Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suunnitellaan yhdessä viikonloppumenu?

Vierailija
16.10.2009 |

mun ehdotelma olisi;

mureke kanttarellitäytteellä ja muussi

tacot?

vieraille pitäisi keksiä jotakin,mutta mitä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aattelin vihdoinkin tehdä tuon kinkkupastan joka siis pitänyt tehdä jo monta päivää.

Sitten olis ainekset suurustetulle kanakeitolle jonka seurana lämpimiä voikkareita ja sitruunapersiljakuorrutteisia kalafileitä muusin ja hollandaise-katikkeen kera.

Vierailija
2/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mitään, eikä mua kiinnosta!!

Vihdoinkin ensimmäistä kertaa pääsen "tyttöjen" kanssa pienelle lomamatkalle. Tänään lähdetään ja sunnuntaina tullaan takasin. Mies tekee meillä siis ruuat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihasta, mutta mitä ihmettä?!?

Vierailija
4/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä vaikka jotain ehdotelmia:

* jauheliha-nuudeliwokia (laiska käyttää kaupan pakastewokkipussia, ahkera pilkkoo kasvikset itse)

* porsaan paistia ja uunijuureksia, kaikkia ihania kauden juureksia, perunaa, sipulia, naurista, lanttua ja porkkanaa ja mausteeksi perinteisiä mausteita, pari neilikkaa, musta- ja maustepippuria ja suolaa, kasvikset alle ja possunlämpäreet päälle, että possusta valaa ihanaa makua kasviksille

* porkkanaletut (laiska ostaa kaupan, ahkera paistaa itse pannulla tiristen), perunoita ja kermaviilikastike, johon sekoitetaan vähän puolukka-omenahilloa tai sekä puolukka- että omenahilloa

* kalapuikkohampurilaiset - ruispalan väliin salaattia, tomaattia, kurkkurelissiä (tai paremman puutteessa sinappikurkkusalaattia), tartar-kastiketta (tai paremman puutteessa majoneesia tai kermaviiliä) ja pari kalapuikkoa

No ei kyllä kovin juhlavia viikonloppuruokia, mut edes jotain ;-)

Vierailija
5/5 |
16.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanon että mies on koko vkl TAAS töissä ja minä lasten kanssa kotona.

Lapsille teen makaronilaatikon ja tarjoan eilen tehtyä kanakastiketta.

Itse en syö muuta kuin lasten jämiä koska paino on noussut 2 kg. Vi*uttaa tuo nousu sen verran että en halua syödä yhtään mitään.

(en ole syömishäiriöinen vaan pitkän tien jälkeen onnistunut pudottamaan 16 kg....)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä