Miten parisuhdetta hoidetaan??
Kommentit (7)
Jos naiselta kysytään niin se ei ole niin yksinkertaista.
Hyvin yksinkertaista sanoisin. Ensinnäkin on oltava molemmilla rakkautta ja tahtoa.
Todellakin se parisuhteen hoitaminen on sitä päivittäistä toisen huomaamista. Innostuu toisen asioista, on kiinnostunut. Tahtoo tehdä ja nähdä vaivaa toisen puolesta. Lapsiperheessä, ainakin meillä se parisuhteen hoitaminen tulee itsestään. Halutaan lähtä yhdessä kahdestaan jonnekki, se on ihanaa aikaa. Mutta myös se arki pitää olla mukavaa!! Meillä vuosi vuodelta paranee suhde ja syventyy rakkaus. Sitä joskus ihmettelen.
Mutta työtä se vaatii.
No aloita vaikka sillä että olet kiinnostunut toisesta. Kun kumppani tulee kotiin niin kysy miten päivä meni, kuuntele ja keskustele.Varaa aikaa olla toisen kanssa. Syökää saman pöydän ääressä tai juokaa yhdessä iltatee.Jos menette eri aikaan nukkumaan toivota hyvää yötä.
kun ei ole koskaan aikaa jutella mistään, ei mahdollisuutta olla minuuttikaan vuodessa kahdestaan, eikä voimia yrittää mitään, niin eipä sitä paljon silloin hoidella.
minä olen eronnut.
Ja kun katsoo tuon yhden tietäjän listaa huomaan ettei meidän liitolla ollut edes mahdollisuutta onnistua.
Ainoastaan minulla oli velvollisuus olla kiinnostunut toisen tekemisistä ja hyvän mielen tuottamisesta.
Mitä voin tehdä vaikka jo tänään?
- halaa kumppaniasi
- anna suukko
- katso silmiin, kuuntele mitä hän puhuu ja kommentoi sitä
- kerro sopivassa välissä, minkä asian hän on tehnyt hyvin
- koskettele häntä kun olette sängyssä
- osoita haluavasi seksiä jos hän haluaa
Näitä kun koettaa niin se toinenkin saattaa innostua tekemään samoin.
eroahan tässä odottelenkin...