Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ekaluokkalainen lähti kouluun nuristen

Vierailija
14.10.2009 |

kun pakotin laittamaan päälle henkselilliset topatut ulkoiluhousut.Toivottavasti kukaan paleleva valopää ei keksi kiusata. Mutta toisaalta en kyllä suin surminkaan tahdo, että lapseni tärisee kylmästä pitkällä välkällä ja iltiksen ulkoilussa...

Saahan koululaiset käyttää vielä kunnon ulkoiluvarusteita, saahan??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

homma menee koulussa niin, että eskarissa vielä pidetään haalari ja jopa ekallakin tosi hyvin. tokalla ei sitten enää haalari kelpaakaan, mut yhdistelmä menee. tämä oma kokemus pk-seudun koulusta parin lapsen osalta. menee kyl hieman luokan trendin mukaan. Mutta siis hienoa, että joku huolehtii aamulla lapselle kunnon varusteet ja määrää mitä pitää olla!

Vierailija
2/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toppatakki ja henkselitoppahousu yhdistelmän, mutta eipä kelvannutkaan missään nimessä!! Poika sanoi, että sellaset housut on vauvojenhousut jne, joten ostettiin sitten Reimatecin normaalit, vyötäröön ylettyvät toppahousut ja toppatakki. Hintaa tuli lähes 200 e, joten tuo valmis yhdistelmä ois ollut halvempi, mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa ja turha sellasia vaatteita ostaa, jotka jäis pitämättä!

Se on nyt hyväksyttävä, että äitin vauva on jo iso poika ja haluaa käyttää isojen poikien vaatteita ja oikeat värit on jo tosi tärkeitä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kyllä, nyt jo.

Vierailija
4/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakksta ollut tälläviikolla -6 ja -8 välillä, joten toppavaatteet pakko laittaa jo päälle! Se vaan harmittaa, että lunta ei ole ja uudet toppavaatteet kuluu...:/

Vierailija
5/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai alkuviikosta ottaa henkselitoppahousut käyttöönsä.

Minä olen sanonut, että jos joku urputtaa jostain vaatteista, kannattaa vastata:"Joo, mutta mullapa on lämmintä." tai "Niin, mutta mun varpaapa on kuivat." Meillä lapsi on siis kulkenut kumppareissa koulussa. Olen keskustellut asiasta hänen kanssaan ja sanonut, että ymmärrän hyvin, jos joskus tuntuu, että ei kehtais laittaa kumppareita. Mutta kannattaa miettiä, missä kohtaa oma mukavuus ajaa muitten puheitten edelle.

t. mamma, joka kulki paukkupakkasilla pipo päässä ja huopatossut jalassa, vaikkei niitä 80-luvulla käyttänyt "kukaan" itseään arvostava yläasteelainen. Paitsi minä ja mun kaveri ;)

Vierailija
6/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sai alkuviikosta ottaa henkselitoppahousut käyttöönsä.

Vierailija
7/7 |
14.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkselit housujen sisään, niin on mukavempi olla :) Täytynee ostaa talveksi muutamat henkselittömät toppahousut.