Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Seksikkäin ammatti miehellä?

Vierailija
15.10.2009 |

Elikkäs mikä teistä on seksikkäinen ammatti miehelle. Mun mielestä paljon parjatut lentäjät on kyllä hottiksia, eikä pelkästään virkapuvun takia. Jotain siinä ammatissa on, jota ajatellessa pikkupöksyt kostuu :-)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sellainen, joka työskentelee vuoristo-olosuhteissa ja pelastaa laskettelijoita. Löytyy valjaat, köydet, hakut ja kaikki.

:)

Vierailija
2/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa poliisi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee fyysistä työtä. Palomies on hyvä esimerkki tai rakennusmies tai vaikka putkimies. Silloin kun mies tekee fyysistä työtä niin vartalo on paremmassa kunnossa yleensä.

Vierailija
4/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kykenee vain oikeat panijat.

Vierailija
5/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs mikä teistä on seksikkäinen ammatti miehelle. Mun mielestä paljon parjatut lentäjät on kyllä hottiksia, eikä pelkästään virkapuvun takia. Jotain siinä ammatissa on, jota ajatellessa pikkupöksyt kostuu :-)

Mun mielestä ehkä palomies on se seksikkäin ammatti. Tosin sitten kun näkee niitä ilman niitä kamppeita tai kypärä ei ole päässä, niin moni on kyllä aika pettymys. Sitä kun olettaa aina että ne on komeita äijiä, mutta ei kyllä välttämättä ole. Mutta vastaan nyt palomies kuitenkin.

Vierailija
6/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- poliisi

- palomies

- armeijan kantahenkilökunta univormuineen

Vierailija
7/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

putki-, varasto-,parvekelasiasentaja tai mikä vaan -mies:=)

Vierailija
8/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poliisi tai palomies.

Vierailija
9/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinööri! Seksikäs! Ei voi olla.. Tästä saa nyt aika hyvät naurut töissä..

Vierailija
10/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan hotsita pätkääkään jotkut duunariammatit. Palomies, poliisi - yök.

Itse olen töissä insinöörien keskellä eikä se tarkoita sitä, että he olisivat hartiat kyyryssä kulkevia nörttejä.

t. itsekin insinööri, nainen tosin :)

Vierailija
11/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piikuveli opiskelee inssiksi, mutta näyttää viimeisen päälle raksa/palomieheltä. Sellainen iso karvanen karhu...Siihen en ota kantaa, onko hottis, mun silmissähän se on aina ihan penikka.

Vierailija
12/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ainakaan hotsita pätkääkään jotkut duunariammatit. Palomies, poliisi - yök. Itse olen töissä insinöörien keskellä eikä se tarkoita sitä, että he olisivat hartiat kyyryssä kulkevia nörttejä. t. itsekin insinööri, nainen tosin :)

Siis töissä insinöörien keskellä. Ja sen takia en voi ymmärtää että joku pitää niitä seksikkäänä. :)

Vierailija
13/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin vaan aina pää kääntyy niiden suuntaan kesäisin. :) Myös muut duunarit esim. varastomiehet ja automekaanikot on seksikkäitä.

Vierailija
14/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ministeri ja sotilas.

Vierailija
15/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli metallimies! Ja asfalttimiehet kesäisin, sille ei voi mitään.. Hyvä etten ole ojaan ajanut, kun oikein jään tiiraamaan.. ;)

Vierailija
16/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tosiaan kyllähän minulla on seksifantasioita sirkuksenvoimamiehestä. Hienoa etten ole ainut :D

Kalju lihaksikas viiksekäs tiikerinnahkainen voimamies joka tulee ja ottaa :P

Vierailija
17/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just Nykistä ja siellä näitä raamikkaita miehiä riitti. Pikkuhousut kosteina kokoajan=))

Vierailija
18/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Sotilaat koska ne voi päättää elämästä!"

Vierailija
19/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mun mielestä mieshoitajat on tosi seksikkäitä. Ikävän harvoin vaan törmää.

Vierailija
20/31 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin musta mies, jos kyseessä. Parempaa maksullista panijaa ei löydy toista.