Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neitsyyden "vieminen" on yliarvostettua

Vierailija
05.06.2026 |

Olin vähän aikaa sitten täysin kokemattoman naisen kanssa ja aika torsoahan se on. Joutuu olemaan varovainen koska pelkää kipua. Säätäminen ja jännitys naisen puolesta. Listaa voisi vielä jatkaa. Lopulta molemmat toteaa ettei se ollutkaan niin kummoista.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta se sitten on, kun mies on seksissä tumpelo.

Vierailija
2/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi "menetin neitsyyteni" innokkaan ja taitavan pojan kanssa. Hän oli täysin kokematon, minulla oli ollut yksi aiempi "pussailu ja petting" tyylinen seukkailu. 

Kyllä jäi tosi hyvät muistot vaikka ei se ensimmäinen yhdyntä kauaa kestänyt 😅 mutta uusintalierroksia saattoi ottaa loputtomiin! Ja tätä ennen oli ollut viikkoja kaikkea molemminpuolista käsipeliä ja hän oli nuollut minua ja oltiin kuivapantu vaatteet päällä. Olin aivan lotisevan märkä ja kiihkoissani kun oli aika laittaa lopulta munaa sisään ja tuo silloinen poikkis meinasi laueta jo kun sählättiin kortsua päälle 😂

Oltiin vuosia pari, lähemmäs kolmekymppisiksi kunnes elämät vei eri suuntiin, ja seksi oli koko suhteen ajan ihanaa<3 

Tämänkään takia minulle ei mene läpi mikään että kokematon mies = itsekäs epävarma tunari 

Jos mies on aivan kiimoissaan naisen nautinnosta ja haluaa kohdata toisen kokonaisuutena niin kyllä se seksi muodostuu hyväksi jos toinenkin on yhtään samaa maata hänen suuntaan. 

Ja ekat yhdynnät korkeintaan vähän kirpaisi syvemmälle mentäessä ja emättimen suuaukko meinasi ärtyä ajoittain koko kesäloman kestäneestä kaniinimeiningistä. Eikä ollut tuolla ekalla kumppanilla pieni varustus, että ei siitäkään johtunut. Ei sen ensimmäisen yhdynnän/penetraation tarvitse olla tuskaa, eikä sen tarvitse olla henkilöiden ensimmäinen eikä toinen yhteinen kanssakäyminen.

Kokemukseni ovat varsin onnekkaita, enkä myöhemminkään ole suostunut huonoon seksiin koska alku on ollut tuo. 

Vierailija
4/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisiä kertoja on laidasta laitaan. Omani oli sellainen teinisähläys joka oli kyllä kivaa muttei mitenkään maagista. Mutta tekemällä oppii ja jostain se tekeminen pitää aloittaa. 

Vierailija
5/17 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippikoululeirillä  oli  puidenhaku ( klapeja )  tuotava  etäämmältä  leirille .  Isosena  oli  kauniita  n. 16-17v  tyttöjä  ja  yksi  hakureissulla  ollut  tyttö  kysyi   ;  olenko  koskaan  avannut  rintsikoita .  Sanoi  vielä  auttavansa  tähän  juttuun  iltayöllä  rannan  saunalla !  Menin  puoliyön  jälkeen  saunalle :  yllättäen  pimu  oli  odottamassa  mekko  asunaan ,  ja  kaksi  muuta  isosta !  Käski  penkille  istumaan  ja  tuli  selkä  edellä  kuin  istumaan  päälleni  hivuttaen  vartaloaan  kasvojani  kohden .  Hameen  alla  ei  ollut  nimettömiä ,  vaan  käteni  ohjattiin  alastoman  mimmin  kylkiä  pitkin  ylemmäs  ( kohti  rintsikoita ) .  Kaksi  tyttöä  alkoi  poistaa  housujani !  Istuivat  jakkaroilla  penkin  molemmin  puolin  polveni  molemmin  puolin  tyttöjen  jalkojen  välissä .  Kaluni  otti  eteen  ja  tunsin  lempeät  sormet  yrittämässä  esinahkaa  alas  varoen .  Sain  liivit  auki ,  kädet  hameen  alla  ja  yritin  kohden  jalkoväliä ,  kädet  ei  yltäneet  perille  mimmin  liukuessa  kohden  kasvojani .  Tyttöpari  sai  aikaan  laukeamisen .  Pyyhkivät  paperiin (?)  tuotokseni  ja  vielä  kosteus-pyyhkeeellä  loput .  Seuraavan  kerran  vessassa  näin  alavatsaani  piirretyn  nro 3 .  Aine  oli  jotain  kestävää ,  ei  irronnut  pesussa .  Näin  vielä  erään  koululaisen  piilottelevan  nro 4.ää .    Voi  kiitos .  ( Tytöt  tykkäs ?! )

Vierailija
6/17 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on erilaisia, jos sinulle sattui varovaisempi tapaus niin seuraava voi olla erittäin kiimainen neitsyt ja siinä ei tarvitse kauheasti varoa.

Vierailija
7/17 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään ymmärtänyt,  miksi siellä paratiisissa kunnon miestä odottaa jumalaton määrä ( hehe!) neitsyitä. Luulisi käyvän jo kolmessa kuukaudessa tylsäksi.

Vierailija
8/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisista termeistä pitäisi ylipäätään päästä eroon. Ensimmäiset seksi- tai penetraatioyritykset eivät todellakaan "vie" toiselta mitään pois, tai muuta naisen anatomiaa joksikin uudeksi. Harvoin ne edes mitään kunnollista seksiä ovat, tuo on vaan joku miesten keksimä fetissi jonka teeskennellään olevan jotain erityistä. Pitäisi ennemmin normalisoida se, että on ihan ok ensin vain kokeilla esim. penistä varovasti sisällä, ilman että sitä lasketaan seksiksi: oikea seksi saa tulla myöhemmin, kun kaikki jo sujuu mukavasti eikä kukaan jännitä liikaa.

Vierailija
9/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tilanteesta, fiiliksestä ja vastapuolesta kiinni. Minä olen kolme neitsyttä korkannut, kahdesta aivan mukavat muistot, yksi oli "varovasti varovasti, älä liikku-, ai tekee kipeää jne. " Tämä neiti selostuksellaan pilasi kyllä tunnelman totaalisesti.

Ensimmäinen oli paras, olin 18 v junnu ja vuotta nuorempi tyttö, se oli hellyyttä, pehmeyttä, lämpöä, pusutteluja, äärettömän hieno loppukiri ja räjähdys. Sitten pusuttelua, "laineilla fiilistelyä, otettiin uusiksi pari kertaa yön aikana. Ei toinenkaan huono ollut, mutta humalasta johtuen muistot on sekalaiset.

Neuvoksi sanoisin, että netisyyden kansa ei harrasteta rajua panoa. Ei, se tyhmää. Opeta neiti nauttimaan ja samalla anna hänen tuntea kun liikut hänen sisällä varoen. Tuo e ole hätäisen miehen pikapano, vaan tuohon hetkeen varaata aikaa.

Vierailija
10/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on erilaisia, jos sinulle sattui varovaisempi tapaus niin seuraava voi olla erittäin kiimainen neitsyt ja siinä ei tarvitse kauheasti varoa.

No kiimaisuus toki auttaa, mutta kyllä siinä nyt aina vähän varoa täytyy, ihan fyysisistä syistä kun ei etukäteen voi tietää miltä asiat tuntuvat. 

Vierailija
11/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tilanteesta, fiiliksestä ja vastapuolesta kiinni. Minä olen kolme neitsyttä korkannut, kahdesta aivan mukavat muistot, yksi oli "varovasti varovasti, älä liikku-, ai tekee kipeää jne. " Tämä neiti selostuksellaan pilasi kyllä tunnelman totaalisesti.

Ensimmäinen oli paras, olin 18 v junnu ja vuotta nuorempi tyttö, se oli hellyyttä, pehmeyttä, lämpöä, pusutteluja, äärettömän hieno loppukiri ja räjähdys. Sitten pusuttelua, "laineilla fiilistelyä, otettiin uusiksi pari kertaa yön aikana. Ei toinenkaan huono ollut, mutta humalasta johtuen muistot on sekalaiset.

Neuvoksi sanoisin, että netisyyden kansa ei harrasteta rajua panoa. Ei, se tyhmää. Opeta neiti nauttimaan ja samalla anna hänen tuntea kun liikut hänen sisällä varoen. Tuo e ole hätäisen miehen pikapano, vaan tuohon hetkeen varaata aikaa.

