Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko huutiksesta käsitöitä?

Vierailija
17.10.2009 |

Tai oletko jopa ostanut?

Mietin kannattaisiko laittaa sinne esim kirjoneulelapasia (miesten/naisten/lasten) tai ristipistotöitä (esim kastelahjoiksi tarkoitettuja)..

Mitä sellaisista kannattaa pyytää?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vaikka kauniita sukka+lapas settejä, joita voisi antaa lahjaksi.

Vierailija
22/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa jotain 7-10 euroa kalleimmillaan.

Tai jos ovat oikein erikoiset niin enempi.

Mutta ei missään nimessä 20 euroa pari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ehkä huuto.netti ei ole paras mahdollinen paikka myydä käsitöitä eikä tämä av ole paras mahdollinen paikka mainostaa edes osaavansa neuloa!;) Olisin onnellinen, jos saisin jostain ostaa edullisia villasukkia tai vaikka itselleni lapaset.

Muistan vieläkin lapsuudesta naapurin tädin kutomat lapaset, olivat aivan ihanat! Harmaasta langasta neulotut tumput, joissa oli päällä kissan naama niin, että tumpun päässä oli vaaleanpunainen nenä ja rystysten kohdalla ulkonevat korvat..! Ihanimmat lapaset, mitä seitsemänvuotiaalla voi ikinä olla!

Jos jossain, vaikka siellä huuto.netissäkin näkisin sellaiset niin maksaisin niistä mielläni 20€. Tosin, maksaisin ''nostalgiafiiliksestä'' samalla. Luulisin, että tuommoiset eläimen naamalla varustetut lapaset ja lasten pipot kissan, tms. korvilla olisivat taattu myyntivaltti! Lapasista voisi pyytää vaikka 12€ ja piposta 15€, olisivat vielä edullisia.

Jos osaisin, niin kutoisin tytölleni soman valkoisen kissapipon ja pienelle poikavauvalle karhun korvilla varustetun pipon :)

Vierailija
24/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 7-8 e voisin maksaa lapasista. Olisi kiva jos olisi samaa tyyliä äidille & lapselle.

Itselle haluaisin ostaa parikin pipoa: jonkun kivan pipon, jossa olisi vadelmanpunaista, oliivinvihreää ja valkoista. Voisi olla joku kukka sivussa. Ja tarpeeksi ison (mulla on suht iso pää, hatun koko 59). Ja toisen lämpimämmän inka-mallisen, jossa olisi siis korvaläpät. Värinä käy samat tai muut kauniit sävyt, vaikka lilan sävytkin tai käy vaikka harmaa-musta-valkoinen.

Maksaisin kummastakin varmaan 15 e/kpl.

Vierailija
25/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia yksinkertaisia laatikkopipoja. siis ihan suorakulmaisen muotoisia, joissa pienipätkä resoria (joustinta) reunassa. sauma takana.

yksivärisiä tai raidallisia jos olisi hyvät värit.

tekisin itse jos ehtisin.

maksaa voisin näistä noin 10-15 e.

Vierailija
26/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia yksinkertaisia laatikkopipoja. siis ihan suorakulmaisen muotoisia, joissa pienipätkä resoria (joustinta) reunassa. sauma takana.

yksivärisiä tai raidallisia jos olisi hyvät värit.

tekisin itse jos ehtisin.

maksaa voisin näistä noin 10-15 e.

Vierailija
27/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin naisten, lasten ja miesten kudottuja lapasia jos eivät olisi kovin kalliita. Esim. 3-4 e/pari olisi varaa maksaa, paljon enempää ei.

Ja hintaa mä laitoin just ton verran. Mul on tuolla varmaan miljoona muovipussillista mun kutomia lapasia, pipoja ja sukkia kaikenkokosii ja mä laitoin niitä joskus viime kevättalvella huuto.nettiin myyntiin, mut eipä kukaan ostanu, ja ne on tosi hienojaki viel! (mun mielestä ainaki... :D)

Ja niit on kaikenvärisii. :)

Vierailija
28/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 eruoroa, ei ole niitä itse ikinä kutonut. Et saa edes lankakuluja katettua sillä rahalla.

Vierailija
30/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 eruoroa, ei ole niitä itse ikinä kutonut. Et saa edes lankakuluja katettua sillä rahalla.

Nimittäin ei niihin varmasti mee yhtä kerää enempää Seitsemää Veljestä (Siis tavallisiin -45 kokoihin ainakaan), ja se maksaa täällä 3,95e/kerä.

Saatika sit noi lapaset joita tulee mulla kahdesta kerästä kolmet, kun teen kaksinkertaisel langal. Se on Novitan Pirta lankaa ja maksaa 2,95e/kerä.

Enkä mä ainakaan koita näillä rikastuu, kunhan sais omansa pois ku mä tykkään joutenollessa niitä tehdä.

