tää on niin järkkyä, ollaan vielä aamupalalla...
mitähän tästäkin päivästä tulee, rytmit NIIn sekasin.
Kommentit (5)
kiitos synninpäästöstä. Ehkä mekin lorvitaan aamupv, saa nähdä ehtiikö uloskaan, iltapäivällä menoa kuitenkin.
(se just vähän hämää kun en tiedä miten ajotan vauvan ruokailut ja päiväunet nyt, kun on tuo meno.)
Ja täällä mä vaan istun... kun meni pipariksi niin menköön kunnolla :). Itsehän olen oma pomoni.
Kaikki on tyytyväisiä. leikki-ikäinen katsoo videota (tänään on viikon se päivä, jolloin saa katsoa, joten ok että katsoo) ja vauva leikkii itsekseen tyytäväisenä lattialla:).
ap
Me herätään vauvan kanssa yleensä 10 aikaan. :)
herää klo 7 viimestään, näin olen täältä ja muualta oppinut. Mä pidän itseäni oikeasti tosi huonona äitinä :(.
on vielä niin pieni (2kk) että ois ihan turha yrittää jotain rytmejä pitää. Jos yöllä syötöt menee pitkäksi, eikä nuku riittävästi, niin me nukutaan melkein yhteentoista. Hyivn sujuu :)
Mitä ihmeen väliä sillä on?!?
Mekin syötiin just aamupala. Mietitään josko jaksais lähtee ruokakauppaan. Iltapäivällä pitäis kuitenkin tehdä kai jotain ruokaa.
Me oltiin alkuviikku töissä/hoidossa, eilen ja tänään vapaata. Lauantaina on taas suunniteltuja menoja ja sunnuntaina mulla taas töitä. Totta kai me lorvitaan nää vapaapäivät. Rytmit sun muut rutiinit on perseestä!