Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulaiseni oli 17 vuotias, kun hänestä tuli äiti. Hän näyttää nyt 35 vuotiaalta!

Vierailija
16.10.2009 |

Lapsia tuli kolme putkeen vuoden-puolentoista ikäeroilla. Talousvaikeudet ja parisuhdevaikeudet ovat vieneet myös voimia.

Nyt hän on 23 v. Rypyt ovat syvemmät kuin minulla! Itse olen 35 v, joten voin hyvin sanoa, että hän näyttää ainakin samanikäiseltä! Valvotut yöt, huolet, raskas pienipalkkainen työ ym eikä rahaa pitää huolta itsestään... Ehkä hän vielä nuortuu fyysisestikin, vaikka sanoo itsekin, että tuli liian aikaisin vanhaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 23 ja ihotyyppini takia rypyt, arvet ym. näkyvät selkeästi ja ihoni roikkuu. Itse en kokenut asiassa mitään ongelmaa, ennenkuin minua VANHEMMAT (= mukamas fiksummat) ihmiset tulivat ehdottelemaan milloin laserleikkauksia, milloin säälimään sitä "kun nuorena jo tuon näköinen"! :O

MIKÄ TEITÄ "VIISAAMPIA", VANHEMPIA IHMISIÄ VAIVAA KUN PITÄÄ ARVOSTELLA/KAUHISTELLA NUOREMPIEN ULKOMUOTOA?? Oletteko miettineet miten SAIRASTA tuollainen on???

Vierailija
2/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat varmaan sukulaislapset hoitoon luoksesi tunniksi-pariksi, että heidän rupsahtanut äiti pääsee vaikka saunaan ja päiväunille? Tms.

jos joku mun sukulainen siunailisi täällä mun ulkomuotoa, vetäisisin kyllä herneet nenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhenin ainakin omasta mielestäni parissa viikossa 10 vuotta kun lapsi syntyi. Olin niin väsynyt huonon nukkumisen takia. Vaikean raskauden jälkeen imetyskin kulutti tosi paljon ja vasta kun lapsi oli vuoden ikäinen saatoin kuvitella näyttäväni nuorelta.

Jatkuva ylirasitus on tosi kuluttavaa ja edelleen ihan poikki. Mitä voi odottaa, jos koskaan ei oikeasti tunne itseään levänneeksi?

Vierailija
4/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lapset 17 vuotiaana ja näyttää 35 vuotiaalta vai saada lapset 35 vuotiaana ja näyttää 53 vuotiaalta? Aika usein itseään pitää nuoremman ja paaremman näköisenä kuin onkaan ;)

Kyllä takuulla se 35v:kin rupsahtaa kun tulee valvomista, koliikkia, huolta ennenaikaisista supistuksista, huolta uran ja perheen yhteensovittamisesta, pienoista aviokriisiä lapsen saannin jälkeen. JA mitä todennäköisimmin se 35v rupsahtaa huomattavasti voimakkaammin! Yleensä nuorissa ei stressi näy. Ei minussakaan näkynyt vaikka ryyppäsin ja elin todella uuvuttavassa väkivaltaisessa suhteessa!

Vierailija
5/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lapset 17 vuotiaana ja näyttää 35 vuotiaalta vai saada lapset 35 vuotiaana ja näyttää 53 vuotiaalta? Aika usein itseään pitää nuoremman ja paaremman näköisenä kuin onkaan ;)

Kyllä takuulla se 35v:kin rupsahtaa kun tulee valvomista, koliikkia, huolta ennenaikaisista supistuksista, huolta uran ja perheen yhteensovittamisesta, pienoista aviokriisiä lapsen saannin jälkeen. JA mitä todennäköisimmin se 35v rupsahtaa huomattavasti voimakkaammin! Yleensä nuorissa ei stressi näy. Ei minussakaan näkynyt vaikka ryyppäsin ja elin todella uuvuttavassa väkivaltaisessa suhteessa!

Vierailija
6/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
7/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 18 v äidiksi tulleen säteilevän nuoren naisen. Hänellä on hyvä, myös nuori avomies. Nainen viihtyy kotona, mutta jatkaa pian opintojaan, kun lapsi aloittaa hoidossa 3 v iässä. Ei heilläkään ole liikaa rahaa, mutta sen verran kuin on, niin käyttävät yhteiseksi hyväksi ja järkevästi.

ap

ap

Vierailija
8/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kateellinen kun ystäväsi on tehnyt lapsensa nuorena?

Vierailija
9/9 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saada lapset 17 vuotiaana ja näyttää 35 vuotiaalta

vai

saada lapset 35 vuotiaana ja näyttää 53 vuotiaalta?

Aika usein itseään pitää nuoremman ja paaremman näköisenä kuin onkaan ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän