Lue keskustelun säännöt.
Jos makaisit vihanneksena
15.10.2009 |
vuodeosastolla, toivoisitko että sinun annettaisiin kuihtua pois?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänvuodeosastolla, toivoisitko että sinun annettaisiin kuihtua pois?
että joku vetäis ne piuhat irti.jos siis sitä tarkoitit?? en toivoisi kenellekään sitä,että joutuu makaamaan sängyssä tajuamatta mitään mistään.paitsi ehkä jollekin raiskaajalle.tosin sekin olisi liian lievä rangaistus :)