Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko vauvan vaatteita lahjoittaa?

Vierailija
14.10.2009 |

ajattelin että lahjoittaisin vauvan vaatteita pois jonkun järjestön kautta. Kaikkien nettisivuilla on kuitenkin lahjoitus-kohdassa vain tilinumero...

Hyväkuntoista tavaraa on, esim. useampi talvihaalari. Ei viitsisi roskiinkaan heittää, eikä ole tilaa säilyttää, eikä ole ketään tuttua joka tarvitsisi. Mitä mie noille teen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:n keräyspisteet

SPR:n Kontti -keräyspisteet

Vierailija
2/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai SPR:n Kontti? Fida lähetystori?

Itse vein kerran suoraan seurakunnan lapsityöntekijälle, varmaan löytää vaatteet tiensä tarvitsevaan kotiin.

Nuo edellämainituthan laittavat vaatteet myyntiin ja rahat menee sitten enemmän tai vähemmän perille avustuskohteisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikodit, turvakodit, sairaalat, diakoniatyö. Niihin otetaan, Ja varmaan myös lastenkoteihin.

Vierailija
4/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toppahaalareita ei tarvita siellä.

www.casamancesuomi.org

Vierailija
5/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastusarmeijan keräyslaatikkoon. Itse en usko, että esim. UFF:n kautta apu menee perille. Vien vanhat vaatteet Pelastusarmeijalle.

Omaan seurakuntaan voi myös ottaa yhteyttä. Esim. diakoniatyö, lapsi- ja perhetyö sekä lähetystyö ovat mahdollisia kiitollisia vastaanottajía.

Vierailija
6/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF:n laatikoista ne päätyy mihin sattuu. Meilläpäin mamut ja ryssät tekee niin, että pienin ja ketterin kiipeää UFF:n laatikon luukusta sisään ja heittelee toverilleen pusseja. PEnkovat sitten siinä parkkiksella sieltä parhaat; itselleen tai huutikseen?

Lisäksihän on ollut paljon juttuja, kuinka UFF on hämäysjärjestö. Suurin osa rahoista mitä ne pyörittää päätyy järjestön vetäjien taskuihin ja murto-osa avustettavalle kohteelle...

Vierailija
7/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensikotia tai lastenkotia ajattelin, mutta ensi-ja turvakotien liiton sivuilla ei ainakaan ollut mainintaa että haluaisivat muuta kuin rahaa. Kai ne saa niin hyvin rahaa että voivat ostaa uusia vaatteita... Täytyy tsekata jotkut paikallisyhdistykset tms. naeuvolassa varmaan tiedetään jotain, täytyy kysyä.-ap

Vierailija
8/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne minä olen joskus vienyt ja tarpeeseen kuulemma. Tosin kaikissa kaupungeissa eivät ota vastaan lahjoitusvaatteita, joten soita tai mailaa etukäteen. Tiedot löytyvät netistä.

Vierailija
9/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimmät vaatteet voi myös lahjoittaa sairaalan synnytys- ja lastenosastoille.

Vierailija
10/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjota

vaaka ry vaaka.org osoitteessa yht tiedot

romanomissio

lions club, tekee yht työtä karjalan avun kanssa

ja toimitetaan venäjälle

Vierailija
11/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa kanssa kerran kysyin lastenkoteihin ym, ja ne tosiaan saa niin paljon rahaa, että ostavat kaiken tarvitsevansa. Vaikea kuvitella että sairaalassakaan suostuisivat ottamaan vastaan -mutta kannattaa varmaan kysyä.

Vierailija
12/12 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut ennenkin tästä, että minäkin pidin ennen UFF:ää huijarijärjestönä enkä antanut heille mitään. Sitten Hesarissa (muutama vuosi sitten) oli juttusarja siitä, mihin vaatteet oikeasti päätyvät, ja vakuutuin heidän toimintansa tehokkuudesta ja toimivuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi