Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka olette harkinneet eroa, tässä teille tarjolla liuta toinen toistaan huonompia tekosyitä

Vierailija
16.10.2009 |

- Jos hoidatte eron niinkuin aikuiset ihmiset, ja rakastatte lasta niin ero on lapselle vain hyväksi.

- Lapsi haluaa mieluummin iloisen äidin, joten kannattaa tottakai erota.

- Minä ja kummin kaimakin selvisimme vanhempiemme eroista hengissä.

- Jos ette viihdy enää yhdessä miehen kanssa, mikä olisikaan sen parempi ratkaisu kuin avioero.

- Jos tuntuu että olette kasvaneet erilleen, se tottakai kertoo että täytyy erota.

- Jos tuntuu että et enää rakasta miestäsi, niin eihän sitä enää voi koskaan rakastaakaan. Eroa vaan kehiin ja uutta miestä kehiin.

- Jos miehesi ei tuonut sinulle kukkia viime viikolla tai tiuski likaisista astioista, hän on selvä narsisti ja kannattaa ehdottomasti erota hänestä.

- Eron jälkeen on edessä uusi auvoinen tulevaisuus.

- Kun mies viettää liikaa aikaa töissä, niin ero on mainio ratkaisu. Sittenhän lapsi näkee paljon enemmän isäänsä

- Kun eroaa, saa hyvät elarit ja muut yhteiskunnan tuet.

- Ero on aina ja vain lasten suojelua.

- Lapsi sopeutuu kaikkeen. Kyllä hän sopeutuu eroonkin.

Ei parisuhteen eteen kannata tehdä liikaa työtä. Parisuhde voisi siitä vaikka toipua ja alkaa kukoistaa. Eihän sellaista nykyaikana kukaan halua eikä se ole muotiakaan.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioero on aina huono asia lapsille??

Eli jos isä pahoinpitelee koko perheensä - avioero on huono lapsille

joa käyttää huumeita -avioero on huono lapsille

alkoholisti avioero on huono lapsille

seksuaalinen hyväksikäyttö - avioero huono lapsille

kaiken lisäksi avioero on aina naisen syy koska hän on valinnut huonon miehen.

Vierailija
22/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yhteiskunnallisesti tiedostavana olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa eroista johtuu alkoholin (ja muiden huumeiden) käytön, mielenterveysongelmien, väkivallan ja muun yleisen elämänhallinnan, kuten rahankäytön takia.

Nuo edellä mainitut taitaa olla se perussyyt eroon ja sen päälle kasautuu nämä muut kevyemmät et tuonut kukkasia viime viime viikolla -syyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioero on aina huono asia lapsille?? Eli jos isä pahoinpitelee koko perheensä - avioero on huono lapsille joa käyttää huumeita -avioero on huono lapsille alkoholisti avioero on huono lapsille seksuaalinen hyväksikäyttö - avioero huono lapsille kaiken lisäksi avioero on aina naisen syy koska hän on valinnut huonon miehen.

Avioero voi tapahtua käytännössä jo ennen kuin tuomari on kopauttanut nuijaansa juridisen päätöksen merkiksi. Avioliitto on sitä että mies ja vaimo tahtovat rakastaa toisiaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Pahoinpitely ei ole avioliittoa. Se on sen rikkomista. Avioero on siis AINA huono asia lapsille. Lapsi ansaitsee vanhemmat jotka rakastavat toisiaan.

Vierailija
24/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yhteiskunnallisesti tiedostavana olen kuitenkin sitä mieltä että suurin osa eroista johtuu alkoholin (ja muiden huumeiden) käytön, mielenterveysongelmien, väkivallan ja muun yleisen elämänhallinnan, kuten rahankäytön takia.

Nuo edellä mainitut taitaa olla se perussyyt eroon ja sen päälle kasautuu nämä muut kevyemmät et tuonut kukkasia viime viime viikolla -syyt.

ja lisäksi olen sitä mieltä, ettei sitä oikeata syytä kerrota kun ihan läheisimmille ihmiselle ja muille sanotaan just, että kasvoimme erillään

Vierailija
25/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan väitäkään että rikokset olisi hyväksyttäviä!? Kai sitä vähän voi ajatella itsekin....

Eiköhän kyse ole nyt mm. siitä, että

-ei huvita

-ei kiinnosta

-ei paneta

-on tylsää

-mies on mälsä

-mies ei tuo kukkia jne. kuten ennen

-mies ei huomioi, juttele, koskettele kuten ennen

-baareissa on niiiiiiiiiiiiin ihania miehiä, jotka huomioi, kiinnostaa, panettaa jne.