Oksettavaa kieltä käytät. 

Vierailija
12/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on mennyt seksuaaliset halut kun aloin käymään aihe vapaalla. Jotenkin...

EN edes osaa sanoa mikä seksissä nykyään oksettaa. Miehenä tämä on outo tunne, kun ennen seksi oli siistiä ja sitä halusi. Ne viettämäni hetket ja lukemani mielipiteet molemmilta sukupuolilta on tehneet tehtävänsä. 

Etenkin kaikista asiallisimmat viestit aiheuttaa suuria moukareita. Ei vaan enää tee mieli. 

Seksi on ruma ja ällöttävä asia.

Vierailija
13/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rippikoululeirillä  oli  puidenhaku ( klapeja )  tuotava  etäämmältä  leirille .  Isosena  oli  kauniita  n. 16-17v  tyttöjä  ja  yksi  hakureissulla  ollut  tyttö  kysyi   ;  olenko  koskaan  avannut  rintsikoita .  Sanoi  vielä  auttavansa  tähän  juttuun  iltayöllä  rannan  saunalla !  Menin  puoliyön  jälkeen  saunalle :  yllättäen  pimu  oli  odottamassa  mekko  asunaan ,  ja  kaksi  muuta  isosta !  Käski  penkille  istumaan  ja  tuli  selkä  edellä  kuin  istumaan  päälleni  hivuttaen  vartaloaan  kasvojani  kohden .  Hameen  alla  ei  ollut  nimettömiä ,  vaan  käteni  ohjattiin  alastoman  mimmin  kylkiä  pitkin  ylemmäs  ( kohti  rintsikoita ) .  Kaksi  tyttöä  alkoi  poistaa  housujani !  Istuivat  jakkaroilla  penkin  molemmin  puolin  polveni  molemmin  puolin  tyttöjen  jalkojen  välissä .  Kaluni  otti  eteen  ja  tunsin  lempeät  sormet  yrittämässä  esinahkaa  alas  varoen .  Sain  liivit  auki ,  kädet  hameen  alla  ja  yritin  kohden  jalkoväliä ,  kädet  ei  yltäneet  perille  mimmin  liukuessa  kohden  kasvojani .  Tyttöpari  sai  aikaan  laukeamisen .  Pyyhkivät  paperiin (?)  tuotokseni  ja  vielä  kosteus-pyyhkeeellä  loput .  Seuraavan  kerran  vessassa  näin  alavatsaani  piirretyn  nro 3 .  Aine  oli  jotain  kestävää ,  ei  irronnut  pesussa .  Näin  vielä  erään  koululaisen  piilottelevan  nro 4.ää .    Voi  kiitos .  ( Tytöt  tykkäs ?! )

Mene pois sun outoine juttuines

Vierailija
14/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois sinä ja sinun ymmärtämättömyytesi

Vierailija
15/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan voi olettaa, että ensimmäisellä kerralla olisi joku maailmanmestari. Pätee kaikkeen.

Vierailija
16/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen positiivisesti yllättynyt, että täällä miehet jopa välittävät ettei partneria satu. Toivottavasti nuoret ovat nykyään myös toisiaan kunnioittavia.

Olen nainen ja vuosien aikana neljä miestä keiden kanssa olen seksiä harrastanut, on kertonut etukäteen olevansa neitsyitä, mukaan lukien teini-iän aikainen poikaystäväni.

Itse kokeneempana sain olla tosi ymmärtäväinen, kyllähän se on aika huonoa seksiä noinkin päin. Eniten siinä oli sitä peniksen luiskahtamista ulos liian pitkän vedon jälkeen ja miehelle mukavan asennon löytämistä, tuntui ettei miehet uskaltaneet vaihtaa asentoa itselleen paremmaksi kun oli jo aloitettu. Mutta jostain pitää aloittaa ja itselleen saa myös nauraa :P

Vierailija
17/17 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai pilasi tunnelman kertomalla sinulle että hänellä on kipuja, eikä kärsinyt vain hiljaa sanomatta mitään? V*ttu teidät pallilliset saisi kyllä laittaa häkkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi