Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haetteko lapsen hoidosta pois heti töistä päästyänne

Vierailija
15.10.2009 |

olen palaamassa työelämään hoitovapaalta ja pohdin voinko hoitaa omia asioita työpäivän jälkeen vai pitääkö lapsi hakea ensin hoidosta.

Yhteiskunnan näkökulmasta ajatellen olen ymmärtänyt että laspi voi olla hoidossa vaikka olisin itse kotona, (subjektiivinen oikeus hoitoon)

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi pientä poikaa.

Vierailija
22/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin asuntolaina-asiat on usien pakko hoitaa konttorissa "livenä" silloin kun velallisia on kaksi.

Minä olen viimeksi asioinut omassa pankissani henkilökohtaisesti vuonna 1984. Muu on hoitunut postitse, meilillä, puhelimella ja netissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viimeksi asioinut omassa pankissani henkilökohtaisesti vuonna 1984. Muu on hoitunut postitse, meilillä, puhelimella ja netissä.

Vierailija
24/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onpa ihanaa kun lapset ovat jo kouluikäisiä. Ei tarvi enää miettiä ehtiikö työpäivän jälkeen kauppaan yksin vai väsyneen lapsen kanssa.

Ei ole ikävä niitä aikoja!

Vierailija
25/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota en ymmärrä: " laitan ruokaa ja vähän hengähdän". Sitten ehkä, jos on yh, mutta muuten en. Miksi minun, aikuisen, tarvisi hengähtää. Lapsella on ollut paljon rankempi päivä hoidossa, kuin minulla töissäni, teenpä mitä työtä vaan. Miksi tulla raskaaksi, jos ei halua/kykyä olla lapsen kanssa. Toki voi käydä kaupassa tai piipahtaa pankissa, jos on sellainen tilanne, sitä vastaan en suinkaan ole.

Vierailija
26/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin asuntolaina-asiat on usien pakko hoitaa konttorissa "livenä" silloin kun velallisia on kaksi.

Vierailija
27/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska miehen työaika on niin epäsäännöllinen että suurimmat osan asioista (esim kaupassakäynnit yms) pystyy hoitamaan silloin kun pojat on eskarissa.

Vierailija
28/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole minkään valtakunnan kortteja hankkinut... Niitä kun ei eka kerralla postitse saa...

Toki saa myös postitse, tämä on ihan pankkikohtaista.

Vierailija
29/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten jäisivät pihalle yksin seisomaan.

Vierailija
30/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie myöhään ja minä haen vähän ennen sulkemista eli noin klo 17.

Vierailija
32/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virasto-, pankki- ja veroasiat voi kaikki hoitaa netissä.

just näin. Lääkärissä käynnit tosin vaatii vielä paikalle vaivautumista.

Vierailija
33/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin asuntolaina-asiat on usien pakko hoitaa konttorissa "livenä"

Jos oikeasti on tekemässä talokauppoja niin eiköhän hoitopaikassa ymmärretä. Kenenkään ei noiden virastojuoksujen takia tarvitse pitää lasta ylettömästi hoidossa pitkää päivää.

Vierailija
34/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole minkään valtakunnan kortteja hankkinut... Niitä kun ei eka kerralla postitse saa...

saa postitse jos on hankknut jonkin kortin vuonna papu. Uusi tulee aina postissa.

Vierailija
35/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te av-mammat teette talokauppoja usein kun pitää sen takia pitää lapsia viikoittain pk:ssa työajan ulkopuolella että pääsee pankkiin, huh ja lol!

Kyllä meilläkin on lainaa molempien nimissä, mutta ei silti viikoittain tarvitse pankissa juosta. Ihan s-postilla hoituu tarvittaessa mahdolliset muutokset ja sitten postin kautta paperit allekirjoitettavaksi. Veroa- ym. virastoasiat hoituu netissä työajalla. Että tervetuloa tosiaan tälle vuosituhannelle! Ei ole ihme että suomea sanotaan nykyisin sähköisen asioimisen takapajulaksi kun kansalaiset eivät halua tai osaa käyttää pälveluita.

Vierailija
36/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin asuntolaina-asiat on usien pakko hoitaa konttorissa "livenä"

Jos oikeasti on tekemässä talokauppoja niin eiköhän hoitopaikassa ymmärretä. Kenenkään ei noiden virastojuoksujen takia tarvitse pitää lasta ylettömästi hoidossa pitkää päivää.

Vierailija
37/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä te av-mammat teette talokauppoja usein kun pitää sen takia pitää lapsia viikoittain pk:ssa työajan ulkopuolella että pääsee pankkiin, huh ja lol!

Kyllä meilläkin on lainaa molempien nimissä, mutta ei silti viikoittain tarvitse pankissa juosta. Ihan s-postilla hoituu tarvittaessa mahdolliset muutokset ja sitten postin kautta paperit allekirjoitettavaksi. Veroa- ym. virastoasiat hoituu netissä työajalla. Että tervetuloa tosiaan tälle vuosituhannelle! Ei ole ihme että suomea sanotaan nykyisin sähköisen asioimisen takapajulaksi kun kansalaiset eivät halua tai osaa käyttää pälveluita.

Kannattaiskohan lukea ketju, niin huomaat mitä paskaa suollat?

Vierailija
38/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule postissa ei.

saa postitse jos on hankknut jonkin kortin vuonna papu. Uusi tulee aina postissa.

Vierailija
39/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla väitettiin ettei koskaan ikinä tarvitse missään virastossa käydä.

Kukaan ei ole väittänyt että virastoissa pitäisi käydä joka viikko tai kuukausi tai vuosi, vaan että JOSKUS.

Vierailija
40/82 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

1987, 1994, 1999 ja 2004 ostin talon. 2005 ostin kesämökin. Meillä on myös kaksi firmaa, joilla on tilit ko konttorissa.

Mutta miten se tähän liittyy?