NÄMÄ kun eivät ole kaikkien mielestä riittäviä syitä perheen hajottamiseen ja lasten elämän pilamiseen.

Vierailija
26/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että avioero on aina huono asia lapsille?? Eli jos isä pahoinpitelee koko perheensä - avioero on huono lapsille joa käyttää huumeita -avioero on huono lapsille alkoholisti avioero on huono lapsille seksuaalinen hyväksikäyttö - avioero huono lapsille kaiken lisäksi avioero on aina naisen syy koska hän on valinnut huonon miehen.

Avioero voi tapahtua käytännössä jo ennen kuin tuomari on kopauttanut nuijaansa juridisen päätöksen merkiksi. Avioliitto on sitä että mies ja vaimo tahtovat rakastaa toisiaan niin myötä- kuin vastoinkäymisissä. Pahoinpitely ei ole avioliittoa. Se on sen rikkomista. Avioero on siis AINA huono asia lapsille. Lapsi ansaitsee vanhemmat jotka rakastavat toisiaan.

Vierailija
27/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistun laittamaan rakkaalle aviopuolisolleni ruokaa.

ap

Vierailija
28/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kaikki tietävä empaatiakyvytön lehmä

Vierailija
29/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka meistä on muka pätevä sanomaan, milloin joku toinen on tullut tiensä päähän? Toiset kestävät pahaa oloa, toiset taas hajoavat ja kun tätä elämää kuitenkin elellään vain yhteen kertaan niin mikä pakko se on kuluttaa mielestään kurjassa liitossa? Kenen etua sellainen palvelee?

Itse olen naimisissa, ollut jo 10 vuotta ilman eroajatuksia, mutta en silti näe avioeroa minään peikkona, joka tuhoaa kaiken. Ero voi olla myös uuden ja paremman elämän alku. Olen yksinhuoltajaäidin lapsi enkä olisi harteilleni halunnut sitä tuskaa, että äitini olisi liitossaan kärsinyt vain minun takiani.

Vierailija
30/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rakasta enää miestäni, ja tuskin hänkään rakastaa minua.

Olen katkera ja vihainen miehelleni, mutta en eroa, koska meillä on kaksi pientä lasta.

Vierailija
31/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olis yhteisiä lapsia. Ja toivon että mun lapsetkaan ei koskaan huonossa rakkaudettomassa parisuhteessa eläisi, mielummin ero. Kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
32/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaikka olis yhteisiä lapsia. Ja toivon että mun lapsetkaan ei koskaan huonossa rakkaudettomassa parisuhteessa eläisi, mielummin ero. Kerran täällä vaan eletään.

Vierailija
33/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en rakasta enää miestäni, ja tuskin hänkään rakastaa minua. Olen katkera ja vihainen miehelleni, mutta en eroa, koska meillä on kaksi pientä lasta.

jos et rakasta

Vierailija
34/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sais naapurin ukkoon rakastumaan korkeinkaan tahto.

Vierailija
35/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko sinä rakastaa alkoholisoitunutta, muita piittaamatonta ihmistä kuolemaasi asti, aamen?

Mieti vähän ja kommentoi sitten.

Vierailija
36/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jatkakaa te keskustelua.Minä poistun laittamaan rakkaalle aviopuolisolleni ruokaa."

Vierailija
37/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi myös provoaminen

Vierailija
38/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko sinä rakastaa alkoholisoitunutta, muita piittaamatonta ihmistä kuolemaasi asti, aamen? Mieti vähän ja kommentoi sitten.

jos niin olen luvannut.

Vierailija
39/44 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä vaan viimiseen asti haluaa uskoa että asiat jotenkin taianomaisesti korjaantuu ja että mies alkaa osoittaa kiinnostusta perhettään kohtaan ja ymmärtää ettei ole naimisissa työnsä kanssa. Mun rakkaus vaan pikkuhiljaa hiipui pois kun mies ei mihinkään sanomisiini tai tekemisiini koskaan kiinnittanyt huomiota eikä jaksanut mun kanssa keskustella, työkavereiden kanssa kyllä jaksoi.

En halua jäädä yksin lasten kanssa, ihan jo taloudellisistakin syistä. Osaako kukaan neuvoa mitä mun kannattaisi tehdä, jotta saisin tilanteen pelastettua? En haluaisi rikkoa millään perhettä.

Vierailija
40/44 |
17.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en eläis päivääkään miehen kanssa jota en rakasta.

Aamen! Ymmärtäispä munkin läheiset tän!!! t. eroomassa oleva