Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko lapsellekin tarttua saunan lauteilta joku sukupuolitauti =(

Vierailija
15.10.2009 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies sanoo, että tarttui Nokian Edenin lauteilta. Näitä olen kuullut.

#4 sille joka kysyi, että "et oo tosissas."

Vierailija
22/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä todennäköisyys äärimmäisen pieni, limakalvokontakti vaaditaan. Eli tosiaan ne miehet jotka kertovat saaneensa tippurin kylpylän lauteilta tai uima-altaan vedestä, puhuvat kyllä omiaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tieto, että yhdelle tarttui herpes hammaslääkärikäynnillä. Oli semmoinen muotinsovituskäynti.

Vierailija
24/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tieto, että yhdelle tarttui herpes hammaslääkärikäynnillä. Oli semmoinen muotinsovituskäynti.

Vierailija
25/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sukupuoliherpeksen voi saada myös suun limakalvoille tai silmään. Suuseksi ei siis ole turvaseksiä vaikka välillä kuulee sellaistakin kantaa..

Vierailija
26/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

implanttimuottia.

Samalla tavalla voisi tarttua kuin alapään vastaava.

Vierailija
27/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis aiheuttaa kondyloomaa. Suuri osa ihmisistä kantaa virusta tietämättään, ja usein se on saatu jo lapsuudessa omilta perheenjäseniltä.

Vierailija
28/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siis aiheuttaa kondyloomaa. Suuri osa ihmisistä kantaa virusta tietämättään, ja usein se on saatu jo lapsuudessa omilta perheenjäseniltä.

Vierailija
29/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voivat olla uinuvia vaikka vuosikausia. Ystävälläni oli ollut teininä ja raskaus aktivoi papillooman uudelleen parikymmentä vuotta myöhemmin. Onneksi mies uskoi, että noinkin voi käydä :)

Vierailija
30/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni 75% ihmisistä on papilloomavirus ja siks nyt on mahdollista rokottaa sitä vastaan etenkin yläasteikäisiä tyttöjä, suojaamattomassa seksissä taitaa tarttua herkimmin mutta myös muulla tavoin.

Vierailija
31/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kondyloomaa saa perheenjäseniltä ainakaan ilman suojaamatonta seksiä.

se on kyllä totta, että monet sitä tietämättään kantavat, mutta ei se todellakaan leviä kuten karies vanhemmalta lapselle :)

Vierailija
32/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinoin yliopistolla opiskellessani naistentautien tohtori sanoi, että kondylooma voi teoriassa tarttua saunanlauteiltakin. Kyseistä virusta on tavattu todistettavasti neitsyiltäkin. Harvinaista, mutta mahdollista.

Vierailija
33/33 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme