Au pair kotiin?
Haaveilemme ottavamme jossakin vaiheessa au pairin, joten sen takia kyselenkin kokemuksia.Googlettamalla en ainakaan vielä löytänyt mitään luotettavia järjestöjä tms. joiden kautta au pairin voisi hankkia.Onko vinkkejä,kokemuksia?Mitä kannattaisi huomioida ja mistä on syytä aloittaa?Kuinka kauan yleensä hakuprosessi kestää ennen kuin au pair olisi kotonamme?Kaikki vinkit ja kokemukset tervetulleita,kiitos.
Kommentit (5)
olen itse ollut au pairina pari vuotta sitten. Homma toimi hyvin. En kyllä tiedä toimittaako ne au paireja Suomeen päin. Kannattaa kysyä.
kun en itse au pairia sitten lopulta ottanut ollenkaan, mutta löysin netistä great au pair . com sivuston mikä vaikutti hyvältä.(kirjoita osoite ilman välejä.)
kuka hullu tulis Suomeen au pairiksi ???
Työpaikan kautta tiedän että näitä on, joitten äiti on kotoisin Suomesta ja haluavat tulla tänne oppimaan Suomea, mutta ei näitä oikeesti paljoa ole.
Jos aiot oikeesti jonkun saada, unohda vaatimuksesi, ole tyytyväinen jos jonkun saat.
Ja kaikki tälläiset asun korvessa, mutta meillä on kiva piha ja saunakin on ja uimaankin pääsee. Teille voi joku tulla, mutta yleensä au pairit ovat nuoria ja ei niille joku maalaisuus maistu.
Lisäksi, tärkein, älä edes kuvittele että joku tulis jollain taskurahalla duuniin. Tarjoa kunnon palkka ja sovi tarkkaan mitä siihen rahaan haluatte, eli kotihommat, silittämiset jne, eivät kuulu tähän listaan kun ette kuitenkaan tonnia maksa. Viikonloput oikeastaan pitäis olla vapaita, ehkä 1 vkonloppuilta kuukaudessa on ok, mutta ei enempää.
Oma huone, mieluiten oma sisäänkäynti, vessa jne, eli omakotitalossa yrittäkää järkkää alakertaan huone, jos muut perheestä nukkuu ylhäällä.
Ihmeellinen vastaus muutenkin.
Minäkin kysyin tätä asiaa täältä joskus kesällä, ilman vastausta. Mutta, nyt voin auttaa sinua. Katso sivu: aupairworld.net
että isännät yleensä alkaa jossain vaiheessa polkea niitä au paireja :)