Vierailija
31/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta uusia jonkun itse neulomia vauvan villavaatteita,joskus myös hyväkuntoisia käytettyjä. Villatakkeja,villahousuja,pipoja,sukkia ja lapasia.Itse en ole koskaan opetellut neulomaan ja nivelrikkoista äitiäni en aina viitsi vaivata.Jostain meidänkin lasten jakoihin täytyy sukat saada. Harvoin niitä kuitenkaan löytyy,kivanmallisia- ja värisiä.Joku kun tekisi kauniita lasten villavaatteita,jotka istuvat hyvin,voisi niistä hyvin reilusti rahaakin saada.Nyt kun kestovaippailu on muotia,kokeile tehdä niitä villaisia vaippahousuja.Niistähän jengi maksaa vaikka mitä,ainakin kauniista sellaisista.

Vierailija
32/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut mitä voisin kuvitella ostavani olisi ohuen ohuesta villalangasta neulottuja sukkia, siis ei sellaisia, joita saa joka markkinoilta vaan sellaisia ohuempia, jotka olisi oikeasti käteviä talvikengässä eikä vaan jossain saappaissa. Ihana poismennyt kollegani moisia meille kutoi, onneksi on esikoisen vanhat pienemmälle tallessa.

Vierailija
33/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon VILLAlangat maksavat enemmän eli tuo neljä euroa riittää ehkä juuri ja juuri tarvikkeisiin.

Saatika sit noi lapaset joita tulee mulla kahdesta kerästä kolmet, kun teen kaksinkertaisel langal. Se on Novitan Pirta lankaa ja maksaa 2,95e/kerä.

Vierailija
34/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauemmin. Olen kanssasi samaa mieltä eli ne ovat ne ainoat oikeat villasukat. Itse neulon sukkia eikä tulisi mieleenkään myydä niitä parilla eurolla. Käyttämäni langat maksavat yleensä 15 euroa ja työaikaa yhteen aikuisten pariin menee toistakymmentä tuntia.

Vierailija
35/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon VILLAlangat maksavat enemmän eli tuo neljä euroa riittää ehkä juuri ja juuri tarvikkeisiin.

Ja toi Novitan Pirta ei aiheuta mulle kutina- tai ihottumaoireita joten siks mä teen siitä kaikki lapaset. Myyntiinkin, vaik toki mä tiedän et suurin osa ei raavi käsiään verille villalapasissa niinkun mä... :DD Musta se on noin kaksinkertaisena tosi lämmintä ja mukavan pehmeetä.

Ja Seitsemän Veljestä on hyvää sukkalankaa, kyl ne sukat käyttöä kestää ja on lämpimiä. Ja kestää kunnon konepesua, pesen niitä välillä jopa 60 astees, se on tärkeää mun mielestä et ne kestää senkin.

Vierailija
36/41 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ollut huomannut sun ilmoitusta huutonetistä! tosi kivat lapaset tuossa kuvassa! mä en voi myöskään pitää villaisia juttuja, ne kutittaa ja ärsyttää ihoa. puuvilla taas sopii minulle, olen atoopikko. täytyy katsoa tarkemmin huutonetistä juttujasi! :)

Vierailija
37/41 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ollut huomannut sun ilmoitusta huutonetistä! tosi kivat lapaset tuossa kuvassa! mä en voi myöskään pitää villaisia juttuja, ne kutittaa ja ärsyttää ihoa. puuvilla taas sopii minulle, olen atoopikko. täytyy katsoa tarkemmin huutonetistä juttujasi! :)

ku en kesällä viittiny pitää ku ei kukaan kummiskaan ois ostanu silloin... Mut mä kyl suunnittelin laittavani niitä sinne nyt taas tässä kunhan ehdin. Tai mun miehellä on sinne tunnukset, ei mulla itellä. Mut sama asia. :)

Jonkunlainen kasa noita tuolla kummiski on. Sukat Seitsämästä Veljeksestä ja lapaset tosiaan kaikki tosta kutittamattomasta Pirtasta. :)

Vierailija
38/41 |
18.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutiksesta baby bornille itse tehdyn ihanan asun.

Vierailija
39/41 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tää viestiketju jo sammunut, mutta törmäsin tähän vasta nyt... Mä olen ostanut Taitomaasta tosi paljon tavaraa. Myyjät kivoja ja tuotteet olleet hyviä ja sellaisia kuin kuvattukin. Lisäksi olen teettänyt siellä tuotteita, ja nekin ovat onnistuneet hyvin.

Vierailija
40/41 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostaisin naisten, lasten ja miesten kudottuja lapasia jos eivät olisi kovin kalliita. Esim. 3-4 e/pari olisi varaa maksaa, paljon enempää ei.

Kelpaisiko tuohon hintaan yksiväriset tai raidalliset? Niitä tulisi jopa nopeasti montakin paria.. ap

Tupla hinta vähintään, kirjoneulelapasista yli kymppi, sukista 15-20 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi