Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppari-hinnoitteluongelma !

Vierailija
14.10.2009 |

Olen ekaa kertaa viemässä tavaraa kirpparille. En ole ikinä itse kiertänyt kirpparilla tai huutonetissä, joten ei mitään käsitystä hintatasosta. Neuvokaa:

-lasten ulkohaalareita myynnissä (vähän käytettyjä : Reima , Lassie)

-lasten merkkifarkkuja

-legoja (duplo)

- vähän kaytettyjä lasten toppatakkeja

- cd soitin

- pehmoleluja

-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-lasten ulkohaalareita myynnissä (vähän käytettyjä : Reima , Lassie) Lassie-haalarista ehkäpä 7-8 €? Reimasta luulisin että saat enemmän. Onko Reimatec? Itse maksoin hyväkuntoisesta käytetystä 29 € ja sekin oli halpa!

-lasten merkkifarkkuja n. 5-6 €

-legoja (duplo) ??

- vähän kaytettyjä lasten toppatakkeja max 10 €

- - pehmoleluja olen maksanut näistä 1-5 € riippuen koosta

Vierailija
2/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 5 litran, johon mahtuu aika paljon perusduploja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka 5 litran, johon mahtuu aika paljon perusduploja

isosta pussista (oisko ollut 10 l) ja rakennuslevystä yhteensä

Vierailija
4/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole kertaakaan ostanut tyyliin 10 dubloa/ 5e.

Vierailija
5/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekaa kertaa viemässä tavaraa kirpparille. En ole ikinä itse kiertänyt kirpparilla tai huutonetissä, joten ei mitään käsitystä hintatasosta. Neuvokaa:

-lasten ulkohaalareita myynnissä (vähän käytettyjä : Reima , Lassie) 5€/kpl, jos ei ole teckejä.

-lasten merkkifarkkuja 3€

-legoja (duplo) tää on vaikee, ne on aina niin kalliita etten osta.

- vähän kaytettyjä lasten toppatakkeja 5€ ellei jotain in-merkkiä

- cd soitin 5€

- pehmoleluja 1-3€

-

Vierailija
6/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisista haalareista vähintään tuon 7-8 €! Ihan on ollut kyse Lassien tai Seppälän haalareista, ovat olleet hyväkuntoisia. Minusta 5 € on liian vähän! Reiman haalarista maksaisin itsekin jo enemmän. Kannattaa laittaa korkeampi hinta aluksi, voihan sen aina käydä muuttamassa:).

Toppatakkeja on minusta vaikea löytää ja niistäkin maksaisin mieluusti jopa 10 € jos ovat hyväkuntoisia.

Vierailija
7/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisista haalareista (Lassie, Reima) 10-15 euroa. En todellakaan odota että joku niitä myisi muutamalla eurolla.

Kirppareilla on niin PASKAA tavaraa (likaisia, kuluneita, vuodelta 80) olevaa tavaraa, että jos joku myy muodikasta, uudehkoa, vähänkäytettyä niin suostun tietenkin maksamaan enemmän. Haalarista 13 eur, lasten merkkifarkuista 3-5 eur, duploista 5-8 eur, toppatakeista 10 eur jne

Siis ihan totta on niin uskomatonta, miten paskaa tavaraa porukka myy..... en ottaisi edes ilmaiseksi

Vierailija
8/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisista haalareista (Lassie, Reima) 10-15 euroa. En todellakaan odota että joku niitä myisi muutamalla eurolla.

Kirppareilla on niin PASKAA tavaraa (likaisia, kuluneita, vuodelta 80) olevaa tavaraa, että jos joku myy muodikasta, uudehkoa, vähänkäytettyä niin suostun tietenkin maksamaan enemmän. Haalarista 13 eur, lasten merkkifarkuista 3-5 eur, duploista 5-8 eur, toppatakeista 10 eur jne

Siis ihan totta on niin uskomatonta, miten paskaa tavaraa porukka myy..... en ottaisi edes ilmaiseksi

Todella kauheita vauvan vaatteita on meidänkin kirpparilla myynnissä. Ihan kulahtaneita, vaaleat vaatteet väriltäänkin omituisia, nyppääntyneitä.. Mä en todellakaan jaksaisi nähdä vaivaa tuollaisten vaatteiden viemiseksi myyntiin. Kuka niitä edes ostaa, vaikka hinta olisi 50 senttiä tai jotain? Mä olen kyllä tosi valikoiva kirppariostaja eli ostan vain ja ainoastaan sellaisessa kunnossa olevia vaatteita, joita meidän lapsilla on jo käytössä. Ja vaatteista kyllä näkee onko ne olleen yhdellä vai usealla käytössä.. Ihan perusvaatteistakin siis..

Vierailija
9/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisista haalareista (Lassie, Reima) 10-15 euroa. En todellakaan odota että joku niitä myisi muutamalla eurolla. Kirppareilla on niin PASKAA tavaraa (likaisia, kuluneita, vuodelta 80) olevaa tavaraa, että jos joku myy muodikasta, uudehkoa, vähänkäytettyä niin suostun tietenkin maksamaan enemmän. Haalarista 13 eur, lasten merkkifarkuista 3-5 eur, duploista 5-8 eur, toppatakeista 10 eur jne Siis ihan totta on niin uskomatonta, miten paskaa tavaraa porukka myy..... en ottaisi edes ilmaiseksi

Todella kauheita vauvan vaatteita on meidänkin kirpparilla myynnissä. Ihan kulahtaneita, vaaleat vaatteet väriltäänkin omituisia, nyppääntyneitä.. Mä en todellakaan jaksaisi nähdä vaivaa tuollaisten vaatteiden viemiseksi myyntiin. Kuka niitä edes ostaa, vaikka hinta olisi 50 senttiä tai jotain? Mä olen kyllä tosi valikoiva kirppariostaja eli ostan vain ja ainoastaan sellaisessa kunnossa olevia vaatteita, joita meidän lapsilla on jo käytössä. Ja vaatteista kyllä näkee onko ne olleen yhdellä vai usealla käytössä.. Ihan perusvaatteistakin siis..

Oikein ilahdun jos joskus näen 2000-luvulta olevia vaatteita myynnissä:). Sen kyllä näkee. Uudehkoista vaatteista maksan mieluusti enemmän, en odota saavani puoli-ilmaiseksi. Eritoten haalarit jotka ovat uutena kalliita.

Vierailija
10/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväkuntoisista haalareista (Lassie, Reima) 10-15 euroa. En todellakaan odota että joku niitä myisi muutamalla eurolla. Kirppareilla on niin PASKAA tavaraa (likaisia, kuluneita, vuodelta 80) olevaa tavaraa, että jos joku myy muodikasta, uudehkoa, vähänkäytettyä niin suostun tietenkin maksamaan enemmän. Haalarista 13 eur, lasten merkkifarkuista 3-5 eur, duploista 5-8 eur, toppatakeista 10 eur jne Siis ihan totta on niin uskomatonta, miten paskaa tavaraa porukka myy..... en ottaisi edes ilmaiseksi

esim oulun Plajekirppiksellä on aivan karmeeta kamaa myynnissä... vanhoja, kuluneita, epämuodikkaita tavaroita. Joku kehtaakin nähdä edes vaivaa viedä ne sinne (ja tuoda takaisin kun kukaan ei osta)

Itse vien aina uudehkoja, muodikkata ja ehjiä vaatteita. Ja hinta on sen mukainen, tietenkin. Aina on mennyt duplot 5-8 eur per 5 ltr pussi, haalarit 10-15, hyvät vähänkaytetyt lasten vaatteet 4-8 eur jne jne

Kyllä jengi maksaa ihan varmasti kunnollisesta tavarasta enemmän kuin peruspaskasta. ÄLÄ hinnoittele ap alakanttiin

Vierailija
11/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim oulun Plajekirppiksellä on aivan karmeeta kamaa myynnissä... vanhoja, kuluneita, epämuodikkaita tavaroita. Joku kehtaakin nähdä edes vaivaa viedä ne sinne (ja tuoda takaisin kun kukaan ei osta)

Itse vien aina uudehkoja, muodikkata ja ehjiä vaatteita. Ja hinta on sen mukainen, tietenkin. Aina on mennyt duplot 5-8 eur per 5 ltr pussi, haalarit 10-15, hyvät vähänkaytetyt lasten vaatteet 4-8 eur jne jne

Kyllä jengi maksaa ihan varmasti kunnollisesta tavarasta enemmän kuin peruspaskasta. ÄLÄ hinnoittele ap alakanttiin

että älä hinnoittele alakanttiin! Pitäähän se pöytämaksukin saada maksettua ja tarkoitus on kait jäädä itsellekin jotain. Ei niitä sinne viedä sen takia, että nähdään hirveä vaiva, että jotkut vinkujat saa uutta tavaraa ilmaiseksi. Ostakoon vinkujat niitä ikivanhoja, kulahtaneita kuteita 20 sentillä. Niin. :)

Vierailija
12/13 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparille vien vain kamaa jota lapset käyttäsivät vieläkin, jos eivät olisi jääneet pieneksi. Ja muutamalla eurolla en mitään myy. Mieluummin annan ilmaiseksi UFF:lle.

Esim duplo legot maksavat kaupassa (noin 5 ltr pussin kokoinen pakkaus) noin 18-20 euroa, joten en myy niitä eurolla, vaan 8 eurolla. Siltikin alennusta 60 %

Vierailija
13/13 |
04.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri itsepalvelukirpputorilla Kumpulassa. Suurin osa kamasta oli ihan hirveää paskaa. Esim. lastenkirja, joka oli sotattu keltaisella tussilla ja vauvanukke, jonka pää oli sotattu mustalla tussilla, kulahtaneita vaatteita, joihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Sit kun löytyi jotain mielenkiintoista, niin hinnat oli älyttömiä. Esim. POP:n talvihaalari 75€. Outletista saa uuden, kun maksaa 20€ enemmän. Varsinainen bisnes-idea onkin kai vuokrata pöytiä ahneille mammoille, jotka haluaa sikahinnan vanhoista, likaisista vaatteista. Harmi vaan, eihän tuonne ostavat asiakkaat eksy ja ite en kyllä mene enää toista kertaa. Ajanhukkaa. Jos haluutte edistää kierrätyskulttuuria, niin viekää ne likaiset, kulahtaneet vaatteet henkkamaukkaan, että päätyvät lumpuksi ja tuokaa myyntiin oikeesti hyviä vaatteita. Siellähän kävis ehkä joskus joku ostamassakin jotain. Itse voisin maksaa jopa puolet alkuperäisestä hinnasta, jos vaate on hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi