Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtaa olla lapsilla mukavaa kun äiti ei jaksa edes pukea päällensä.

Vierailija
15.10.2009 |

Pari valvottua yötä takana ja viime yönä vauva heräsi klo 4:30 eikä ole sen jälkeen nukkunut. Samalla heräsi myös isompi lapsi eikä sekään ole sen jälkeen nukkunut.

En jaksa enempää kirjoittaa. Onneksi virikehoito on tuomittua, sillä en olisi kyllä jaksanut lähteä viemään isompaa päiväkotiin. Lastenohjelmien ajan nuokuin sohvalla 5min pätkissä ja luotin siihen että en vaivu niin syvään uneen etten herää jos isompi tekee vauvalle jotakin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin energian olisit voinut käyttää lapsiisi.

Vierailija
2/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kirjoitan tänne kun en jaksa miettiä miten lapsen kanssa parhaiten toimin, jotta saan olla rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tosi hyvä olla. Ei saisi lepäillä rauhassa sohvalla katsomassa lastenohjelmia, vaan pitäisi jaksaa painaa ryhmän mukana vaikka kuinka väsyttäisi. :(

Onneksi lapsesi saa viettää rauhassa kotipäivää ja huilata jos on huonosti nukuttu yö takana! Usko pois, lapsi ei siitä kärsi vaikka äiti välillä roikkuisikin sohvalla kulahtaneessa aamutakissa...

Jaksamista! :)

Vierailija
4/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin sitä jaksaa ajoissa noustakin ilman että on ihan puolkuollut. Ja toisekseen ottakaa päikkärit, myös sinä.

Vierailija
5/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhisee vieressä joka yö klo 03-08 ja klo 8.30 päättää sitten nukahtaa.

Nyt vauva nukahti, minä menen nukkumaan ja isompi saa puuhata mitä haluaa jos videot eivät kiinnosta.

Vierailija
6/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita nukkumisia muuten? Vai mikä siinä mättää, ettet saa vauvalle omaa sänkyä, tai edes itsellesi?

Vierailija
7/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartin torkuissa olen nukkunut yöunet ja silti kampesin itseni ja lapset joka helvetin aamu ulos ihan esikoisen takia, joten sori vaan, ei heru nyt ymmärrystä sulle.

Vierailija
8/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee nyt hyvä nainen jotain tolle tilanteellesi!

Vierailija
9/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä joistain kiukuttelijoista täällä.

Vierailija
10/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä selviää!

Laita vauva naapurihuoneeseen nukkumaan. Oikeasti, saat paljon paremmin nukuttua, ja heräät kyllä sitten kun vauvalla on oikea hätä.

Vierailija
11/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä näistä joistain kiukuttelijoista täällä.

Vierailija
12/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi pätkäuni on mulle ihan tosi vaikeeta. Mun kuopus heräili pitkin yötä, välillä tosi usein. Ei paljon auttanut vaikka kuinka ajoissa meni nukkumaan, se väsyttää älyttömästi jos joutuu nousemaan tunninkin välein ylös. Mä olisin ollut paljon pirteempi jos olisin saanut nukkua vaikka 4-5 tuntia putkeen.

Joo ja kyllä mun mies auttoi, mutta silti mä aina heräsin siihen kitinään tai itkuun vaikka en joutunut välttämättä itse vauvaa hoitamaan.

No, pakko se oli jaksaa ja mä kyllä ainakin tsemppasin itseni toimimaan, se on tietynlaista ittensä psyykkausta, ajattelee että kyllä tää joskus loppuu. Joskus oli tietysti päiviä kun ihan vaan oli koko päivän se yökkäri päällä, sekin tekee ihan hyvää, ei niistä kannata huonoa omaatuntoa ottaa.

Vierailija
13/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantley: Pehmeä matka höyhensaarille

Meillä noudatettiin 3 pvä, sen jälkeen olin niin puolikuollut (2 h yöunien jälkeen), että kevensin unikoulua. Mutta viime yönä on jo nukuttu näin lokoisasti: tutti 2 krt suuhun ja imetystä 3 krt. o la laa, olen uusi ihminen. Vauva 9 kk, eli pitäisi pärjätä vähemmälläkin yöpalvelulla. Mutta unikoulu auttoi niin paljon, että tämä on nyt siis rauhoittunut tilanne. Sitä ennen vauva huusi pari kolme tuntia yössä. (korvat ym on tarkistettu)

Vierailija
14/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minut tämä uneton elämä on melkein tappanut.

Meillä kumpikin lapsi valvotti ensimmäisen vuoden ja toisen kanssa se oli katastrofi koska ei voinut päivisin nukkua. En ole vieläkään toipunut.

Nyt tuo samainen kuopus valvoo muuten vain, ei itke, mutta valvoo ja huutelee. Valvoin taas monta yötä ja viime yönä menin kahden huoneen päähän lapsista ja miehestä ja sain nukuttua. Toki heräsin klo 5.30 töihin, mutta se on niin normaalia.

Univelka on kamalaa, mulla ainakin pulssi alkaa nousta vaarallisiin lukemiin ja päässä surisee. Siitä tiedän että nyt on asialle tehtävä pakosti jotakin tai henki menee.

Järjestä itsellesi kunnon yöunet edes kerran viikossa, muuten et jaksa.

Vierailija
15/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se kai on kun on pieni vauva ja leikki-ikäinen? Vauvat nyt vaan nukkuu pätkissä, eikä alle 6kk ikäisille edes suositella mitään unikouluja tms.

Nyt av-mammat kivittää minut, mutta ehdotan silti, että laitat esikoisen hoitoon parina päivänä viikossa ja annat miehesi viedä hänet sinne aamuisin.

Vierailija
16/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vielä ainakin yksi lapsi, kaksikaan ei ole liikaa. ja anna meidän muiden maksaa niiden ja sinun elatus.

Vierailija
17/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se kai on kun on pieni vauva ja leikki-ikäinen? Vauvat nyt vaan nukkuu pätkissä, eikä alle 6kk ikäisille edes suositella mitään unikouluja tms. Nyt av-mammat kivittää minut, mutta ehdotan silti, että laitat esikoisen hoitoon parina päivänä viikossa ja annat miehesi viedä hänet sinne aamuisin.

Vierailija
18/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehkä jaksais tyhjentää astianpesukoneen ja pyykkikoneen, mutta tuskin tyhjennän koska mun ei tartte.

Perhetyöntekijä tyhjentäkööt huomenna, niin saa jotakin vastinetta rahoille, jotka pitää maksaa siitä että se käy meillä kylässä.

Taidanpa keittää kahvit ja katsoa jotakin kivaa elokuvaa kun molemmat lapset vielä nukkuvat. ap

Vierailija
19/19 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että käy teillä, ja millä perusteella olet tämän perhetyöntekijän saanut?