Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

armoton läski?

Vierailija
15.10.2009 |

mitoilla 170/77, onko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut mitat oli..? Et kyllä vaikuta läskiltä pelkän pituuden ja painon perusteella. Mutta jos sulla ei ole esim vyötäröä ollenkaaan, saatat näyttää pullukalta.

Vierailija
2/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni tuolla pituudella 72-73kg on viela normaali eli olet hiukka ylipainoinen. jos saat 5kg pois ni sitten normaalipainoinen! tsemppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 6kk sitten: 170cm/74kg. Nyt olen aika sopiva 63kg mutta muutama kilo saa ihan vapaasti vielä lähteä.

En ole laihduttanut mutta olen alkanut harrastaa juoksemista 3 krt viikossa. Nyt teen n. 10km lenkkejä. Näyttää olevan todella tehokasta!

Vierailija
4/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siellä täällä vähän ylimääräistä, mutta kehon rakenne vaikuttaa niin paljon.

Onko kaikki ylimääräiset kilot vyötäröllä? Isot rinnat? Pyöreä naama?

Jotkut vaikuttavat suuremmilta juuri esim. isojen rintojen takia, vaikka ylipainoa ei juurikaan olisi.

Vierailija
5/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä 6kk sitten: 170cm/74kg. Nyt olen aika sopiva 63kg mutta muutama kilo saa ihan vapaasti vielä lähteä.

En ole laihduttanut mutta olen alkanut harrastaa juoksemista 3 krt viikossa. Nyt teen n. 10km lenkkejä. Näyttää olevan todella tehokasta!

koko 10 km? itse olen aloittanut juoksuharrastuksen. tunti illassa, osittain kävelyä. vielä ainakin paino vaan noussut vaikka yritän syödä vähän.

Vierailija
6/6 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko 10 km? itse olen aloittanut juoksuharrastuksen. tunti illassa, osittain kävelyä. vielä ainakin paino vaan noussut vaikka yritän syödä vähän.

(Ei se ole matka joka tappaa vaan vauhti... :-)

ALoitin juoksuharrastuksen ihan nollista, aluksi 5 min kävelyä, 1 min juoksua jne. Muutaman kuukauden päästä meni 5km kerralla ja siitä sitten aina vaan pitempää ja pitempää lenkkiä.

Keväällä oli kyllä huomattavasti helpompi aloittaa kuin näin pimeällä ja kylmällä... Mutta nautin niin paljon juoksemisesta nykyään, että jatkamisesta ei ole epäilystäkään.

Paras neuvoni: Ota rauhallisesti, juokse hiljaa. Jotain intervallilenkkejä voi myöhemmin ottaa mukaan kuvioon ja vaikka nopeita lyhyitäkin. Mutta ihan oikeasti, juokse vaikka niin hiljaa kuin pystyt nyt aluksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän