G: Seksikkäin ammatti miehellä?
Elikkäs mikä teistä on seksikkäinen ammatti miehelle. Mun mielestä paljon parjatut lentäjät on kyllä hottiksia, eikä pelkästään virkapuvun takia. Jotain siinä ammatissa on, jota ajatellessa pikkupöksyt kostuu :-)
Kommentit (31)
joka tekee fyysistä työtä. Palomies on hyvä esimerkki tai rakennusmies tai vaikka putkimies. Silloin kun mies tekee fyysistä työtä niin vartalo on paremmassa kunnossa yleensä.
Elikkäs mikä teistä on seksikkäinen ammatti miehelle. Mun mielestä paljon parjatut lentäjät on kyllä hottiksia, eikä pelkästään virkapuvun takia. Jotain siinä ammatissa on, jota ajatellessa pikkupöksyt kostuu :-)
Mun mielestä ehkä palomies on se seksikkäin ammatti. Tosin sitten kun näkee niitä ilman niitä kamppeita tai kypärä ei ole päässä, niin moni on kyllä aika pettymys. Sitä kun olettaa aina että ne on komeita äijiä, mutta ei kyllä välttämättä ole. Mutta vastaan nyt palomies kuitenkin.
Insinööri! Seksikäs! Ei voi olla.. Tästä saa nyt aika hyvät naurut töissä..
Ei minua ainakaan hotsita pätkääkään jotkut duunariammatit. Palomies, poliisi - yök.
Itse olen töissä insinöörien keskellä eikä se tarkoita sitä, että he olisivat hartiat kyyryssä kulkevia nörttejä.
t. itsekin insinööri, nainen tosin :)
Mun piikuveli opiskelee inssiksi, mutta näyttää viimeisen päälle raksa/palomieheltä. Sellainen iso karvanen karhu...Siihen en ota kantaa, onko hottis, mun silmissähän se on aina ihan penikka.
Ei minua ainakaan hotsita pätkääkään jotkut duunariammatit. Palomies, poliisi - yök. Itse olen töissä insinöörien keskellä eikä se tarkoita sitä, että he olisivat hartiat kyyryssä kulkevia nörttejä. t. itsekin insinööri, nainen tosin :)
Siis töissä insinöörien keskellä. Ja sen takia en voi ymmärtää että joku pitää niitä seksikkäänä. :)
jotenkin vaan aina pää kääntyy niiden suuntaan kesäisin. :) Myös muut duunarit esim. varastomiehet ja automekaanikot on seksikkäitä.
eli metallimies! Ja asfalttimiehet kesäisin, sille ei voi mitään.. Hyvä etten ole ojaan ajanut, kun oikein jään tiiraamaan.. ;)
mutta tosiaan kyllähän minulla on seksifantasioita sirkuksenvoimamiehestä. Hienoa etten ole ainut :D
Kalju lihaksikas viiksekäs tiikerinnahkainen voimamies joka tulee ja ottaa :P
Tulin just Nykistä ja siellä näitä raamikkaita miehiä riitti. Pikkuhousut kosteina kokoajan=))
Jostain syystä mun mielestä mieshoitajat on tosi seksikkäitä. Ikävän harvoin vaan törmää.
varsinkin musta mies, jos kyseessä. Parempaa maksullista panijaa ei löydy toista.
Siis sellainen, joka työskentelee vuoristo-olosuhteissa ja pelastaa laskettelijoita. Löytyy valjaat, köydet, hakut ja kaikki.
:)