Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä harvinaista, jos minä olen menettänyt nämä ihmiset?

Vierailija
15.10.2009 |

Ikää on lähes 40v, isäni menetin lapsena. Samoin mummot ja ukit aivan pienenä, muistikuvia heistä ei ole. Äitini menetin kun olin 18v. Siskoni 20v ollesani.

Sitten on yksi hyvä kaverikin kuollut.

Tuntuu vaan, että moni minun ikäinen ei ole menettänyt ketään sukulaistaan tai muitakaan tuttuja.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalista poikkeavaa" on mielestäni isäsi, äitisi ja ystäväsi kuolema.

Minulla on ikää 35v.

Minulla ovat kuolleet lähisuvusta ukit (olin lapsi), mummit (olin nuori aikuinen/parikymppinen) ja täti (olin nuori aikuinen). Pidän tätä suht. normaalina määränä joskin tuo täti oli "ylimääräinen, normaalista poikkeava tapaus koska kyse oli nuorehkon ihmisen tapaturmasta".

Kaipa suurin osa sinun/meidän ikäisistä on kokenut ainakin yhden kuolintapauksen lähisuvusta koska yleensä isovanhemmat ovat meidän iässämme jo suht. vanhoja. Jos ajatellaan että oma äiti olisi saanut meidät 25v ikäisenä niin äidin ikä olisi nyt (minulla) 60v. Ja jos hänen äitinsä olisi saanut hänet 25v ikäisenä niin tämän ikä olisi nyt 85v. ellei olisi jo kuollut.

Vierailija
2/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen 43v ja vain toinen pappani (kuoli nyt tämän vuoden tammikuussa) ja toinen mummuni (kuoli 10 vuotta sitten) ovat kuolleet (toiset isovanhempani siis elävät vieläkin)

Paljon siis kuolemantapauksia minuun verrattuna on kohdallesi osunut, mutta minä taas luulen, että minun kohdalleni onkin osunut niitä harvinaisen vähän...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeni menetin 5 vuotiaana, mummoni vauvana ja toisen mummoni ja pappaniollessani n 20 v, isäni 22v, äitini 35 v. Ex-poikaystäväni kuoli puoli vuotta erottuamme kun olin 31 v. Lisäksi hyvä kaverini kuoli 26 vuotiaana, 3 serkkuani on menehtynyt ja työkavereita on mennyt monta.

Vierailija
4/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika harvinaista.

Ite olen menettänyt papan (en ole koskaan nähnyt)mummun nuoruuden loppupuolella, toisen mummun aikuisena, papan aikuisena. Lisäksi olen menettänyt kaverin aikuisena sekä oman lapseni ja anoppini.

On noita kuolemia mahtunut elämääni ikää 31.v Lisäksi paljon ei niin läheisiä ihmisiä (joiden hautajaisiin kuitenkin olen osallistunut)

Noista oman lapseni ja anoppini sekä kaverini kuolemat ovat niitä "extroja" Vanhuuteen ovat muut kuolleet eli normaalia.

Totta on että moni kerkeää aikuiseksi, ennen yhdenään lähipiirin kuolemantapausta.

Minun lapseni ovat kokeneet jo monta kuolemaa ja kaikki liian läheltä =( Ikää ei ole ollut kuin alle 2-5 vuotta noitten kaikkien kuolemien aikaan. Pikkuveli, rakas mummu sekä isoisoisä (todella rakas ja läheinen)

Vierailija
5/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää on n. 40 vuotta.

Vierailija
6/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menettänyt vanhempani (äiti murrosiän kynnyksellä, isä kaksi vuotta sitten), isovanhempani (olin 5 kun vaari kuoli, 13 kun mummo kuoli). Minulla ei ole muita sukulaisia elossa kuin kaksi veljeäni, joista toinen on täysi tenukeppi ja toinen manipuloiva, rahanahne paska (joka asuu ulkomailla lisäksi). :D Joskus tuntuu olo hieman väärältä kun kuuntelee samanikäisten kitinöitä siitä kun elämä ei ole reilua.

Vierailija
7/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo kun olin lapsi. Äiti ja isä ovat olleet kuolleena jo yli kymmenen vuotta. Sisarukset ovat elossa, mutta siskon mies on kuollut.

Vierailija
8/8 |
15.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen on menettänyt mlemmat vanhempansa sekä sisaruksensa. Etenkään jos eivät ole kuolleet samalla kertaa esim jossain onnettomuudessa.

Itse olen 39v ja mun kaikki isovanhemmat on kuolleet, muita läheisiä ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän