Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Atria-mainos: ootteko nyt tyytyväisiä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuoresta miehestä haaveilemassa oli vanhempi nainen, vaan sen sanoma: vaihda tuoreempaan! Minulle syntyi tästä sellainen mielikuva, että pistä vanha kauhtunut puoliso pihalle ja vaihda uuteen tuoreempaan, niin elämä hymyilee. Tästä syystä inhosin tätä mainosta ja olen todella tyytyväinen, jos se ei enää pompi naamalle.

minäkin ajattelin. Näin tuon mainoksen äsken ensimmäistä kertaa, enkä ole kuullut edes mistään kohusta aikaisemmin. Yhtä törkeä mainos olisi jos iskulause olisi "vaihda kauniimpaan" tai "vaihda rikkaampaan" tms, kun kuitenkin viitataan ihmisiin.

Vierailija
2/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ainakin jotenkin "sytyin" tuosta mainoksesta. Varsinkin siinä kohtaa, kun se mies ottaa naisen niskasta kiinni ihana, hellämielisen raju ilme kasvoillaan. Ainahan sitä saa haaveilla vaikka ei itsellänikään ole aikomustakaan "vaihtaa tuoreempaan" :)

Mutta tasa-arvon nimessähän mainos on poistettava...

että nuoresta miehestä haaveilemassa oli vanhempi nainen, vaan sen sanoma: vaihda tuoreempaan! Minulle syntyi tästä sellainen mielikuva, että pistä vanha kauhtunut puoliso pihalle ja vaihda uuteen tuoreempaan, niin elämä hymyilee. Tästä syystä inhosin tätä mainosta ja olen todella tyytyväinen, jos se ei enää pompi naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta siemennestettä saadaan 18-22v miehiltä.

Vierailija
4/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut miten se nuori poika liittyy salaattiannokseen. Nainen oli joka tapauksessa ihan sen pojan äidin ikäisen näköinen, joten sitäkin kornimpi asetelma.

Ihan hyvä jos mainos lakkaa pyörimästä.

Vierailija
5/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauli Niinistö käskenyt vaihtamaan tuoreempaan?

Vierailija
6/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mielestäni on.

Vierailija
7/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoremmalta naiselta voi kysyä millainen hänen isäsuhteensa oli kun otti vanhemman miehen?

Vierailija
8/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin mainokseen. Ihanaa irtiottoa arjesta, päiväunelmiin syventymistä. Eikä mainos ainakaan omasta mielestäni kannusta kumppanin vaihtoa "tuoreempaan", vaan sen ruoan vaihtamista.

Vierailija
9/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsemmältä naiselta saa varmasti parempaa seksiä onhan hän kokenut. Tuskin kypsempi nainen hakee nuoresta miehestä poikahahmoa. Nuorempi mies virkistää ja nuorentaa entisestään. + edellä jo mainittiin nuoremman miehen sperman laatu.

Vierailija
10/23 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kiinnostanut tietää,minkä ikäisiä nämä kohuhenkilöt ovat..Mistä sait tiedon?Ite tykkäsin mainoksesta.Mun mielestä typerää tuomita kun molemmat ovat aikuisia kerran.Eikä rakkaus katso ikää.Ite seurustelin 19vuotiaana 35v:n kanssa,eikä siinä ollut mitään epäsuhtaa tai perverssiä.Ihmistä ei määrittele pelkästään ikä.

Ikärasismi pois sanon mä!

Vierailija
11/23 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava kohu. Yhtä naurettava kuin se Greenpeacen vauva kylvyssä -mainos.

Vierailija
12/23 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan 18-vuotiaalta. Siksi se näyttää pervolta.

Vierailija
13/23 |
17.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin tuollainen suhde on aivan yhtä hyväksyttävä/paheksuttava riippumatta siitä, kummin päin sukupuolet ovat, siis oikeasti (tai rationaalisesti ajatellen).

MUTTA vanha mies/nuori nainen herättää ehkä enemmän negatiivisia tunteita ja inhoa ja vanha nainen/nuori mies puolestaan enemmän positiivisia tunteita ja ajatuksia (esim. rohkea nainen, hienoa kun nainen voi olla haluttava vielä vanhana). Tai ainakin Atria on sitä mieltä, että sen tärkein kohderyhmä ajattelee näin.

Jos miestä kohdeltaisiin halventavasti niin sitten mainokseen tulisi puuttua viralliselta taholta.

Naurettava kohu. Yhtä naurettava kuin se Greenpeacen vauva kylvyssä -mainos.

Vierailija
14/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko se hauska jos mainoksessa n. 40-50 v. mies haaveilee suhteesta n. 20 v. tytön kanssa? Sitä voisi miettiä ihan tasa-arvon nimeen.

Ihmettelin kyllä miksi mainos sai pyöriä noinkin kauan. En kyllä olisi jaksanut minnekään siitä valittaa.

Vierailija
15/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko se hauska jos mainoksessa n. 40-50 v. mies haaveilee suhteesta n. 20 v. tytön kanssa? Sitä voisi miettiä ihan tasa-arvon nimeen.

Mainosta ei olisi edes tehty jos asetelma olisi ollut päinvastainen, eli vanhempi mies nuoren tytön kanssa.

Vierailija
16/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nuo ihmiset ovat perverssejä jotka mainoksen tuomitsevat. Suvaitsemattomia tasapäistäjiä.

Vierailija
17/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nuo ihmiset ovat perverssejä jotka mainoksen tuomitsevat. Suvaitsemattomia tasapäistäjiä.

Vierailija
18/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ajatellaan olevan kiinnostuneita lähinnä seksistä, joten vanhempi mies haaveilemassa nuoresta tytöstä luo kuvan vanhasta pervosta joka haluaa päästä käsiksi nuoreen lihaan. Jos puistonpenkillä istuisi 55 vee mies haaveilemassa parikymppisestä tytöstä niin niitä fantasioita ei vois ees tv:ssä näyttää parhaaseen katseluaikaan.

Naisten ajatellaan olevan kiinnostuneita muustakin kuin panemisesta mikä tuotiin mainoksessa esiin kun nainen haaveili pyöräretkistä yms. pojan kanssa. Aivan sama onko asia oikeasti näin... Sen takia asetelmaa ei voi noin vain kääntää toisin päin.

Mainosta ei olisi edes tehty jos asetelma olisi ollut päinvastainen, eli vanhempi mies nuoren tytön kanssa.

Vierailija
19/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies - nuorempi nainen on ihan yleinen yhdistelmä, siis viiskymppinen mies ja kolmikymppinen nainen (mainoksen mieshän oli 27v).

Vierailija
20/23 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä mainoksessa on 27 v, että ei kuitenkaan ihan lapsi enää.....