppakin sopisi. Kaupassani olisi AINA saatavana hyvälaatuisia vakoisia t-paitoja, toppeja ja paitapuseroita sekä muita klassikoita. Riskinottokykyni ei riitä unelman toteuttamiseen. Lisäksi ongelmana olisi riittävän laadukkaiden mutta edullisten valmistajien löytäminen.

Vähemmän salainen unelma-ammattini on lasten psykoterapeutti. Olen ottanut selvää koulutuksesta, mutta olen valitettavati niin vanha etten ehtisi toimia ammatissa kuin pari vuotta ennen eläkeikää - ensin pitäisi lukea psykologiksi, sitten hankkia työkokemusta ja sen jälkeen erikoistumiskoultuus ja vaativan erityistason koulutus ja joka välissä muutama vuosi työntekoa.

Olen tälläkin hetkellä monen unelma-ammatissa ja totetuttanut myös unelman julkaisusta kirjasta.

Vierailija
18/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja. Nyt olen muussa työssä, vaikka olenkin sairaanhoitaja, en vain jaksanut sitä työtä.. Mutta ikuisesti se on unelma-ammattini! :)

Vierailija
19/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en siihen ryhtynyt? Syitä on monia:

- en nuorempana osannut ajatella näyttelemistä vakavissani ammattina, se oli vain harrastus

- en uskoisi olevani niin motivoitunut, että jaksaisin pyrkiä opiskelemaan jopa 10 kertaa peräkkäin, kuten jotkut

- pelkään, että näyttelijän työ olisi oikeasti liian rankkaa minulle. Koska olen vain harrastanut, on kuvani siitä vähän ruusuinen

Ja sitten hassuin, mutta toisaalta aidoin peruste:

- vaikka rakastan näyttelemistä, en koe olevani yhtään ns. "tyypillinen näyttelijä". Olen aina kokenut niissä porukoissa itseni ulkopuoliseksi, liian tavalliseksi. "Kaikki muut" tuntuvat olevan sellaisia niin-ja-näin-pukeutuvia, yltiöfilosofisia, ekohenkisiä juoppoja. Anteeksi yleistys.

Vierailija
20/24 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lapsuudenaikainen unelma...

nyt aikuisena en siihen oikeasti halua ryhtyä, koska hieman inhottaa eläinten vieminen pois niiden luonnollisesta elinympäristöstä ja hyväksikäyttö rahantekoon.

mutta edelleen musta olisi silti ihana päivät pitkät uiskennella delfiinien kanssa! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi