AV-mammat ovat rasisteja kun halveksivat vuokralla asuvia.
Lisäksi täällä halveksitaan yksinhuoltajia, työttömiä, työäitejä, abortin tehneitä,yms.
AV-mammoilla riittää sitä kuuluisaa suvaitsevaisuutta vain maahanmuuttajille, erityisesti somaleille ja todennäköisesti vain siksi että suvaitsevaisuus on muotia ja saa sinut tuntemaan itsesi paremmaksi ihmiseksi.
Kommentit (20)
Jos sanoo vihaavansa mamuja ei ole siis rasisti, koska mamu ei ole rotu. Jes, en ole rasisti, mutta vihaan näitä tullista tulleita turhanpaikanhakijoita.
-tulikos yllätyksenä?
ja kehumista. Jos katsoo asioita maahanmuuttosilmin niin ehkä voi kokea kaikkia asiat tämmöisiksi.
Täällähän haukutaan kaikkia alkaen bloggaajista ja kehutaan wt miehiä.
Voisitte muutkin mainita sen ennen kuin rupeette parjaamaan kaikkia vuokralla asuvia. Esim. Kampissa on asuntoja, joiden vuokra on monta tonnia, ovatko näissä asuvat paskasakkia? Muutenkin kun vuokraa yksityiseltä, takuuseen menee 2-3 kk vuokra, jota ei ihan joka heppu saakaan maksettua.
Ei sille vain voi mitään, että osa ihmisistä ei saa asuntoa muualta kuin kaupungin vuokrataloista ja näistä osa on juuri häiriköitä/juoppoja/huumeidenkäyttäjiä tai jotain muuta kivaa.
että sossusta saa apua vuokratakuisiin vaikak yksityiselle?
Meidän kaupan seinällä on näitä asunnonetsijöitä, jotka mainostaa että sossu maksaa 2kk vuokran...
asuu onnellisena itähelsinkiläisen lähiön kerrostalossa kaupungin vuokra-asunnossa eikä meidän pitäis olla minkään mittapuun mukaan roskasakkia, paitsi jos tosissaan se lasketaan et meidän taloudelle vuokralla asuminen sopii parhaiten :)
minua ei henkilökohtaisesti millään tapaa kosketa naapureidemme etninen tausta tai mahdolliset sosiaaliset ongelmat, ja asun täysin tyytyväisenä melko karun näköisessä pihapiirissämme muiden täällä asuvien rinnalla, olivat he sitten mamuja tai juoppoja tai köyhiä tai rumia tai ihan sama mitä:D
Mutta tosiaan, ainoastaan kuulopuheita, en rupee väittelee jos itselläs on jotain konkreettista näyttöä. Btw, en usko tohon että kaupan ilmoitustaululla asunnonetsijät mainitsevat sossun maksavan takuun. Kukapa haluaisi vuokrata asuntoaan sellaiselle, jonka tulot ovat sossun varassa.
että sossusta saa apua vuokratakuisiin vaikak yksityiselle?
Meidän kaupan seinällä on näitä asunnonetsijöitä, jotka mainostaa että sossu maksaa 2kk vuokran...
en oo joutunut koskaa sossuun turvautumaan mutta kovin ihmettelen sitä, että mikä siinä sosiaaliavun saamisessa on niin kamalan halveksuttavaa, inhottavaa ja vihattavaa kun täällä annetaan ymmärtää? kaikkiin asioihin elämänkulussa ei voi vaikuttaa ja jos lapsiperheen vanhemmat jäävät työttömiks on musta kohtuullista että he turvautuvat sossun apuun sen sijaan että jäisivät ilman elämän perusedellytyksiä.
en halveksi vuokralla asuvia, vasta ikään itsekin "omaan" muuttanut kun olen. Edellisessä kohteessa asuessa siis vuokralla oli jopa suvaitsevammat naapurit kuin mitä täällä omassa on!!!!! Lapset leikkivät keskenään, täällä vain tappelevat! Asunto on mukavampi ja sisustaa ja laittaa tasan niin kuin tykkää.
AV-mammat ovat rasisteja kun halveksivat vuokralla asuvia. Lisäksi täällä halveksitaan yksinhuoltajia, työttömiä, työäitejä, abortin tehneitä,yms.
p.s itse olet nudisti, koska varmaan sinun mielestäsi joskus ihmisen pitää olla ilman vaatteita. OMG!
Heti kysyttiin että onko ap rasisti kun hän ei halunnut somaleita naapureikseen.
Ihonväristä ap ei puhunut mitään.
Yhtälailla täällä av-mammat eivät halua vuokratalojen naapuriin ja se on rasismia jos kerran rasistiksi tekee se että ei halua jotakin tiettyä ihmisryhmää naapuriinsa.
Mä asun vuokralla Töölössä, pyöreet 1000€/kk. En vaihtais omistusasuntoon.
Mä luulin olevani todellinen av-mamma, mutta en kyllä kykene mihinkään noista. Noista olen itse osa (entinen yksinhuoltaja, työäiti ja vuokralle pyrkivä) ja kaveripiiristä löytyy kaikkia noita. Mä en voi sille mitään, että olen esim. aina tullut tosi hyvin somalien kanssa toimeen, meillä on jotenkin samanlainen huumorintaju.
Eri asia on se, että aika monella on itsellä huonoja kokemuksia yleisistä vuokra-asunnoista (itsellänikin on). Mieluummin asun perheineni omassa omakotitalossa hyvällä alueella. Mutta minulle on aivan sama miten muut asuvat, pääasiahan se on, että itse viihtyvät. Ja tietenkään kaikille ei okt ole taloudellisesti mahdollista.
Mutta se ei johdu siitä, että pitäisin vuokra-asujia automaattisesti huonompina ihmisinä, vaan siitä, että vuokratalot vetävät puoleensa _myös_ levottomampaa sakkia.
Eli osa vuokrataloissa asuvista on todennäköisesti keskimääräistä asujaa rauhattomampi/juopompi/rasittavampi jollain muulla tavalla. Ei sille vain voi mitään, että osa ihmisistä ei saa asuntoa muualta kuin kaupungin vuokrataloista ja näistä osa on juuri häiriköitä/juoppoja/huumeidenkäyttäjiä tai jotain muuta kivaa.
Heti kysyttiin että onko ap rasisti kun hän ei halunnut somaleita naapureikseen.
Ihonväristä ap ei puhunut mitään.
Yhtälailla täällä av-mammat eivät halua vuokratalojen naapuriin ja se on rasismia jos kerran rasistiksi tekee se että ei halua jotakin tiettyä ihmisryhmää naapuriinsa.
Voisitte muutkin mainita sen ennen kuin rupeette parjaamaan kaikkia vuokralla asuvia. Esim. Kampissa on asuntoja, joiden vuokra on monta tonnia, ovatko näissä asuvat paskasakkia? Muutenkin kun vuokraa yksityiseltä, takuuseen menee 2-3 kk vuokra, jota ei ihan joka heppu saakaan maksettua.
Ei sille vain voi mitään, että osa ihmisistä ei saa asuntoa muualta kuin kaupungin vuokrataloista ja näistä osa on juuri häiriköitä/juoppoja/huumeidenkäyttäjiä tai jotain muuta kivaa.
Näissä olen itse asunut ja molemmissa oli välillä suuria järjestyshäiriöitä. Eli ongelmia on muissakin kuin kaupungin omistamissa vuokra-asunnoissa. Keskusta-alueen yksityisomisteiset vuokra-asunnot ovat asia erikseen. Harvemmin omakotitalot, joiden naapuriin ei vuokrataloja usein mielellään ihmiset haluaisi, sijaitsee keskustoissa.
nro 8.
vuokra-asumisen laadusta, vaan tästä av-mammojen ns. suvaitsevaisuudesta.
Somaleista ei saa täällä ollenkaan puhua negatiiviseen sävyyn, mutta kaikista muista ihmisryhmistä kyllä lentää sellaista lokaa että elävässä elämässä olis jo kunnianloukkaussyyte niskassa.
Suvaitsevaisuus on täällä muotia vain jos se kohdistuu mamuihin, ei muihin ihmisryhmiin.
ja muut ap:n mainitsemat piirteet ovat rotuja! AV:llä viisastuu.
Jos sanoo vihaavansa mamuja ei ole siis rasisti, koska mamu ei ole rotu.
Jes, en ole rasisti, mutta vihaan näitä tullista tulleita turhanpaikanhakijoita.